کد خبر 621288
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴

«استفن تاونسند» فرمانده جدید نظامیان آمریکایی در عراق و سوریه، در اولین اظهارنظر پس از انتخابش به این منصب، تلویحا روسیه و سوریه را تهدید کرد.

به گزارش مشرق، در ادامه اظهارنظرهای آمریکایی‌ها درباره بحران سوریه، فرمانده جدید نظامیان آمریکایی در عراق و سوریه در اظهاراتی تلویحا به مسکو و دمشق هشدار داد.

به گزارش سی‌ان‌ان، «استفن تاونسند» فرمانده جدید نظامیان آمریکایی در عراق و سوریه در اولین اظهارنظر علنی پس از شروع به کارش، به روسیه و سوریه هشدار داد.

این مقام ارتش آمریکا به این شبکه گفته که آمریکا آماده دفاع از نیروهای ویژه خود مستقر در شمال سوریه در برابر هرگونه حمله هوایی یا  توپخانه‌ای سوریه و یا روسیه است.

 او تصریح کرد: «ما به روسها اطلاع داده‌ایم که نیروهایمان کجا هستند و آنها هم به ما درباره نیروهای سوریه‌ای اطلاع داده‌اند. باید بگویم که ما اگر احساس تهدید و خطر بکنیم، آماده دفاع از خودمان هستیم».

اظهارات این ارتشی آمریکایی در حالی است که اخیرا و به دنبال برخی درگیری‌ها در شمال سوریه، پنتاگون اعلام کرده که جنگنده‌های آمریکا برای آنچه «حفاظت از نیروهای آمریکایی» خوانده، به پرواز درآمدند.

این مقام ارشد ارتش آمریکا با تاکید بر «تداوم فشار بر داعش» از منظر نظامی، ابراز امیدواری کرد که ائتلاف به رهبری واشنگتن بتواند در سال جاری میلادی «داعش را در عراق و سوریه شکست دهد».

وی گفت: «آیا من اینطور فکر می‌کنم که داعش از عراق و سوریه خواهد رفت؟ نه اینطور نیست بلکه من خواهان آن هستم که آنها از شهرها بیرون بروند».

فرمانده نظامیان آمریکایی در عراق و سوریه، در خصوص رهبران داعش هم تاید کرد که خواهان آن است که این افراد زنده یا مرده در «سوراخی در بیابان» بوده و دیگر تهدید نباشند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
    0 0
    دمش گرم
  • سروش ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
    0 0
    فقط از شهر ها بیرون بروند!!!! و در بیابان ها به طور پنهانی و مخفیانه مانند سالهای قبل جنگی فرسایشی رو علیه ملتهای منطقه شروع کنند و همچنان طی سالیان دراز دولتهای کشورهای عراق و سوریه و کل منطقه رو به بازی گرفته و به نفع غرب جنگی فرسایشی و جنگ و گریز به راه بیندازند و غرب و نوکران عربش الخصوص سعودیها هم همچنان به پیشتیبانی لجستیکی از داعش اقدام کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس