وزیر بهداشت با اشاره به اینکه در حوزه چشم پزشکی، مغز و اعصاب و رادیولوژی در کشور با کمبود نیروی انسانی روبه رو هستیم، افزود : در زمینه ساخت پایگاه‌های اورژانس مشکلی نداریم ولی با تامین نیروی انسانی با چالش مواجه هستیم.

به گزارش مشرق، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی شامگاه چهارشنبه در نشست با نمایندگان مردم استان کرمان در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان اظهار داشت:کشور مدیون صبر و استقامت آزادگان در طول دوران اسارت است .
 
وزیر بهداشت با اشاره به اینکه در حوزه چشم پزشکی، مغز و اعصاب و  رادیولوژی در کشور با کمبود نیروی انسانی روبه رو هستیم، افزود : در زمینه ساخت پایگاه‌های اورژانس مشکلی نداریم  ولی با تامین نیروی انسانی با چالش مواجه هستیم.
 
وی با بیان اینکه تا پایان دولت 70 درصد مشکل استان کرمان در زمینه آمبولانس  برطرف می‌شود، تصریح کرد: اعتبار 50 دستگاه آمبولانس در استان را وزارت بهداشت می‌دهد  و استاندار هم بخشی از آن را تامین می‌کند و  اگر آمبولانس‌ها از منطقه ویژه وارد شود اعتبار کمتری هزینه می‌شود.
 
وزیر بهداشت با اشاره به اینکه در مورد پزشک عمومی طبق قانون نمی‌توانیم در هر روستایی یک خانه بهداشت بسازیم، بیان کرد: بعضی روستاها در حال تخلیه شدن هستند اما تمامی مراکزی که نیاز به پزشک عمومی دارند می‌بایست پزشک عمومی وجود داشته باشد.
 
قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه برای جنوب کرمان امکانات وسهمیه‌های ویژه‌ای قائل هستیم، گفت: درمانگاه‌ها باید فعال شود و اضافه کار به آن‌ها پرداخت شود.
 
وی با اشاره به اینکه شهرستان‌های بم و ریگان دو بیمارستان در حال احداث دارد که تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسند، خاطرنشان کرد: ساختمان جدید بیمارستان شهید باهنر کرمان تا اوایل سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد و در حال حاضر اعتبارسنجی می‌شود.
 
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
    0 0
    اقای وزیر بهتر است از حقوقهای نجومی بگوید
  • ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
    0 0
    اقای وزیر بهتر است حق کارانه های کذائی را بدهید به نیروی انسانی جدید سفره پرزرق وبرق اطباء مانع توسعه نظام درمانی است و گرنه در آمدشما از فیش نداشته کارکنان دولت و کارگران رقم نجومی را بوجود می آورد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس