کد خبر 619326
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰

تولید جدید شبکه مستند با نام «هویت مغاک» در گفتگو با سه تن از اعضای جدا شده از سازمان منافقان، اسرار پشت پرده این سازمان را افشا می کند.

به گزارش مشرق، سیدمهدی مویدی تهیه کننده و کارگردان «هویت مغاک» درباره این تولید جدید شبکه مستند گفت: این مستند درباره سه نفر است که در گذشته جزو منافقان بوده و سپس با تحمل سختی های بسیار از این سازمان جدا شده اند.

وی افزود: محمدحسین سبحانی، کریم غلامی و ادوارد ترمادو سوژه های اصلی مستند ما هستند که هر کدام در برهه های مختلف زمانی در سازمان مجاهدین خلق پست های گوناگونی داشته اند که بالاترین منصب در بین آنها متعلق به سبحانی است.

این مستندساز ادامه داد: او عضو شورای مرکزی مجاهدین و مسئول اطلاعات، امنیت و انتظامات پادگان اشرف و جزو تیم حفاظتی مسعود رجوی بوده است.

مویدی تصریح کرد: کریم غلامی یکی دیگر از اعضای سازمان بوده که در عملیات مسلحانه علیه کشور دچار آسیب شدید و از ناحیه پا فلج می شود. ادوارد ترمادو نیز از ارامنه اصفهان است که در جریان خدمت سربازی در جنگ تحمیلی به اسارت دشمن درمی آید و پس از چند سال اسارت با حضور اعضای سازمان مجاهدین در اردوگاه ها و در جریان تبلیغات و شعارهای فریبنده و جذاب منافقان به آنها می پیوندد.

کارگردان این مستند در پایان اعلام کرد: هر سه نفری که اشاره شد، پس از دیدن تناقضاتی که در درون سازمان با شعارهای آن وجود داشته از سازمان جدا می شوند و ما در آلمان با این سه نفر درباره اسرار پشت پرده سازمان مجاهدین خلق گفتگو کرده ایم.

«هویت مغاک» تولید جدید شبکه مستند جمعه ۲۹ مرداد ساعت ۲۲ برای اولین بار از این شبکه روی آنتن می رود و شنبه ۳۰ مرداد ساعت ۹:۴۵ بازپخش می شود.


منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس