کد خبر 619321
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷

در حالی که در میلواکی آمریکا اعتراضات به کشته شدن جوان سیاه پوست، مقامات را به اعمال مقررات منع آمد و شد مجبور کرده، از لس‌آنجلس خبر رسیده که تظاهرات اعتراضی درباره مرگ سیاه‌پوستان برپا شده است.

 به گزارش مشرق، در ادامه اعتراضات به تبعیض نژادی در آمریکا، این بار در مقابل «تالار شهر» لس‌آنجلس تظاهرات اعتراضی برپا شده است.

پس از آنکه اعتراضات مردمی اخیر ضد خشونت پلیس و تبعیض نژادی علیه سیاهپوستان، شهر «میلواکی» در ویسکانسین آمریکا را به صحنه درگیری نیروهای پلیس و معترضان تبدیل کرد، مقامات آمریکایی مقررات منع آمد و شد در این شهر اعمال کردند.

اعتراضات پس از آن آغاز شد که نیروهای پلیس شهر میلواکی یک آمریکایی آفریقایی تبار به نام «سیلویل اسمیت» 23 ساله را به ضرب گلوله کشتند.

در حالی که مقامات آمریکایی سرکوب و بازداشت معترضان در میلواکی را در دستور کار قرار داده‌اند، از لس آنجلس خبر رسیده که تظاهرات حمایتی از سیاه پوستان برگزار شده است.

معترضان متعلق به جنبش «جان سیاهان اهمیت دارد»، در مقابل «تالار شهر» لس آنجلس تجمع کرده و شعارهایی در حمایت جان سیاه‌پوستان و در اعتراض به حملات نژادپرستانه سر دادند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس