سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: در همین راستا نماینده سفارت با حضور در بیمارستان از فرد زخمی شده در جریان دستگیری نیز عیادت و حال وی را رضایت‌بخش توصیف کرد.

به گزارش مشرق، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خاجه کشورمان در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص علت بازداشت و آخرین وضعیت ایرانیان دستگیر شده در سواحل کویت اظهار داشت: بر اساس ادعاهای مطرح شده این گروه قصد ورود غیرقانونی به کشور کویت، با هدف و انگیزه اقامت غیرقانونی و کار در این کشور را داشته‌اند که توسط گارد ساحلی آن کشور دستگیر می‌شوند.

وی افزود: بلافاصله پس از آگاهی از این موضوع به سفارت جمهوری اسلامی ایران در کویت مأموریت داده شد که سریعا موضوع را بررسی و ادعاهای مطرح شده و همچنین آخرین وضعیت بازداشت‌شدگان را پیگیری کنند. متعاقبا کاردار کشورمان در کویت ضمن هماهنگی با مقامات کویتی با دستگیرشدگان ملاقات کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه ادامه داد: در همین راستا نماینده سفارت با حضور در بیمارستان از فرد زخمی شده در جریان دستگیری نیز عیادت و حال وی را رضایت‌بخش توصیف کرد.

قاسمی در پایان تأکید کرد: پیگیری‌ها تا روشن شدن ادعای مطرح شده و وضعیت بازداشت‌شدگان تا حصول نتیجه و از مجاری ذیربط  ادامه خواهد داشت.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس