کد خبر 61789
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۹

این ویژه نامه اظهارات دلسوزان نظام درباره اصل حجاب را نقد می کند و در آخرین اپیزود همه این تلاش ها را مخالفت با شخص مشایی می خواند و در انتها نیز اظهارات شاذ وی را که مدعی شده " باید نسبت به معروف در جامعه شوق و محبت ایجاد کنیم" (البته احتمالا با وام های میلیونی به بازیگران) بازخوانی می کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی مشرق، روزنامه ایران امروز شنبه (22 مرداد) ویژه نامه ای با عنوان خاتون درباره حجاب و منتشر کرده است. این ویژه نامه به موضوعات مختلفی پیرامون مساله حجاب پرداخته که برخی مطالب آن منافی شرع مقدس و تحقیر کننده حجاب است.

بنابر این گزارش، با تورق ساده این ویژه نامه متوجه خواهید شد که دغدغه آن بیشتر بهره برداری سیاسی از موضوع برخورد با بدحجابی است. گردانندگان روزنامه ایران و در صدر آنان علی اکبر جوانفکر قصد دارند موضوع برخورد با بدحجابی را مضر نشان داده و دولت و شخص رییس جمهور را مخالف آن معرفی کنند تا در کنار آن بتوانند به اهداف خود یعنی همراه کردن قشر بدحجاب جامعه برسند.

جوانفکر، مدیر مسوول روزنامه ایران که تقریبا همه روزه در ستون سرمقاله به اظهارنظر درباره موضوعات خاص می پردازد، در سرمقاله ویژه نامه خاتون نیز اقدام به نوشتن سرمقاله کرده است.

وی در بخشی از نوشته خود با بیان اینکه "برخی زنان ایرانی حجاب خود را کنار گذاشته و قدردان اسلام نبوده اند"، پرسش های جهت داری نظیر "آیا اقدامات صورت گرفته با بدحجابی اشتباه بوده است؟" را مطرح کرده و در آخرین پاراگراف، نیت خود را از این پرسش ها مطرح می کند.

جوانفکر قرار دادن مساله حجاب را در حوزه امر به معروف و نهی از منکر اشتباهی بزرگ!!! می خواند و امر به معروف و نهی از منکر را فریضه ای معرفی می کند که اگر مردم به آن ذوق داشته باشند موثر می افتد.

این ویژه نامه همچنین مصاحبه ای را با کلهر مشاور سابق فرهنگی دولت انجام داده است. در این مصاحبه از وی سوال می شود که " چادر مشکی از چه زمانی وارد ایران شد؟ " و کلهر در پاسخ به این سوال مدعی می شود که چادر مشکی از سفرهای اروپایی ناصر الدین شاه و مجالس عیاشی که در آن شرکت می کرده وارد ایران شده است!
 

یکی دیگر از نکات جالب این ویژه‌نامه که به صورت تمام رنگی و با کاغذ گلاسه منتشر شده، لیست 40 نفر از زنان برتر و الگوی نمونه ایرانی است؛ لیستی که از بازیگران معروف سینما تا همسر یکی از پادشاهان ایران باستان و حتی یک مجری برنامه کودک تلویزیون هم در آن حضور دارند.

مهناز افشار، آزاده اردکانی، الهام حمیدی، ترانه علیدوستی، فهیمه رحیمی، هدیه تهرانی و آزاده آل ایوب از جمله زنانی هستند که عکس آنها به عنوان "چهل بانوی نقش آفرین ایران اسلامی" به نشانه الگوبرداری دختران مسلمان ایران، بر پیشانی روزنامه دولت قرار گرفته‌اند.

در ادامه این ویژه نامه سعی می کند طرفداری افراد بی حجاب از شخصیت های مختلف سیاسی را نمادی برای همگرایی به اصطلاح فرهنگی میان بدحجاب ها و دین مداران معرفی کند. ویژه نامه خاتون از قول اکبر جابری می نویسد: " گاهی در میان مدافعان یک شخصیت کاملا دینی و مذهبی ماننده احمدی نژاد و سیدحسن نصرالله بی حجاب هایی دیده می شوند که بسیار آتشی تر و انقلابی تر از مدافعان مذهبی ظاهر می شوند."

این گفتار زمانی جای تامل پیدا می کند که در صفحات بعدی ویژه نامه "خاتون"، تصاویر دیدار مشایی از نمایشگاه عکس لیلا اوتادی دیده می شود و گردآورندگان این ویژه نامه سعی می کنند حاتم بخشی های رییس دفتر رییس جمهور را در راستای پروژه فرهنگ سازی میان بدحجاب ها معرفی کنند.

نکته دیگری که در این ویژه نامه به چشم می خورد تیتر یکی از پرونده های آن با عنوان " گشت ارشاد بهانه فتنه گران برای لشگرکشی خیابانی و آشوب بود" است.

"خاتون" با بازخوانی روند موضع گیری های رییس جمهور درباره برخورد با بدحجابی دلیل آشوب های فتنه گران را گشت ارشاد و مبارزه با بدحجابی معرفی می کند و مسوول اصلی آنرا نیز دلسوزانی می داند که برای رعایت از حریم حجاب به میدان آمدند.

گردانندگان روزنامه ایران، سایت های ارزشی اصولگرا را که اقدام به اطلاع رسانی درباره معضل بدحجابی کرده اند را اقتدارگرا می خواند و هدف آنها از انتشار اینگونه اخبار را جریحه دار کردن احساسات مردمی و ایضا مخالف با دولت معرفی می کنند.

این ویژه نامه اظهارات دلسوزان نظام درباره اصل حجاب را نقد می کند و در آخرین اپیزود همه این تلاش ها را مخالفت با شخص مشایی می خواند و در انتها نیز اظهارات شاذ وی را که مدعی شده " باید نسبت به معروف در جامعه شوق و محبت ایجاد کنیم" (البته احتمالا با وام های میلیونی به بازیگران) بازخوانی می کند.

خاتون در ادامه اقدام به معرفی زنان برتر محجبه می کند اما زمانی که در این فهرست نگاهی می اندازیم نام افرادی نظیر مهناز افشار، آزاده اردکانی، هدیه تهرانی، ترانه علیدوستی و ... را می بینیم که عکس های منتشر شده از آنان در اینترنت گواه است که تقیدی به حجاب اسلامی ندارند و تنها به واسطه رابطه با مشایی در میان زنان با حجاب جای گرفته و حتی به حج اعزام می شوند.

نکته قابل توجه دیگر اینکه، این ویژه نامه سراسر توهین به فرهنگ حجاب توسط کسانی گردآوری شده که هیچ یک از اعضای تحریریه روزنامه ایران نیستند.

همچینین شنیده شده که تیم گردآورنده این ویژه نامه در روزهای آینده قصد انتشار ویژه نامه های دیگری را در رابطه با موضوعات تشنج زای سیاسی و اجتماعی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 56
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
    0 0
    مملکت دست چه کسانی افتاده است؟ چادر مشکی شکوهمند زن ایرانی که نماد حجاب و عفاف و غرور زن مسلمان است بازیچه یک مشت منفعت طلب کج اندیش نمیشود. خدا جناب کلهر را با همان ناصرالدین شاه محشور کند که وقتی فقه نمیداند و حدیث نخوانده است و از روایات حجاب و حجاب حضرت زهرا و اهل بیت چیزی نمیداند خلق الله را گمراه نکند که تاوان این گمراهی جز عذاب نخواهد بود.
  • عبدالله ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
    0 0
    خداوند به اين اقاي احمدي نژاد انصاف بدهد كهبه اين مردم نا جوان مردي كرد و در اين ماه رمضان به راه راست هدايت كند كه اين مشايي را برا ي حمله مستقيم وغيرمستقيم حفظ كرد در غير اين صورت شما براي خطاهاي اتفاق افتاده در اين كشور چه كار مي كرديد؟
  • ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
    0 0
    این مزخرفات رو رجا هم نوشته بود پاسخس دندان شکن به اونها دادم،برای شما هم ارسال می کنم شاید حیا کنید و دست از این دروغگویی بردارید... حجاب به زعم شما در هیچ کجای ایران وجود ندارد،این ذهن بیمار شماست که انچه را که دوست دارد برای همه می خواهد... ببنید و خجالت بکشید،تصاویری از زنان اقوام باستانی و قدیمی ایران با پوشش محلی انها: زنان لر با پوشش محلی و تاریخی : http://3.bp.blogspot.com/_Qh-7CKoIIs0/S9djD_eeN2I/AAAAAAAAAE8/-wjY5eDJURo/s1600/%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1+%D9%84%D8%B1.jpg تصویری از لباس محلی زنان ابیانه : http://www.jamejamonline.ir/Media/images/1388/08/04/100920998783.jpg تصویری از زنان کرد و لباس تاریخی انها : http://ghiasabadi.com/pep/wp-content/uploads/2009/10/kord-women.jpg تصویری از زنان ترکمن و حجاب انها: http://4.bp.blogspot.com/_C4U3Wrt3ySQ/SAtmga-1tZI/AAAAAAAADzo/8wiVHaQ-XMI/s400/a4.jpg زنان ایلامی و حجاب باستانی انها : http://manesht.persiangig.com/Pictures/ilam/poshak%20zanan%20ilam.jpg زنان اذری و لباس محلی انها : http://www.aftab.ir/e_card/photos/A35.jpg حیا چیز خوبیست! فردای قیامت جوای امام زمان،معصومین و خدا را چه می دهید؟ چرا انقدر به اسم اسلام دروغ میگویید؟؟؟ رهبری چقدر باید توصیه کنند تا شما خجالت بکشید... در راه رهبری و ولایت فقیه باشید. "میدونم جرات چاپ ندارید"
  • حمید ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
    0 0
    اگه افرادی مثل مهناز افشار، آزاده اردکانی، الهام حمیدی، ترانه علیدوستی، فهیمه رحیمی، هدیه تهرانی و آزاده آل ایوب و ..... زنان نقش آفرین ایران اسلامی باشند باید به ایرانیت و اسلامیت این مملکت تاسف خورد. واقعا دیگه گندشو در اوردن.
  • محمد ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
    0 0
    خاک بر سر روزنامه ایران و این ...نادان. این چادر را هم از زنان بگیرید ببینیم دیگر چه برای زنان میماند.
  • ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
    0 0
    اگه تیم انحرافی یه حرف حساب زده باشه قطعا همینه
  • عبدالله ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
    0 0
    ویژه نامه را خواندم، اطلاعیه روزنامه ایران با هوچی گری قصد دارد افتضاحات این ویژه نامه را بپوشاند... آیا امام نبود که آن خبرنگار را مرتد خواند که الگوی زن مسلمان را فلان بازیگر معرفی کرده بود... آیا مهناز افشار و هدیه تهرانی و آتوسا زنان نقش آفرین هستند؟؟؟ علمای اسلام بپاخیزید... مردان غیور بپاخیزید... زنان عزتمند، چادر مشکی شما نماد مظلومیت حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها است یا جشن های شبانه ناصرالدین شاه؟؟؟ بپاخیزید...
  • ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
    0 0
    درود بر مشائي
  • ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
    0 0
    من میگم اون خانومایی که شما شمردید جزو 5 یا 6 زنی هستند که تاثیر گذار بودن نه 40. این واقعیته با این که شاید برا شما تلخ باشه.
  • ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
    0 0
    خاک بر سر اونی که به خاطر لج بازی یه مشت کثافت رو دور و بر خودش جمع کرده و همه دوستانش رو از دور خودش رونده
  • ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
    0 0
    مرگ بر جريان انجرافي و سربازان آن
  • ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
    0 0
    khatun yek ro khundam,besiar etefaghi chun ruzname iran az nazare man tehrime ba aksare mataleb mokhalefam albate chun khate mashe fekrimun be koli motefavete,ama ghesmatisho dust dashtam,baram mohem nist in vizhe name be che ghasdi tahie shode o che hadafi barash dashtin,baram mohem in bud ke ye seri ghesmatashu makhsusan beresie sahih didgah eslam darbare hejab ro ghabul dashtam.hamin.
  • ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
    0 0
    و مکروا و مکر الله فالله خیر الماکرین صبر کنن تا ببیند چه تو دهنی بابت این اراجیف میخورن
  • ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
    0 0
    درود بر جوانفکر
  • ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    0 0
    غير از اين انتظار نمي ره
  • مهدي.ب ۰۲:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    0 0
    معلوم نيست كه اين پاچه خار چجوري مي خواد جواب اين همه اراجيفي كه تو روزنامه اي كه با اومدن اين اقا كمپلت افتاده تو دست جريان كثيف انحرافي و مثل يه روزنامه زرد شدرو بده اين همه هزينه سنگين براي بازگو كردن افكار كثيف گروه به چه قيمت روز به روز افكار انحرافي گروه بيشتر مشخص ميشه و اون آقا از سكوت صحبت مي كنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • امیر ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    0 0
    ای بی سوادان مگر می توانید تاریخ را تحریف کنید . در روزنامه ایران نوشته اند ( من خود خواندم ) مشکی بودن چادر در زمان قاجار اتفاق افتاده و حرفی از چادر نکرده است . اتفاقا در آن زمان ها مردم از چادر های رنگی و گل گلی استفاده می کردند.
  • حمید ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    0 0
    جریان انحرافی هیچگاه ایران را جدا از اسلام و اسلام را جدا از ایران ندانسته است. فرهنگ ایرانی بسیار غنی است و باید این فرهنگ در کنار اسلام به جهانیان شناسانده شود . برایم جای سئوال است که چرا عده ای از ایرانی بودن ترس دارند و حاضر نیستند در کنار اسلام عزیز ، نام ایران عزیز را تحمل کنند. به خود بیائیم انصافاً برخورد چکشی با مسئله حجاب ما را به کجا رسانده است . کدام فرهنگ سازی در مورد حجاب(بحث چادر سفید و رنگی نیست) از طرف مسئولین حوزوی مطرح گردیده است. عقب نشسته اند و تا یک نمونه از چادر ملی به نمایش گذاشته میشود صداها بلند میشود . به خدا جوانان امروز ، به دین علاقمندتر از جوانان دوران پهلوی هستند که در سال 59 جان خود را برای میهن ایران اسلامی فدا کردند.
  • ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    0 0
    درهيچ كجاي دنياحجاب اجباري وزروي نيست الادرايران .حجاب زماني ارزش داردكه ازروي اختياروآزادي باشد نه زورواجبار.
  • ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    0 0
    مرگ بر دین فروشان منحرف.
  • ایرانی ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    0 0
    حالا چادر مشکی باشد یارنگی جای بحث داردکه دارید همدیگررا مثل سوار شدن مترو لگد مال میکنید وبه همدیگر انگ میچسبانید . پوشش برای چه مردان وچه زنان لازم است بدترین تنبیه که خداوند به حضرت آدم وحوا کردبعد از نافرمانی که کردند بود لخت شدن آنها .حالااین بی حجابهای در خیابان ناشی از عدم دستور خداوند است (زنان بی غیرت بامردان بی غیرت)زنان مومنه بامردان مومن)والسلام
  • ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    0 0
    واقعا براي شما متاسفم كه هنوز يك صفحه از اين ويژه نامه رو نخونديد و الكي داريد جوسازي مي كنيد. مشكل شما فقط اينه كه تيم ايران ديگه تيم قبلي زمان اشتهاردي نيست
  • دختر مسلمان ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    0 0
    نمی دونم زنی یا مرد. ولی هر چی هستی خیلی بی شعوری. نکنه به تو هم از مشایی...چیزی رسیده که این جوری سنگش رو به سینه میزنی؟؟؟ با غیرت ، حاضری این اراجیف رو به مادر و خواهرت نسبت بدن؟که لباسی که بهش افتخار می کنن و اونا رو از فاحشه ها جدا می کنه لباس مجالس اعیونی خارجی باشه؟ ببینم حتما حضرت زهرا هم چادرش رو از فرنگ گرفته بوده؟؟؟!!!! از دیروز که این نشریه مزخرف رو خوندم شدم یه گوله آتیش . منی که تمام عمرم همه چیز رو رعایت کردم باید همردیف آشغال هایی بشم که سر سوزن ارزشی برای حجاب و دین قائل نیستن و دین رو علنن مسخره و توهین می کنن؟؟؟؟ خدا هم تو رو هم مشایی رو هم جوانفکر عوضی رو هم ....خائن به دین و ایمان دختر های پاک این سر زمین رو با هم لعنت کنه به حق این ماه عزیز.
  • سمیرا ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    0 0
    خاک بر سر خود بی دینت!!! ناشناس جان
  • سمیرا ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    0 0
    همون چیززایی که شما نداری قربان!! یکیش شعوره
  • سید مهدی ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    0 0
    حالا این کلهر همونی نبود که وقتی حکم برکناریش اومد همین شماها گفتین کار مشاییو انحرافیه چی شده که حالا تبدیل شده به طرفداغر انحرافی... برید خجالت بکشید ملت میفهمن سیاسی کاری و ... رو
  • ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    0 0
    میایم می ایستسم جلوی تو از غصه سکته کنی. احمق مرتجع.
  • ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    0 0
    بیسواد تویی که نمیدونی پوشش زنان در زمان پیامبر و ائمه هم مشکی بوده و حدیث صریح داریم که رنگ سیاه رو برای عمامه و چادر توصیه کرده است.
  • ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    0 0
    کجا هستند کفن پوشانی که زمانی به تحریک همین آقایان به هر بهانه ایی به خیابان میریختند؟ انصاف داشته باشید این حرفها را در زمان کدام دولت جمهوری اسلامی میشد زد؟ امان از دشمن در خانه!
  • شاینا ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    0 0
    چرا یک زن باید سیاه بپوشد. آیا چادرهای زیبایی که در سواحل خلیج فارس جایی که به ایرانی بودنش تاکید می شود دیده اید؟ آیا لباس های زیبای زنان کرد را دیده اید و آن را با مانتو مقاسه کرده اید؟ آیا چادر در تاریخ ایران مورد استفاده بوده است یا چادر سیاه ؟ چرا رنگ غیر از سیاه را دلیل بی عفتی زن می بینید؟ حجاب و چادر در تاریخ و خون این کشور جریان دارد اما رنگ سیاه نه.
  • ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    0 0
    برادر عزيز خودت دوباره يه مروري بكن! بر فرض ميخواهند بگويند مشكي رنگ خوبي نيست نبايد كه هر چه لعن و نفرين و صفت متكبرانه و... را به چادر مشكي نسبت دهند! يعني همه زنان چادر مشكي و محجبه مسلمان متكبرند!؟
  • حمید ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    0 0
    برای خودم متاسفم که کسایی مثل مشایی فروماسونر در دولت هستند مشایی وبقایی وجوانفکر و....
  • ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    0 0
    بالاخره پروژه سيا كه بايد مثل اندلس با فحشا بدرون ايران نفوذ كرد رو بايد عوامل داخلي بستر سازي كنند تا يواش يواش پايه هاي ديني مردم رابگيرند و به مقصود شوم خود برسند؟! ولي كور خوندن مردم ايران برا يحفظ نظام خو خون ها دادند وشهدايي والا مقام براي آن دادن كه كوتاه نمي يان ودر مقابل هر انحرافي مي ايستند
  • یه دوست ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    0 0
    روزی میاد که ارزش واقعی چادر مشخص میشه ( البته نه در این دنیا )
  • کج فهم ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    0 0
    بابا جون اینی که نوشته رو من خودم خوندم، لعنت خدا بر کسایی که اون جوری که می خان مطلب رو تحریف می کنن. بحث کلهر اصلا سر چادر نیست ، موضوع سر رنگ شه که چرا باید سیاه باشه. حالا هی تو بوق کنید جریان انحرافی پشت این کاره چون براتون نون داره، و گرنه می فهمیدی مسئله چیزه دیگریست. خیلی چیزای دیگه هم تو این خاتون نوشته چرا فقط گیر دادین به این؟
  • ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    0 0
    انحراف کیلومتری نیست دوست کج فهم بلکه میلیمتری است. عدول از ارزشها و کم رنگ کردن آن آغازی میخواهد که گفتار این آقایان در همین راستا است. سئوال من از شما این است که به واقع فکر میکنید که برای حذف ارزشها مثل مساله حجاب باید یکی بیاید و بگوید که حجاب بیخود است؟!!! فاعتبروا یا اولی الالباب
  • ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    0 0
    الگوی زن مسلمان حضرت زهرا س است. به نظرم خوب است روی خبری کار کنید که در زمان سریال دور از خانه(اوشین) اتفاق افتاد و واکنش حضرت امام ره. فکر کنم عبرت آموز و تعیین کننده هدف باشد و جوابی کوبنده بر دهان جوانفکر باشد.
  • مسلمان ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    0 0
    حجاب اجباری فایده ای ندارد بهتر است عقیده را درست نمود هر چی اجباری باشد عکس العمل هم هست چطور میشود که در کشور ترکیه که آزادی حجاب وجود دارد زنان هر روز بطرف حجاب کشیده میشوند در کشور مالزی هم وضع بهمین طور است با حجاب و بی حجاب در کنار هم زندگی میکنند بی حجابی هیچ نقصی در مسلمانی مردم مالزی بوجود نمیاورد . بیاییم واقع بینانه تر با مسئله برخورد بکنیم . به زور و اجبار چادر بر سر غیر مسلمان کردن جز ضربه به اسلام فایده ای ندارد
  • علی ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    جدای از مطالب اون ویژه نامه؛ اگر آدم بدونه که شما واقعا از نگرانی برای حجاب و دین این مطالب را منتشر می کنید، دلش نمیسوزه؛ ولی حیف که تمام دغدغه شما مچ گیری از مشایی و دار و دسته اش هست، نه حقیقتا دفاع از حجاب یا اسلام. اسلام هم برای شما شده بازیچه اهداف سیاسی خودتون، که این واقعا جای تاسف داره. ای کاش اونقدر که ادعای ولایتمداری داشتید، کمی هم در عمل از رهبری پیروی می کردید، و اینقدر صرفا برای رقابت های سیاسی خودتان به دین و مذهب متوسل نمی شدید.
  • ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    مشکل اینها نیست.مشکل اینه که قافیه بکلی باخته شده است سوءمدیرت درکلان امور.دست وپازدن های اینجوری هم از ترس غرق شدن است .فکر نان کنید که خربزه آبه
  • ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    درود برمشایی
  • سمیرا ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    دقیقا!! کاش درد دین هم بود واقعا!!
  • ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    درود بر تو دلاور... مرگ بر افتدارگرا و کسانی که از دین استفاده ابزاری میکنند...
  • ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    مشکل اینجاست اقایون مجله رو نخوندن! تمامی حرف ها تحریف شده و اول و وسط حرف رو زدن... گذاشتن تو دهن طرف... حیا نمیکنن
  • ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    همین تفکر شما اقای نظر بالایی است که ما رو به این روز انداخته از چشم شما دو جنبه وجود نداره یا با ما یا علیه ما! در اسلام ازادی و ازادگی رو یاد نگرفتید؟؟؟
  • ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    اقای دوست چادر حاصل زندگی شهریه! در لباس های اقوام ایرانی دنبال چادر بگردید ببینید اثری هست؟؟؟ حجاب چادر بهترین است اما مطلق نیست.
  • ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    پسرجان! اندلس رو شما و امثال شما با بزور بر سر مردم حجاب انداختن و زوری بر خورد کردن ایجاد کردید! نگاهی به ترکیه و اذربایجان و مالزی بنداز شاید خجالت بکشی...
  • ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    به به!! این چادر شما چرا در لباس زنان جنوبی،درلباس زنان بلوچ،زنان اذری،بلوچ،لر و ... دیده نمیشه؟؟؟ حدیث جعلی هم زیاد داریم،چشم هات رو باز کن ببین عقلت چی میگه...
  • ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    جوک بود! برای شناختن دوست سفر باید کرد...! گذشت زمان قدرت طلب و مردم دوست را به احمدی نژاد نشان داده است... میبینید که اخراجی های دولت برای بدست اوردن قدرت دست به دامن جبهه پایداری و ... شده اند...
  • ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    شما بخون بفهم بعد نظر بده!!! امان از بی سوادان مدعی دین...
  • ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    اقای حمید! سخنان رهبری در مورد حجاب ناقص را مطالعه کرده اید؟
  • يك دوست ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۸
    0 0
    آفرين آفرين خيلي گلي كه باشجاعت نظر ت را دادي
  • ناشناس ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۸
    0 0
    واقعا نميفهمن ديگه كه رنگ چادر را ميچسبونن به خود چادر بابا چرا نميفهمين كلهر در مورد رنگ چادر گفته نه در مورد خود چادر
  • ناشناس ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۸
    0 0
    واقعا كه حرف راشت را بايد از تو بشنويم درود بر مشايي
  • ناشناس ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۸
    0 0
    شرط ميبندم اصلا جلد مجله را نديدي چه برسه به توش دوما اگه خونده بودي ميفهميدي كه كلهر در مورد رنگ چادر گفته نه خودش سوما ببخشيدا خاك برسر خودت و اين افكارت نادووووووووووووووون
  • ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۵
    0 0
    زنده باد جوانفکر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس