نماینده جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا ضمن انتقاد از برجام، مدعی شد که تهران در مسیر ساخت بمب اتم قرار دارد.

به گزارش مشرق، یک نماینده کنگره آمریکا مدعی شد که توافق هسته‌ای با ایران «فاجعه‌آمیز» بوده و تهران در مسیر ساخت بمب اتم است.

«تد یوهو» نماینده جمهوری‌خواه حوزه سوم انتخابیه فلوریدا در مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه با شبکه «کردستان-24» گفت که مذاکره باراک اوباما رییس جمهور آمریکا با ایران به تهران هر آنچه را که ‌می‌خواست، ارائه کرد.

یوهو گفت: «اگر شما به توافق هسته‌ای ایران نگاه کنید، می‌بینید که این یک مذاکره فاجعه‌بار بود. آن‌ها از این طریق بمب اتمی می‌سازند.»

نماینده جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا در ادامه مدعی خرید فن‌آوری اتمی و مواد مورد نیاز ایران از آلمان با وجود توافق کنونی با آمریکا شد.

تد یوهو در بخشی دیگر با اظهار نظر درباره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تفاوت بین «هیلاری کلینتون» و «دونالد ترامپ» را چون «شب و روز» عنوان کرد.

یوهو در ادامه گفت کلینتون با ایجاد منطقه پرواز ممنوع بر فراز لیبی باعث سقوط «معمر قذافی» رییس جمهور لیبی شد و فقدان قذافی موجب پیدایش داعش شد.

یوهو سیاست خارجی کلینتون را مسامحه‌کاری و تهدید علیه آمریکا خواند و افزود: «این نوع سیاست خارجی بی ملاحظه‌گی و بی‌پروایی است.»

وی در خاتمه گفت: «این امر نه تنها خاورمیانه بلکه جهان را در خطر قرار می‌دهد و دنیا را بی‌ثبات خواهد کرد.»

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین ۰۴:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
    0 0
    یک عده از نمایندگان کنگره و سنای آمریکا جدا از نظر ذهنی عقب مانده به نظر می‌رسند. اینها یک بستنی فروشی رو نمی‌تونند اداره کنند. کاسه ای زیر نیم کاسه است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس