کد خبر 616574
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶

با اضافه شدن فیلم «ناردون» که از موضوع طنز اجتماعی برخوردار است اقبال مخاطبان به فیلم‌های کمدی اکران شده بیش از فیلم‌های دیگر است.

به گزارش مشرق، با تصمیم شورای صنفی نمایش از روز چهارشنبه فیلم سینمایی ناردون به جمع فیلم‌های اکران شده در مرداد ماه پیوست. این فیلم با مضمون کمدی اجتماعی توانست نظر مخاطب را جلب کند و در اقبال مخاطبین رتبه خوبی کسب کرده است.

حبیب اسماعیلی مدیرعامل دفتر رسانه فیلمسازان مولود درباره فروش فیلم ناردون گفت: فیلم به خوبی با مخاطب ارتباط برقرار کرد و سیر صعودی خود را طی می‌کند و به گذشته در برخی از سینماها از جمله آزادی و ملت با سانس فوق العاده مواجه بودیم ظرف دو روز گذشته فیلم به فروش 120 میلیون تومانی در تهران رسید.

وی درباره اکران فیلم در شهرستان‌ها گفت: تنها در مشهد از روز چهارشنبه اکران شده که با اقبال خوبی مواجه شد و از امروز در شهرهای یزد، اصفهان و شیراز نیز اکران می‌شود.

وی درباره فروش فیلم دزد و پری گفت: فیلم در تهران 15 سالن سینما در اختیار دارد و به فروش 380میلیونی دست یافته است.

علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران نیز درباره فروش فیلم‌های این دفتر گفت: فیلم سینمایی لانتوری در تهران و شهرستان بعد از 9 روز نمایش به فروش یک میلیارد و 700 میلیون تومان رسید و شب گذشته با فروش 180 میلیونی مواجه شد. همچنین فیلم بارکد از روز چهارشنبه 20 مرداد سر گروه خود را از دست داد  اما اکران فیلم با توجه به اقبال مخاطب همچنان ادامه دارد و در تهران 18 سالن در اختیار دارد این فیلم به فروش 9 میلیارد و 750 میلیون تومان رسیده است.

وی درباره فروش دراکولا گفت: فیلم در تهران و شهرستان به فروش 3 میلیارد و 750 میلیون تومان رسیده است. فیلم سینمایی ایستاده در غبار هم اینک در تهران و شهرستان به فروش یک میلیارد و 820 میلیون تومان دست یافته که از این میزان 150میلیون تومان آن مربوط به فروش فیلم در گروه هنر و تجربه است که در فروش مکانیزه این مبلغ قرار نمی‌گیرد.

محمدرضا صابری مدیر دفتر پخش نورتابان گفت: فیلم دختر با اقبال خوبی مواجه شده در تهران 17 سالن در اختیار داریم و به فروش 2 میلیارد و 400 میلیون تومان دست یافتیم.

دفتر پخش فارابی فروش فیلم امکان مینا را در تهران 100 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: 13 سالن در تهران در اختیار داریم در شهرهای مشهد، کرج، تبریز، ارومیه، بابل و نوشهر فیلم در حال اکران است که به مرور تعداد سالن‌های آن اضافه می‌شود.

محمدرضا فرکی درباره فروش زاپاس گفت: فیلم در تهران و شهرستان به فروش 3 میلیارد و 600 میلیون تومان دست یافت و شب گذشته در تهران با فروش 55 میلیون تومان مواجه شد.
 
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس