وزیر امور خارجه گفت: از هر کسی که در دنیا سوال شود توافق برجام به نفع کیست؟ هیچکس به شما نخواهد گفت که توافق برجام علیه جمهوری اسلامی است.

 به گزارش مشرق، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در گفت‌وگویی در پاسخ به سؤالی پیرامون روند اجرای برجام اظهار داشت: برجام نشان‌دهنده عزت، مقاومت و استیفای حقوق ملت ایران در برابر کشورهایی بود که به قلدری و احترام نگذاشتن به حقوق دیگران عادت کرده‌اند.

وی افزود: از طرفی به غربی‌ها نشان دادیم، هیچ وقت نباید یک ایرانی را تهدید کرد. از این جهت بنده به برجام نمره 20 می‌دهم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ظریف در مورد میزان بهره‌مندی طرف ایرانی از توافق هسته‌ای عنوان کرد: هیچ توافقی در دنیا صد در صد در راستای تأمین منافع یک طرف تحقق نیافته است، مگر اینکه شما معاهده‌ای به منظور تسلیم با طرف مقابل امضا کنید. حصول یک توافق در بهترین شرایط 55- 45، 60- 40 یا 50 – 50 به سود طرفین خواهد بود.

وزیر خارجه کشورمان ادامه داد: یک توافق دارای نقاطی بوده که، ممکن است به نفع طرف مقابل باشد، مخصوصا توافقی که جمهوری اسلامی ایران یک طرف آن بوده و 6 کشور بزرگ دنیا با قطعنامه‌های متعدد شورای امنیت در طرف دیگر آن قرار دارند.

ظریف تصریح کرد: علیرغم این موضوع، از هر کسی که در دنیا سوال شود توافق برجام به نفع کیست؟ هیچکس به شما نخواهد گفت که توافق برجام علیه جمهوری اسلامی است. از این جهت باز هم برجام نمره خوبی خواهد گرفت. اما این به معنای نمره خوب آمریکا در اجرای برجام نیست. تقریبا هیچ معاهده‌ای را در دنیا پیدا نخواهید کرد که همه طرف‌ها، مفاد آن را اجرا کرده باشند.
*خبرنگاری شغلی بسیار دشوار
رئیس دستگاه دیپلماسی پیرامون روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگار یک فرد سختکوش است که با تلاش خود و قرار گرفتن در محیط‎هایی نه چندان مساعد، به مردم کمک می‌کند تا در تصمیم‌گیری و فهم بهتر موضوعات پیشرو باشند و براساس یک اطلاعات درست تصمیم بگیرند.

وی تصریح کرد: خبرنگاری شغل بسیار دشواری است و می‌دانم که یک خبرنگار به چه میزان برای تهیه یک خبر زحمت می‌کشد. هدف خبرنگاری هدف بسیار مقدسی است. خبرنگارانی بوده‌اند که در این مسیر به شهادت رسیدند و اساسا روز خبرنگار هم به خاطر همین موضوع در تقویم گنجانده شده است، البته در رقابت با روز دیپلمات! چون در این روز (17 مرداد) تعداد قابل توجهی از همکاران دیپلمات ما به شهادت رسیدند، ولی  روز 17 مرداد که به روز خبرنگار نامگذاری شده است؛ نوش جان تمام خبرنگاران.

ظریف ادامه داد: بنده در تمام حوزه‌ها مشاهده کردم که برای کسب اطلاع از یک موضوع بسیار مهم و اساسی در یک نظام مردمسالار برای پوشش دادن آن، دوستان خبرنگارمان، ساعت‌ها پشت درب‌های بسته حضور داشتند. یک بار به یکی از دوستان گفتم شرایط برای ما که در اتاق مذاکره بودیم چه بسا شاید راحت‌تر از دوستان خبرنگاری باشد که بیرون درب هتل کوبورگ یا لوزان در سرما و گرما ساعت‌ها ایستاده‌اند.

وزیر خارجه ایران در پاسخ به سوالی پیرامون حضور در بالکن هتل کوبورگ در جریان مذاکرات هسته‌ای و گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: دلیل اینکه بنده گاهی اوقات به بالکن هتل کوبورگ می‌رفتم این بود که؛ احساس می‌کردم خبرنگارانی که بیرون از هتل مستقر هستند در معرض انواع فضاسازی‌ها قرار گرفته‌اند و تلاش می‌کردند تا اطلاعات کسب و به مردم مخابره کنند. از این رو بنده تمایل داشتم از نزدیک شاهد حضور خبرنگاران عزیز باشم.

ظریف در ادامه در مورد نحوه برخورد با خبرنگاران گفت: به رغم برخی از بداخلاقی‌ها که ممکن است از طرف ما اتفاق بیفتد، ما قدردان زحمات خبرنگاران هستیم و از همین جا من از شما خبرنگاران تشکر می‌کنم و امیدوارم شما و مجموعه همکارانتان موفق و سربلند باشید.

وزیر خارجه کشورمان در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا شما استاد خوبی برای دانشجویان خود هستید، خاطرنشان کرد: من معمولا به شاگردان نمره خوبی می‌دهم، چرا که معتقدم اگر دانشجوی من نمره مطلوبی کسب نکرده باشد، حتما شخص من تدریس خوبی ارائه نکردم. لذا در زمان معلمی ضمن سخت‌گیری نمره خوبی به شاگردان می‌دادم و در آینده وقتی به شغل شریف معلمی برگشتم خیلی‌ها به بهانه اینکه نمره خوبی بگیرند سرکلاس من حاضر شوند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 40
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 42
  • مهماندار هواپیما ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    0 0
    هیچ ماست بندی نمی گه ماست من ترش
  • ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    0 0
    مرگ بر آمریکا
  • ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    0 0
    آفرین. @masheeghnews_channel
  • ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    0 0
    من هم نشان دادم اما به غرب نشان دادیم، هیچ وقت نباید یک ایرانی را تهدید کرد
  • ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    0 0
    موافقم. اما هیچکس در نیا چه کسانی هستند؟؟ آلمانی ها و انگلیسی و عربهای وهابی؟؟؟؟؟
  • ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    0 0
    اقدامات امریکایی ها همچنان به روح برجام ضربه میزنه
  • ناشناس ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    0 0
    هیچکس در دنیا نمی‌گوید برجام علیه ایران است! بایدم نگن برادر!!!!
  • ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    0 0
    فایده ها و ضررهای برجام را نام ببرید
  • ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    0 0
    آقای ظریف شما اگر از وزرات خارجه استعفا بدهید و کلاسهای ترویج اعتماد به نفس برپا کنید خیلی بهتر است. این اعتماد به نفس شما از زمان هبوط آدم تا حالا در ابنا بشر نظیر ندارد. ضمنا بهتر است با صهیونیستها همکلام نشوید چرا که آنها هم می گویند برجام به نفع ایران است! شما که نمی خواهید حرف نتانیاهو را تکرار کنید؟
  • ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    0 0
    بعد از اون صحبتهای رهبری ، این سخنان از وزیر خارجه عجیبه
  • ناشناس ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    0 0
    هیچکس در دنیا نمی‌گوید برجام علیه ایران است! بایدم نگن برادر!!!!
  • حیدر ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    0 0
    کاش ماستی بسته شده بود حالا تا ترش شدنش!!! بعدش هم، زعمل کار بر آید به سخندانی نیست! اصل عمل اونهاست که علیه ما هستند با حرف نه رکود ازبین میره نه اشتغال و هزار چیز دیگه جور میشه حالا هی بگید تنش زدایی شده است و دروازه های دنیا به روی ما باز شده و.........!
  • م-ب ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    0 0
    هیچکس به شما نخواهد گفت که توافق برجام علیه جمهوری اسلامی است. آخه آقای ظریف هیچ کس هم تو ایران نمیگه برجام به نفع ایرانه.
  • ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    0 0
    آخه نباید هم بگن آقای دکتر من اگه یه خونه ای رو نصف قیمت بخرم، میرم به فروشنده بگم تو اشتباه کردی و کلی ضرر کردی؟
  • خاله جان ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    0 0
    چقدر هم که تهدید نمیکنن! کار از تهدید آمریکا گذشته و سعودی ها هم تهدید میکنن حجاجمونم شهید کردن برادران سعودیتون!
  • حیدر ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    0 0
    ای بیسواد بی شناسنامه معدود ازجای معدود تغذیه شونده!!!!!!!!!!!!!! برجام آفتاب تابانی است که خدا به ما داده است! برجام اگر نبود ارج تعطیل میشد؟؟؟! نمیشد! اراک و فردو و پرتاب ماهواره و ....... تعطیل میشد؟؟؟! نمیشد! اصلا برجام را بی خیال این ناخداهایی که نوبخت می گفت ناخدا میخواهیم نه ملوان! چه جوری هم بتن ریختن تو بخاری ارج هم تو قلب رآکتور اراک هم تو سایتهای پرتاب ماهواره های علمی و مخابراتی ما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ناشناس ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    0 0
    دنیا شیر تو شیر است مگر وقتی به مردم مظلوم یمن و فلسطین حمله می شود کسی در دنیا محکوم می کند که درباره برجام نظر بدهند.
  • سروش ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    0 0
    هیچ کس نمیگه برجام علیه ایرانه همه با تبلیغات غرب و سکوت دستگاه دیپلماسی میگن که ایران علیه برجامه چون غربیها از سکوت شما کمال استفاده رو کردند و داستان برجام رو وارونه تعریف کردند که گویی با برجام دنیا را از یک فاجعه بزرگ نجات دادند و تحریم رو جوری تعریف کردند که گویا حق هر ایرانی است که باید توسط اَبرَ جانیان بین المللی(5+1) که در هر برهه ای از زمان معاصر جنایتهایی رو در این کره خاکی انجام دادند و صاحب نام جنایتها و جنگ هایی بزرگند تحریم شوند. چرا چون شما اینطور خواستید خواستید با برجام ملت رو در انتخابات آینده بازی بدید بازی خوردید و باهاتون بازی کردند. حالا هم چاره ای جز توجیه ندارید.
  • سبز ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    0 0
    این مشرق و طرفدارای کامنت گذارش چرا نمی خوان بفهمن طرف مقابلشون آمریکاست!؟خیلی دوست دارم خودتون رو بفرستیم جلو ببینیم اصلا باهاتون حرف حتی می زنن؟؟؟اصلا سواد دوتا جمله انگلیسی دارید؟نشستید می گید لنگش کن خوب آقای جلیلی هشت سال مذاکره کرد چی شد؟چه کاری کرد جز قطعنامه پشت قطعنامه؟؟جز تهدید و خطر جنگ؟فدای شما بشم این کشوری که مقابل شماست اون موقع که شما هنوز نمی دونستید تانک چیه بمب اتم رو ساخته و ازش استفاده هم کرده در هرنوع جنگ احتمالی ما حتی فرصت شلیک اولین موشک را هم نخواهیم داشت چرا که شک نکنید قبلش تمام سیستم های مخابراتی و راداری ما با سلاح های سایبری و بمب های الکترونیکی از کار می افته حالا هی خیال بافی کنید و فکر کنید آمریکا جریان صدام و جنگ هشت ساله است که خودت رو بندازی روی مین.همون ارتش صدام در عرض چند ساعت زیر بمباران فرو پاشید.آمریکا وارد جنگ زمینی نمی شه از راه هوایی از روی ناو و موشک و هواپیمای رادار گریز می زنه و میره حالا شما برو با ژ3 دنبال زدن هواپیمای رادار گریزی باش که روسیه هم نمی تونه تو رادار گرفتارش کنه!
  • ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    0 0
    بیست از چند؟؟ صد؟ هزار؟
  • ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    0 0
    همینه
  • م-ب ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    0 0
    سبز خان 1- انگلیسی بلد بودن ارزش چندانی نداره مهم اینه که باج ندی 2- جلیلی داشت مذاکره میکرد ولی این طور نبود که به خاطر مقاومتش تو مذاکره سایه جنگ مارو تهدید بکنه بتابراین دلیلت برا تهدید کردن چیه؟ امیدوارم دلیلی که میاری بلوف اوباما مبنی بر گزینه های روی میز نباشه 3- بمب اتمی که نهایتش 220 هزار آدمو که تو ژاپن در عرض چند دقیقه کشت به درد آشغال هم نمیخوره 4- اگه جنگی اتفاق بیفته یقین بدون تو ساعات اولیه ناوهای آمریکایی تو خلیج فارس رو منهدم میکنیم ینی خلیج فارس رو تبدیل به دریای خون میکنیم علاوه بر اون اگه این قدرتی که میگی رو آمریکا داره پس چرا نزدیک 40 ساله جرئت نکرده از این غلطا بکنه؟ چرا تو منطقه جنگ نیابتی راه انداخته؟ اگه راس میگه خودش بیاد جلو تا ببینه چه جور دندوناش تو شکمش میره؟ 5- قدرت راداری ایران اونقدر قویه که آ کیو 70 اونارو خوابوند اوباما هم ذلیلانه از ما خواست که برش گردونیم 6- از اسمت معلومه طرفدار میر حسین وطن فروشی و همین برای باطل بودن حرفات کافیه
  • ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    0 0
    به اقتدار ولایت و اقتدار مردم همیشه حاضر در میدان ایران بود که اونا حاضر به مذاکره شدند و الا نه عاشق خنده ها روحانی اند نه بای بای ها ی ظریف ... در ضمن آقای ظریف شما که ادعای دیپلمات برتر رو دارید چرا نمی خواید به یاد بیاورید چگونگی فروپاشی شوری رو ؟ تو داشنگاه دنور امریکا یه درسی در مورد دیپلماسی عمومی وجود داره و اونم این که وقتی می خوای یه چیزی رو بد نشون بدی همیشه اون کلمه رو با صفات بد به کار ببر و اگه می خوای خوب نشون بدی با الفاظ خوب و عامه پسند .... این برجام سواد خیلی ها رو نشون داد !!!!! طرجام رو گفتند برجام ـــ»»» کسی صداشم در نیومد !!!
  • ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    0 0
    م-ب منم بلدم خودم رو به خواب بزنم الکی مدعی قدرت نظامی بشم آمریکا الان داره روی مریخ کاوش می کنه می فهمی؟ما هنوز میمون رو هم از یه مدار دو کیلومتری بیشتر نتونستیم بفرستیم بیرون از زمین آخه چرا الکی با خیال بافی برای کشور هزینه درست می کنید تو خلیج فارس خون راه میندازی ؟اونا هم نشستن تا بزنیشون!فیلم زیاد می بینی؟آمریکا نیازی نداره با ما وارد جنگ بشه ما خطری براش نداریم اتفاقا ما تنها دلیل حضور نظامی آمریکا در خاورمیانه ایم شماها شعور سیاسی که ندارید همین طوری یه چیزی می بافید اگر ایران نبود اسرائیل و آمریکا با کدوم بهانه در عراق و افغانستان و سوریه حضور پیدا می کردن برد بلند ترین موشک ما تا اروپا بیشتر نمی رسه آمریکا اصلا احساس خطری نمی کنه همه هسته ای و اینها هم بهانه است برای حضور در منطقه و چپاول منطقه آمریکا حتی به بهانه ایران داره ضد روسیه سپر دفاع موشکی می سازه به بهانه موشک های ایران!موشکی که به اروپا هم نمی رسه! تا امثال تو هستن آمریکا غم نداره که.
  • محسن ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    0 0
    ظریف حیا کن برجام رو رها کن جان مادرت بچسب به زندگیت بجای برجام به داد جوانان بیکار برسید
  • ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    0 0
    سبز باعث تاسفه امثال تو ,تو ایران نفس میکشند
  • پلیس ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    0 0
    بله من هم حقوق چندین میلیونی......
  • رحیم ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    0 0
    نمره دادن اقای ظریف دقیقا شبیه کار من زمانی که مدرسه می رفتم ومعلمم دیکته شب به ما تکلیف میداد من هم خودم هم دیکته می نوشتم و بخودم نمره بیست می دادم
  • مجتبی ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
    0 0
    چقدرحضرت آقا فرمودند به این مذاکرات خوشبین نیستم هنوزم هم آقای ظریف به حرف آقا نرسیده .بسه دیگه چقدر میخوای آمریکایی ها تحقیرتون کنن شدید بازیچه دست آمریکای ها
  • ۰۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
    0 0
    ok hao ar yaooo
  • بچه شهید ۰۴:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
    0 0
    سبزعلی جان قربون شکل ماهت بشم با اون تحلیل تخصصیت.احتمالا درحین نوشتن هم از ترس آمریکا رفتی زیر راه پله!!!عزیز من درجوابت استناد میکنم به همون اطلاعات قوی آمریکاییها.اونا اونقدر اطلاعاتشون درمورد توانمندی ایران بالاست که دست به هربهونه ای میزنن الا گزینه نظامی که احتمالا این گزینه دویست سیصد سالی رو میز بمونه!!!اعزیز من اونا پاشنه های آشیل فراوان دارندوگرنه یک ثانیه درنگ نمی کردن.قبول دارم به لحاظ تسلیحاتی قوی اند ولی به همون نسبت هم آسیب پذیرند.اون بیچاره ها شدیدا ازتلفات میترسند حتی اگه یک صدم ما کشته بدن.بعدشم بایدبدونی مشکل آمریکا باما مسئله هسته ای وحقوق بشر و...نیست .مشکلش اصل نظام ماست که در دنیا به صراحت در مقابلش ایستاده.وقتی اونا از آیه های قرآن که دعوت به جهادمیکنه واهمه دارن !بعدش باید جنابعالی حدیث مفصل بخوانی ازاین مجمل.!!ودیگه اینکه عزت در روان انگلیسی حرف زدن نیست.بعدشم اونا درجایگاهی نیستن که بخواهند با ما حرف نزنن.بعدشم جلیلی لبخندای توخالی نمیزد.جلیلی در یک جلسه ای اونا بانیم ساعت تأخیراومده بودن.جلیلی بلند شده بود رفته بود تومحوطه نشسته بود بعد ازنیم ساعت اومده بود که اونا رو خر ببخشیدشیرفهم کنه که سرساعت تشریفشونو بیارن!!اینه دوست عزیز حالا هی بگو چقدر روان انگلیسی حرف میزنه!!!
  • حجت ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
    0 0
    "اصلا سواد دوتا جمله انگلیسی دارید؟" یاد مظفرالدین شاه افتادم که بعد سفر به فرانسه گفته بود فرانسوی ها چقدر باهوشن که حتی یک چه دو ساله شونم بلده فرانسوی حرف بزنه ولی تو ایران سه چهار نفر بیشتر بلد نیستند. مگه عهد عتیقه که انگلیسی کسی بلد نباشه
  • ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
    0 0
    مگر آقای روحانی با چه وعده ای سر کار آمد جز آنکه مشکل تحریم و قرار گرفتن ایران در شرایط خطر جنگ را رفع کند؟ مگر مردم ایران برای همین به او رای ندادند؟ آیا وفا کردن به قول و وعده جرم است و باید بابت آن توهین و تهدید شنید و محاکمه شد؟ آقای روحانی امروز مورد هجوم است چون جرات کرده به وعده های خود و خواست مردمی که به او رای داده اند پایبند باشد.اگر مثل احمدی نژاد با وعده حل معیشت مردم سر کار می آمد و فردایش با شعار "انرژی هسته ای حق مسلم ماست" بر سر مردم می کوفت رئیس جمهور خوبی بود . هیچکس هم حق نقد و انتقاد او را نداشت. فراموش نکرده ایم که در دوران آقای احمدی نژاد، اقتصاد دانی یک مصاحبه در نقد حذف یارانه ها کرد، فردایش قوه قضائیه او را گرفت و به پنج سال زندان محکوم کرد. پنج سال زندان فقط بابت یک مصاحبه در نقد حذف یارانه! ولی اکنون همه تریبون ها خود منتقد شبانه روزی اقتصاد کشور شده اند و در حاشیه امنیتی کامل به سر می برند. از رادیو و تلویزیون و امامان جمعه و شکست خوردگان همه انتخابات ها و کسانی که مردم در هفتم اسفند به آنها رای ندادند و نشریات زنجیره ای، انصاف هم خوب چیزیست،که متاسفانه ندارید.
  • ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
    0 0
    خوبه اعتراف کردی اقای ظریف این که به دانشجویانت نمره خوبی بدی دلیل خوبی کار تو نیست خوبی استاد وقتی است که خوب خوب درس بدهد و مطمئن باشد که هرکس دانشجویانش را امتحان کند دانشجویانش نمره خوب می گیرند. الان برجام هم همینطور است برجام از دید شما خوب است اما مشک ان است که ببوید نه ان که عطار بگوید. مردم تا اینجا نمره رد به برجام می دهند بدجامی که تاسیسات هسته ای مان را نابود کرد و دو میلیارد پول دیگر را بلوکه کرد و 57 لایحه بعد از ان علیه ایران نوشته شد و الان ریشه های این سرطان در حال ریشه دواندن به تاسیسات امنیتی و موشکی و ماهواره ای ماست. اقای ظریف لااقل شهامت معذرت خواهی داشته باشید لطفا.
  • ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
    0 0
    "تقریبا هیچ معاهده‌ای را در دنیا پیدا نخواهید کرد که همه طرف‌ها، مفاد آن را اجرا کرده باشند" اقای ظریف اگر به جمله فوق اعتفاد داشتید چرا علیرغم تاکیدات مکرر رهبر مبنی بر اقدام تدریجی و متقابل و به موازات عمل به تعهدات طرف مقابل، شما به یکیاره به تمااااااااااااااااااااااااااام تعهدات یک جا و قبل از اینکه طرف به یک تعهدش عمل کند عمل کردید؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!! من اسم این کار را ذکر نمی کنم تا سانسور نشود اما شما منصفانه بگویید اسم این کار چیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • آشنا ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
    0 0
    فقط این مصداق برازنده این رجل سیاسی است : خود گویی و خود خندی عجب مرد هنرمندی کجا رفت آن وعده ی باغهای سبز به مردم و آن معجزاتی که از برجام داشتید که هیچ حاصل نشد و مردم پی به این دروغ ها بردند .
  • ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
    0 0
    آمریکایی متوهم به دانایی آمریکا به بهانه ایران وارد منطقه شد یا طالبان و صدام و داعش؟؟؟؟؟ آیا همیشه یک فرض غلط مبنای تمام نطقهای طویلتان میشود؟؟؟؟؟
  • ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
    0 0
    جناب ناشناس ۰۹۲۴ روحانی به وعده هایش عمل کرده ؟ با حواستان به این نتیجه نائل شدید یا منطقتان وعده های آقای روحانی خیلی بیشتر از این حرفها بود همین سه سال پیش بود یادتان رفته ایشان تا رفع چه مشکلاتی را به تحریمها گره زدند چرخیدن سانتریفیوژها و چرخ زندگی مردم، از وعده های ثبت شده در تاریخند هر چند که همان رفع تحریمها هم فقط روی کاغذ اتفاق افتاد و سایه جنگ هم که جای بسی بحث دارد
  • صادق ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
    0 0
    بلگو ثمرات و فوائد بدست آمده برجام چیست؟ فقط نگید ما را به شورای امنیت فرستادن قطعنامه دادن چرا که این کارها را کردن تا شما بترسید برید سرمیز مذاکره امتیاز بدید بهشون.
  • صادق ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
    0 0
    آب مردم درست نشد؟ نان مردم؟ گوشت مرغ؟ تخم مرغ؟ شکر را که نگو شکر میریزد ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس