روزنامه صهیونیستی هاآرتص گزارش داده بیانیه وزارت جنگ این رژیم درباره توافق هسته ای ایران بدون هماهنگی با نخست وزیر رژیم صهیونیستی صادر شده است.

به گزارش مشرق، یکی از دستیار نخست وزیر رژیم صهیونیستی به سفیر آمریکا در فلسطین اشغالی گفته که بیانیه «وزارت دفاع اسرائیل» در واکنش به اظهارات باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا درباره برجام، نتانیاهو را غافلگیر کرده است.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی روز جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد که توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 مانند توافقنامه مونیخ با هیتلر، خطرناک است.

روزنامه هاآرتص روز جمعه گزارش داده بود که ژاکوب نایجل، مشاور موقت امنیت داخلی نتانیاهو، دنی شاپیرو، سفیر آمریکا در اسرائیل را به دفتر نخست وزیری فراخوانده است. 

این روزنامه روز شنبه گزارش داده که نایجل در این دیدار به شاپیرو گفته که لیبرمن، قبل از صدور بیانیه مذکور، آن را با نتانیاهو هماهنگ نکرده است.

رژیم صهیونیستی تنها دارنده سلاح‌های هسته‌ای در خاورمیانه است و تا کنون با امضای پیمان گسترش سلاح‌های هسته‌ای خودداری کرده و به بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی هم هرگز اجازه نداده از تأسیسات اتمی‌اش بازدید کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس