کد خبر 613953
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۶

وزیر امور خارجه گفت: برای توسعه روابط بانکی مشکلی وجود ندارد و بانک‌های پاکستانی قادرند بدون هیچ دغدغه‌ای همکاری‌های خود را تسریع کنند.

به گزارش مشرق، «اغراز احمد چودری» قائم مقام وزارت امور خارجه پاکستان که در حال دیدار رسمی از کشورمان است، امروز (شنبه) با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان ملاقات کرد.

ظریف در این ملاقات با اشاره به روابط خوب ایران و پاکستان بر توسعه بیش از پیش مناسبات دو کشور در تمام زمینه‌ها، به ویژه اقتصادی تاکید کرد.

وزیر خارجه کشورمان توسعه روابط اقتصادی را نیازمند افزایش همکاری‌های بانکی دانست و تاکید کرد: برای توسعه روابط بانکی مشکلی وجود ندارد و بانک‌های پاکستانی قادرند بدون هیچ دغدغه‌ای همکاری‌های خود را تسریع کنند.

ظریف همچنین با اشاره به لزوم مبارزه با تروریسم و افراط‌گرایی، از داعش و القاعده در منطقه به عنوان خطر مشترک برای دو کشور نام برد.

احمد چودری قائم مقام وزارت خارجه پاکستان نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت روابط پاکستان و جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: روابط دو کشور در تمام زمینه‌ها در حال توسعه است و شرکت‌های پاکستانی علاقة‌مند به همکاری با همتایان ایرانی خود هستند.

وی عنوان کرد: افزایش همکاری در زمینه اقتصادی برای پاکستان از اهمیت بالایی برخوردار است.

قائم مقام وزارت خارجه پاکستان همچنین دیداری با ابراهیم رحیم‌پور معاون آسیا و اقیانوسیه وزرات خارجه نیز داشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس