بامداد امروز درست در هیاهوی افتتاحیه المپیک خبری روی خروجی سایت‌ها و خبرگزاری‌ها قرار گرفت که باز هم نشان از وجود بازیکن‌سالاری و نبود مدیریت در والیبال ایران داشت.

سرویس ورزش مشرق - افتتاحیه المپیک 2016 ریو در ورزشگاه تاریخی ماراکانا برگزار شد تا برای اولین بار در تاریخ ورزش ایران تیم ملی والیبال هم جایی در کاروان داشته باشد. بازیکنان این تیم برای رسیدن به المپیک تلاش بسیاری کردند و به آرزوی 52 ساله جامه عمل پوشاندند؛ اما درست در روز رژه کاری کردند تا دوباره از آنها ناامید شویم!
 
بامداد امروز درست در هیاهوی افتتاحیه المپیک خبری روی خروجی سایت‌ها و خبرگزاری‌ها قرار گرفت که بازهم نشان از وجود بازیکن سالاری و نبود مدیریت در والیبال ایران داشت. سعید معروف، سیدمحمد موسوی و شهرام محمودی که از بزرگان تیم هم محسوب می‌شوند، در تصمیمی مشترک در رژه شرکت نکردند و باید واکنش مدیران کاروان به عدم حضور این بازیکنان در رژه مهمترین اتفاق ورزشی دنیا را ببینیم. این موضوع در حالی بود که سایر ملی‌پوشان والیبال با پوشیدن لباس‌های خود در رژه حضور داشتند و این نشان می‌دهد تصمیم سه ستاره‌ والیبال برای عدم حضور در رژه بدون هماهنگی با تیم بوده است.
 
ستاره‌های جدا بافته والیبال/ بازیکن سالاری در والیبال این بار رژه المپیک را به سخره گرفت
اما تناقض در اعلام چرایی نرفتن به رژه توسط این ملی‌پوشان هم در نوع خود جالب است. ابتدا سعید معروف (ساعاتی قبل از شروع مراسم) با قرار دادن عکسی از امیر خوش خبر، سرپرست تیم ملی والیبال در صفحه اینستاگرام خود اینطور زیر عکس می‌نویسد: «سرپرستى که با وجود غم از دست دادن پدر، تیمو تنها نذاشت تا به مشکل برنخوریم و کاروانى که حتى لباس به ایشون نداد تا بتونه تو مراسم افتتاحیه شرکت کنه. اینجا على رغم وجود مدالهاى رنگارنگ، جاى مدال انسانیت خالیست. بدون تو حتى افتتاحیه‌ى المپیک هم براى ما معنا ندارد.» 
ستاره‌های جدا بافته والیبال/ بازیکن سالاری در والیبال این بار رژه المپیک را به سخره گرفت

از قرار معلوم نام سرپرست تیم ملی والیبال ایران را در لیست اعضای حاضر در رژه قرار نداده بودند که این باعث اعتراض و البته اعتصاب ستاره های والیبال شد!
 
از سوی دیگر درست همزمان با برگزاری افتتاحیه، سیدمحمد موسوی با انتشار عکسی از خودش به همراه شهرام محمودی و سعید معروف در اینستاگرام نوشت: «تماشای افتتاحیه با تبلت. انشالله 2020. پ ن: دوستان عزیز دلیل اصلی عدم حضور در مراسم سایز نامناسب البسه بوده و دلیل اعتراضی ندارد وگرنه آروزی هر ورزشکاری بودن در مراسم افتتاحیه‌ی المپیک است و لطفا با قضاوت زود این موضوع را به اشخاص دیگر ربط ندهید
ستاره‌های جدا بافته والیبال/ بازیکن سالاری در والیبال این بار رژه المپیک را به سخره گرفت
البته موسوی بعد از مدتی این پست را از روی صفحه اینستاگرامش پاک کرد.
این صحبت‌های موسوی در حالیست که محمدرضا رودکی، مدیرفنی جودوی ایران در المپیک، روز گذشته عکسی از خودش و سعید معروف در اینستاگرام منتشر کرد که لباس‌های مخصوص رژه تن هردوی آنها بود. آنگونه که از این عکس دیده می‌شود، لباس معروف هم خوب به تن کاپیتان والیبال ایران نشسته است!
ستاره‌های جدا بافته والیبال/ بازیکن سالاری در والیبال این بار رژه المپیک را به سخره گرفت
با همه این تفاسیر و تناقضات، عدم حضور بدون هماهنگی سه بازیکن ملی‌پوش ایران در رژه مهمترین رویداد ورزشی جهان به نوعی بی احترامی محسوب می‌شود؛ حالا به هر دلیلی که می‌خواهد باشد.
البته پیش از این در زمان مربیگری کواچ هم بارها شنیده شد که بازیکن سالاری در تیم وجود دارد و نتایج تیم ملی نیز تحت تاثیر همین بازیکن سالاری دچار ضعف شده بود. با وجود عملکرد فنی مناسب ستاره‌های والیبال اما ظاهرا مدیریت فدراسیون در خصوص عملکرد اخلاقی ستاره‌ها آنچنان که باید و شاید عمل نکرده است. همین اهمال باعث شده تا شاهد چنین رفتارهایی باشیم، البته باید منتظر عکس العمل سرپرست کاروان امام رضا و مدیرانی که در کنار کاروان حضور دارند به این اقدام غیر اخلاقی باشیم تا خدایی نکرده با عبور از این قضیه راه را برای اقدامات دیگر از سوی نمایندگان کشورمان باز نگذارد.
 
عدم حضور ستاره‌های تیم ملی والیبال در رژه المپیک بازتاب زیادی داشت تا جاییکه رضا رشیدپور هم در برنامه صبحگاهی «حالا خورشید» که از شبکه سوم سیما پخش می‌شود دقایقی از برنامه خود را به این موضوع پرداخت.
 
{$sepehr_media_1693975_400_300}
 
*وحید هادی 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 49
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 26
  • افشین ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
    1 1
    افراد بی ظرفیت زیاد بزرگ کنند، همین میشه، میخواد والیبالیست باشه، فوتبالیست باشه یا بازیگر
  • ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
    0 0
    وقتی خانم نعمتی با تصمیمی احساسی میشه پرچمدار المپیک این تصصمیم احساسی والیبابیست ها هم قابل توجیه میشه! رشیدپور هم به جای اینکه به حواشی وزش بپردازه به خود ورزش بپردازه تا یه کم لاغر بشه!
  • ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
    0 0
    اقا واقعا توی هیچ کشور پیشرفته ایی این حرکات به اجرا در می اید؟گیرم حق با این سه نفر باشه و اینها برای حمایت از سرپرست تیم این کار را کردند اما سوال این جاست شما بازیکن باشگاهی که نبودید بازیکن ملی هستید و نشانه نظم و ابهت یک کشوری هستید وقتی شما خودسر تصمیم بر انجام کاری می گیرید یعنی این کشور صاحاب نداره و انجا لویجرگه صاحبه و هر کی هرطور توانست حکومت می کنه واقعا شما اینگونه بزرگ شده اید؟ اقای موسوی من پدر شما را می شناسم در یکی از خاطراتش برایم تعریف کرد در دوران معلمی تیمی را به مسابقات برد که بهترین شاگردش و به قول شما اس ترینشان شروع کرد به ادعا در اوردن و شاخ و شانه کشیدن همانجا با اینکه بهترین بازیکن بود پدر شما تصمیم به اخراج او می گیرد چرا را که نظم و اخلاق سر لوحه کار پدرتان بوده این خاطرات شخص خود پدرتان است و شخصا برایم من تعریف کرده پس چرا شما طوری رفتار می کنید انگار در لویجرگه دارید زندگی می کنید یعنی ازاین خاطره پدر هم درس نگرفتید شما می توانستید مطیع تیم باشید و بعد در اعتراض به این کار مسولان مصاحبه کنید که از دست انها شاکی هستید و بنظر شما این کار انها درست نبوده این روشی است که مردمان پیشرفته اجرا می کنند و اعلارغم بسیاری از کارهای غلطشون و فرهنگ های نامربوطشون نظم را به اجرا در می اورند که نشانه تمدن و اصول صحیح می باشد اقای موسوی شما در زمان ولاسکو هم یک بار اینکار را کردید و برخلاف گفته ولاسکو که باید در ساعت 4 صبح در ترمینال فرودگاه حاضر می شدید در ساعت 6 حاضر شدید و بخاطر عدم اجرا دستور، ولاسکو شما را از بردن به مسابقات منع کرد و شما و ان رفیقتان را با خود به روسیه نبرد اقای موسوی شما یک باند با ان رفیقتان درست کرده اید و فکر می کنید هر کار دلتان بخواهد می توانید انجام دهید شما دنیا دیده اید اکثر کشور ها را رفته اید دوستان زیادی در سراسر دنیا دارید در تعجبم چرا اجرای دستور و نظم پذیری را از انها نیاموخته اید راست می گویند که قدرت زیاد و ثروت انسان را به ورطه نابودی خواهد کشاند مشرق خواهشا چاپ کن من خاطراتی را از پدر ایشان وقتی شاگردش بودم به یاد دارم پدر این اقا اینگونه نبود حداقل تا جایی که من می دونم اخلاق و نظم براش خیلی مهم بود چاپ نکنی جفا در حق پدرش کردی مردم فکر نکنند پدرش اینگونه بوده
  • ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
    0 1
    با بودن این سه نفر هم تیم ما به مدال نمیرسه اما بهتره یک بار برای همیشه ریشه این بی ادبیها از ریشه خشک بشه و این سه بازیکن قبل از شروع بازیها از ریو دیپورت بشن.
  • محمد صادق ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
    1 0
    جهنم که به سخره گرفت... انگار رژه ی چی بوده!
  • ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
    0 0
    باید هر سه تا از اردو تیم ملی والیبال اخراج بشن. شما نماینده یک ملت و سرباز مملکت هستین و قرار نیست هر کاری که خواستین انجام بدین. این بی انظباطی ها با فرستاده شدن پولادیه سرباز فراری به جام ملتها آغاز شد و با عدم برخورد این مشکل افزایش پیدا میکند. باید شدیدا برخورد شود.
  • محمد ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
    0 0
    توی پست آقای رودکی هم نوشته لباسها سایز نبوده حتی لباس سعید معروف
  • ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
    0 0
    این سه تا خیلی بی نظم اند ی بارهم از دبی همراه تیم به ایران برنگشتند
  • ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
    0 0
    که چی این حاشیه ها را ایجاد میکنید کم مشکل هست بیاید به مسایل فرعی بپردازید واقعا که
  • امیر ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
    0 0
    کارشون درسته اگر فدراسیون و کمیته المپیک قدردان بودند و برای انسانیت ارزش قائل میشدند
  • ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
    0 0
    افسوس که برخی حسی به عنوان عشق به وطن و افتخار ایرانی بودن را یا ندارند و یا اصلا برایشان جالب نیست!!!
  • ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
    0 0
    صد در صد موافقم!!
  • ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
    0 0
    اتفاقا تصمیم درستی بود و بازتابهای عالی داشت
  • ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
    0 0
    احسنت -اینها کارشون درست و ارزشی بود تیم باید از جوانمردها حمایت کنه
  • ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
    0 0
    کنار گذاشته بشن
  • ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
    0 0
    با توضیحاتی که معروف دادند کارشون درست بوده لایک داره
  • ناشناس ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
    0 0
    ناشناس 13:53 تصمیم احساسی؟!!!!! خانم نعمتی ورزشکاری بودند که هم برای المپیک و هم برای پاراالمپیک موفق به کسب سهمیه شدند که چنین کاری در تاریخ ورزش جهان کم نظیر است ، حتی ایشون جایزه بهترین ورزشکار معلول جهان را نیز قبلاً دریافت کرده بودند و شایسته ترین فرد برای پرچمداری کاروان ایران بودند، چون باعث افتخار ایران هستند.اتفاقاً نظر شما احساسی و از روی بی اطلاعی محض از افتخارات خانم نعمتی است.
  • ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
    0 0
    وقتی شخصیتهای علمی را با بی توجهی میذارند کنار
  • ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
    0 0
    اتفاقا کار بسیار بچه گانه ای بود وقتی میبایست آبروی یک ملت را حفظ میکردن
  • امیرحسین ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
    0 0
    آقا تو رو خدا یه بار برای همیشه یه برخورد جدی با این سه تا بکنین.. بابا بدون اینا هم میتونیم خوب بازی کنیم تا کی باید منت معروف رو بکشیم
  • ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
    0 0
    زمانی که معروف به جای بازی کردن همش گیر داده به داورها و مربیها من که فقط ورزش نگاه میکنم و کارشناس نیستم به دوستام گفتم این دیگه شورش را در آورده و زیاد باد ور داشته باید مربیان وفدراسیون میفهمیدند و جلوش میگرفتن
  • سید جواد ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
    0 0
    عزت و احترام به کشور عزیزمان خیلی بیشتر از نتایجی که این آقایان کسب کرده اند برایمان اهمیت دارد. حتما باید برشان گردانند ایران و تا معذرت خواهی نکرده اند نباید به تیم ملی راهشان داد.
  • محسن ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
    0 0
    مگه والیالبست توی ایران کم داریم. این سه نفر اخراج کنن. اینا ناسلامتی نماینده ایران هستن تا کی به بعضی ها باج داد. اینارو باید با لگد ازتیم ملی بیرون انداخت. باخت ایران خیلی بهتر از بودن عده ای سرکش و لات توی تیم ملی هس
  • مرتضی ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
    0 0
    خوب کاری کردند شرکت نکردند باید تجلیل هم بشوند. به دلیل مسائل غیر اخلاقی حاکم بر افتتاحیه المپیک دیگر ورزشکاران نیز نباید در این مراسم مبتذل شرکت می کردند و باید آن را تحریم می کردند
  • 182 ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
    0 0
    این یعنی اهمیت ندادن به پرچم ایران . من حاضرم هر جا پرچم ایران باشه برم باهاش رژه بدم خوب و بدشو نمیدونم فقط اون الله وسطش باشه همین !!
  • 182 ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
    0 0
    معروف اگر ناراحت لباس برای مربیش بوده لباس خودشو بهش میداد آبروداری میکرد .
  • مجید ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
    0 0
    ما هم فاقد قوه تعقل :دی اونایی که ریاضی و احتمال سرشون میشه میفهمن که احتمالش چقدر ضعیفه که تو کاروان ما سه نفر رفیق اونهم تو یه تیم اونهم رفیقای نزدیک لباساشون اندازه نباشه چقدره !
  • ايراني ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
    0 0
    بسيار ازاين بي ادبي اين سه نفر ناراحتم چون عرق ملي ندارند ومنزلت يك كشور رابا بي معرفتي خودزير سؤال مي برند متاسفم كه ادمهاي كوچك وبي ظرفيت إز احترام مردم سواستفاده ميكنند
  • آرش ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
    0 0
    این مسخره بازی ها تاکی،آبروی ملتی بزرگ بازیچه دست چندنفرقرارمیگیردوهیچگونه برخوردی نمی شود..ماشهیددادیم تااین مردم سربلندباشد...ماراچه شده؟ لااقل ازآن مردپرتغالی(کی روش) الگوبگیریدبهترین دروازه بان ایران رابه دلیل مسائل انظباطی راحت کنارگذاشت تاعبرت دیگران شود...مگربرای بازیکنان المپیکی کم هزینه شده ؟چشم امیدمیلیونها ایرانی به نتایج وعلی الخصوص رفتارآنهاست چون سراسردنیاآنهارامی بیندوبه کل ملت ایران تعمیم می دهد
  • ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
    0 0
    وقتی با بی برنامگی تا سه روز مانده به المپیک هنوز لباس ها و طرحآنها آماده نیست، نتیجه این می شود.
  • ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
    0 0
    ناشناس1353 آفرین به اون خط آخری که نوشتی به ورزش بپردازه کمی لاغر بشه اینو چطوری مزارن برای مجری گری برنامه ی ایستاده !!!؟
  • ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
    0 0
    فقط با این قسمتش موافقم : رشیدپور هم به جای اینکه به حواشی وزش بپردازه به خود ورزش بپردازه تا یه کم لاغر بشه!
  • عليرضا ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
    0 0
    منهم موافقم بايد بخاطر گردن كلفتي وبي نظمي كنار گذاشته شوند حتي اگر به ضرر تيم باشد
  • امیر علی ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
    0 0
    هر سه آنها باید از المپیک اخراج کنند بزار تیم آخر بشه بی احترامی به تیم ملی به هیچ وجه قابل بخشش نیست
  • ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
    0 0
    موافقم.
  • آرش ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
    0 0
    از اون موقعی که پول و شهرت وارد والیبال شد،خرابش کرد.کاش هر کسی قبل از رسیدن به شهرت یا هر چیز دیگه ای جنبش رو داشته باشه.
  • ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
    0 0
    جم کن خودت رو.افراطی...
  • مجید ۰۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
    0 0
    ما هم فاقد قوه تعقل :دی اونایی که ریاضی و احتمال سرشون میشه میفهمن که احتمالش چقدر ضعیفه که تو کاروان ما سه نفر رفیق اونهم تو یه تیم اونهم رفیقای نزدیک لباساشون اندازه نباشه چقدره !
  • ۰۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
    0 0
    با وجودیکه از موسوی خوشم میومد ولی با اینکارشون دلم میخواد کنار گذاشته بشند.واقعا شورش رو در اوردند!
  • ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
    0 0
    دقیقا حق با مشرق
  • حمید ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
    0 0
    خانم زهرا نعمتی به همراه حمید سوریان جزو 50 چهره برتر المپیک انتخاب شدند دوست عزیزی که میگی انتخاب ایشون به عنوان پرچم دار کاروان ایران تصمیم احساسی بوده خواهشا یک کمی تعقل هم خوبه
  • ایرانی ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
    0 0
    آفرین به والیبالیستها. بقیه هم نباید میرفتن تا مسئولین فدراسیون به خودشون بیان.
  • عرفان ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
    0 0
    واقعا ناراحت شدم حق والیبالیست های خوبمون این نبود.
  • آرش ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
    0 0
    درودبرشمادوست عزیز
  • علی ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
    0 0
    حتما باید جوری نظر بدیم که شما دوست داشته باشین تا چاپ بشه متاسفم
  • ناشناس ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
    0 0
    یاد بگیریم زود قضامت نکنیم
  • محمدرضا ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    والیبالیستها فکر کردن کی هستن کاش مردم اینارو اینقد بزرگ نکننن
  • ناشناس ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    0 0
    از نظر من حق با درخشان های گروه والیباله اونا هستن ک واسه ما برد و باخت میارن وقتی بی احترامی ب اعضای گروه میشه جای دفاع داره واقعا احسنت ب دلاوران.... فوتبالی ها هیچ پخی نیستن پرچم والیبال همیشه بالاس
  • ana ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
    0 0
    هر کس شخصیتی داره و باید مورد احترام قرار گرفته بشه.دلیل نمیشه بخاطر یه کار اشتباه کل شخصیت گذشتش زیر سوال بره قبول دارم کار اشتباهی کردن و مستحق مجاذاتن همچنین امیدوارم روزی برسه که یه ورزشکار و یا یه شخصیت ملی به خاطر یه اشتباه از طرف مسئولین مجبور به نادیده گرفتن پرچم کشورش نشه...و همچنین خسته نباشید به همه ی المپیکیای عزیز

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس