رهبر چچن در واکنش به تهدید اخیر داعش برای انجام حملات تروریستی در داخل روسیه گفت: این‌ها تهدیداتی پوچ و بی‌اساس است و چنین تلاش‌هایی به طور حتم در نطفه خفه خواهد شد.

به گزارش مشرق،«رمضان کادیروف»‌ رهبر چچن به دنبال انتشار ویدئوی گروه تروریستی داعش مبنی بر تهدید به حمله به روسیه در پستی که در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد، گفت: «برآورد من این است که این تنها یک تهدید پوچ و توخالی است که هیچ قدرتی در واقعیت توان آن را ندارد.»

وی در تأیید این اظهارات خود تأکید کرد: «ما توانسته‌ایم شبه‌نظامیان به شدت مسلح و به خوبی آموزش‌دیده از 51 کشور جهان را شناسایی و نابود کنیم».

وی افزود، اگر کسی سعی در حمله به روسیه داشته باشد، چنین تلاشی به طور حتم در نطفه خاموش خواهد شد.

گروه تروریستی داعش در ویدئویی که بامداد دوشنبه منتشر شده، از اعضایش خواسته به روسیه حمله کنند. 

طبق گزارش رویترز، این گروه تروریستی در ویدئویی که روی یوتیوب قرار داده این درخواست را مطرح کرد. در این ویدئو، گوینده بر روی تصویر افرادی که در حال تمرین در بیابان هستند می‌گوید: «پوتین، گوش بده! ما به روسیه خواهیم آمد و شما را در خانه‌هایتان خواهیم کشت. ای براداران، جهاد کنید و آنها را بکشید و با آنها مقابله کنید.» 

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین نیز اعلام کرد که هر گونه تهدیدی از جانب این گروه افراط گرا، نخواهد توانست بر موضع مسکو در مبارزه علیه تروریسم بین‌المللی اثرگذار باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس