مدیر شرکت «آزاده» از تولید و رونمایی تازه‌ترین محصول نوشت‌افزاری خود اشاره کرد و گفت: هفته آینده از این شخصیت محبوب در قالب نوشت افزار رونمایی می‌شود.

به گزارش مشرق، علی حدیدی، مدیر شرکت «آزاده» و تولیدکننده دفاتر و نوشت‌افزارهای ایرانی «کلاه قرمزی، شکرستان و...» پیرامون تولید نوشت‌افزار برای سال تحصیلی جدید اظهار داشت: سیاست موسسه آزاده تولید و برنامه‌ریزی برای شخصیت‌های جدید ایرانی است و طبق هدفگذاری مسیر را ادامه می‌دهیم.

وی در ادامه با اعلام این خبر که در این راستا تازه‌ترین شخصیت‌نوشت افزار آزاده هفته آینده رونمایی خواهد شد، ابراز داشت: رونمایی از تازه‌ترین محصول آزاده که یکی از شخصیت‌های محبوب این روزهاست تا شش روز دیگر انجام می‌شود.

به گفته حدیدی، امیدوارم این شخصیت جدید نیز همانند شکرستان  به موفقیت برسد، البته در مسیر موفقیت شکرستان تدابیر خوبی اندیشیده شد از جمله ارسال به مشتریان در سراسر ایران، بالا بردن کیفیت چاپ، تدبیر در راستای قیمت مناسب و...این موارد موفقیت شکرستان را رقم زد. اما عدم همکاری برخی نهادهای فرهنگی در پخش شکرستان، ما را وارد چالش کرده است و موجب شد این محصول جدید شکرستان تولید نشود.

مدیر شرکت «آزاده» با بیان اینکه نسبت به شخصیت های ایرانی غریبانه برخورد می شود، افزود: آزاده در نهایت این تصمیم را گرفت در میان همین شخصیت‌های ایرانی قدم بزندچرا که بنیان‌گذار بود، از این رو همچنان این حرفه را پیش گرفتیم و قرار است با شخصیتی دیگر راه را امتداد دهیم.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس