کد خبر 610950
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹

با افزایش کاربران بازی پوکمون گو طراحی برنامه‌های جانبی سازگار با آن نیز افزایش یافته است. یکی از این برنامه‌ها پوک فیت است که ممکن است به کاهش اعتیاد به این بازی کمک کند و حتی مزایای ورزشی داشته باشد.

به گزارش مشرق به نقل از دیجیتال ترندز، کاربران با استفاده از این برنامه خواهند دانست که به علت اجرای بازی پوکمون گو چقدر فعال تر شده اند.
 
این برنامه میزان کالری مصرفی شما به علت اجرای بازی مذکور و گشت و گذار در خیابان ها برای شکار پوکمون را هم نمایش می دهد. بنابراین پوک فیت کارکرد ورزشی و بدن سازی هم خواهد داشت و می تواند به لاغرتر شدن شما کمک کند.
 
پوک فیت علاوه بر کمک به حفظ سلامت با استفاده از بازی پوکمون گو نقشه ای از مسیرهای طی شده در هر دور اجرای بازی یاد شده را ترسیم می کند و البته برای این کار از خدمات نقشه گوگل بهره می گیرد.
 
طراحان این برنامه مدعی هستند حتی عمر باتری گوشی را افزایش می دهند و با مصرف دقیق میزان داده مصرف شده برای اجرای بازی یاد شده صرفه جویی اقتصادی توسط کاربران را ممکن می کنند. چون هر کاربر این بازی دوست دارد بداند برای اجرای بازی یاد شده چه میزان وقت و انرژی صرف کرده است. قرار است این برنامه در آینده برای iOS هم عرضه شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس