کد خبر 610872
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰

بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، فرصت شرکت در مسابقه شعر و داستان یک دقیقه‌ای حافظان حرم را تمدید کرد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، به دنبال استقبال علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه شعر و داستان یک دقیقه‌ای حافظان حرم به ویژه در حوزه جوانان دانش‌آموز، مهلت ارسال اثر به این مسابقه که تا پایان روز جمعه 8 مرداد در نظر گرفته شده بود، تا 20 مرداد تمدید شد.
در این جشنواره، داستان‌ها و شعرهایی که می‌شود در یک دقیقه‌ آن‌ها را خواند در گردونه رقابت قرار می‌گیرند و تمام داستان‌نویسان و شاعران کشور در همه گروه‌های سنی و اقشار اجتماعی، این فرصت را خواهند داشت تا در این رقابت ادبی حضور یابند. تنها ملاک شرکت در این مسابقه آن است که سروده‌ها و داستان‌های ارسالی به دبیرخانه مسابقه، باید به موضوع حافظان حرم بپردازد و حداکثر در یک دقیقه خوانده شود.

دبیرخانه مسابقه شعر و داستان یک دقیقه‌ای حافظان حرم با تاکید بر این‌که هر فرد می‌تواند با حداکثر 3 اثر در جشنواره شرکت کند، خاطرنشان کرده است: پایان مهلت ارسال آثار، چهارشنبه 20 مرداد است و این زمان، به هیچ وجه تمدید نمی‌شود.
علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را از دو طریق برای دبیرخانه این مسابقه بفرستند:
1ـ لینک تلگرامی @hafezaneharam
2ـ نشانی الکترونیکی hafezaneharam@gmail.com
10 برگزیده این مسابقه در دو رشته شعر و داستان، هر یک 2 سکه و جمعا 20 سکه بهار آزادی جایزه می‌گیرند و علاوه بر آن با هزینه بنیاد شعر و ادبیات داستانی، راهی مشاهد مشرفه در کشور عراق خواهند شد.

مراسم پایانی این جشنواره، دوشنبه 8 شهریور 1395 همزمان با «روز مبارزه با تروریسم» در تهران برگزار می‌شود و رسانه ملی، آستان قدس رضوی، نهاد کتابخانه‌ها، سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، مرکز رسیدگی به امور مساجد، معاونت فرهنگی سازمان قطار شهری (مترو) و ... در برگزاری آن با بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان همکاری می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس