زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 96 مشخص شد+ تکذیبیه، چرا باید مرجع تقلید داشته باشیم؟، جدایی گلر پرسپولیس قطعی شد، کلاهبرداری رسمی در قالب مؤسسات همسریابی و... از دیگر عناوین خبری مهم روز است.

به گزارش مشرق، مهمترین عناوین خبری چهارشنبه ششم مرداد ماه به شرح زیر است:
 
سیاست
 
 
حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی، گفت: طبق بررسی‌های انجام شده و اطلاعات به دست آمده در یکی از وزارتخانه‌ها آقای وزیر برادر خانم خود را به عنوان قائم مقام یکی از سازمان‌های زیرمجموعه وزارتخانه و برادر خانم دیگر خود را نیز به عنوان مشاور IT خود منصوب کرده است.
 
نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان، تاکید کرد که شورای نگهبان با پیشنهاد وزارت کشور برای برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در 29 اردیبهشت ماه سال 96 موافقت کرده است.

پس از انتشار این خبر توسط رسانه‌ها، روابط عمومی شورای نگهبان با انتشار تکذیبیه‌ای، مصاحبه سخنگوی این شورا با رسانه‌ها در این مورد را تکذیب کرد.


 
رضایی نوشت: مردم، به‌درستی، از مسئولان کشور انتظار دارند در امور داخلی قاطعیت نشان دهند و در عرصه بین‌المللی نیز اقتدار داشته باشند.
 
نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛

 
 
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه تسویه بدهی دولت به بانک‌ها از محل تسعیر نرخ ارز بدعتی در حوزه اجرایی کشور است، گفت: دولت باید «لایحه جامع شناسایی و تسویه بدهی‌‌های دولت» را تقدیم مجلس کند.
 
فرهنگ و هنر
 
در پی پخش قسمتی از کارتون «سم آتش‌نشان» از شبکه پنج تلویزیونی انگلیس که در آن شخصیت اصلی این فیلم ظاهرا پایش روی برگی از قرآن می‌رود، لیز می‌خورد و می‌افتد، سازندگان آن، عذرخواهی صریح خود را اعلام کردند.
 
نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛

 
 
برنامه ثریا بعد از دو ماه وقفه با موضوع «از مناطق آزاد تا جهاد سازندگی» امشب از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
 
فیلمی که در عین حال که حرفش را به بهترین شکل زده، توانسته است مورد توجه افرادی با سلیقه‌های مختلف قرار بگیرد. «ایستاده در غبار» محمدحسین مهدویان چنین خصلتی را دارد و بسیاری از هنرمندان کشورمان در صفحات شخصی خود در فضای مجازی و یا در محافل هنری این فیلم را تبلیغ کرده و از آن به خوبی یاد کرده‌اند.
 
استاد علوم قرآنی گفت: چگونه است که ما در سایر امور زندگی به دیگران اعتماد می‌کنیم و خودمان نمی‌آییم در همه رشته‌ها تخصص علمی پیدا کنیم، اما برخی احساس می‌کنند علوم دینی نیاز به تخصص ندارد و هر کسی هر چیزی فهمید، همان درست است؟! 
 
اقتصاد
 
آنچه در زیر می‌آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان‌هایی در مناطق مختلف شهری تهران طی تیر ماه 95 است که می توان با 150 میلیون تومان خرید.لازم به ذکراست که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران می باشد:
 
نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛

 
 
در حالی که مطابق اعلام نمایندگان کارگری در حال حاضر یارانه نقدی تعدادی از کارگران قطع شده، وزارت کار این موضوع را تکذیب می‌کند. اما گزارش‌های میدانی حکایت از واقعی بودن این ماجرا دارد.
 
نماینده دموکرات مجلس آمریکا ضمن انتقاد از مخالفان قرارداد بوئینگ با ایران اعلام کرد این قرارداد چندین میلیارد دلاری به ایجاد 100 هزار شغل در آمریکا منجر خواهد شد. 
 
برخی از صنایع تولیدی با افزایش قیمت هزار تومانی قند و شکر در بازار مصرف برای در امان ماندن از برخورد تعزیراتی بر روی محصولات خود درج قیمت نمی‌کنند.
 
بین الملل
 
در ادامه اتهام‌زنی‌های کشورهای حاشیه خلیج فارس به ایران، این بار عربستان سعودی و کویت به اتهام «تجاوزات دریایی» از ایران به سازمان ملل شکایت کردند. 
 
وبگاه صهیونیستی «جوییش پرس» در تحلیلی ضمن ادعاهای تکراری درباره تلاش ایران برای دستیابی به سلاح هسته ای نوشت رهبر ایران با خوانش تفکرات اوباما با مهارت وی را کنترل کرده و هوشمندانه از این شگرد بهره می‌برد.
 
قاسمی در پاسخ به پرسش نماینده خبرگزاری کیودو درباره برخی اظهارات نامزدهای انتخاباتی در آمریکا علیه توافق هسته‌ای، گفت: این اظهارات بیشتر شعارهای انتخاباتی است چنان که در مواردی در گذشته در برخی از کشورها نیز مشاهده کرده‌ایم. 
 
خیابان «داخ آور» در مرکز شهر مونیخ، حالا پس از چند روز جنجالی، دو روزی است که آرام شده و با لغو قرق پلیس، زندگی در آن به حالت عادی بازگشته است. لااقل ظاهر ماجرا که این‌طور نشان می‌دهد.
 
ورزش
 
ترک اردوی پیش از بازی پرسپولیس برای گرفتن رضایت نامه از سوی الکساندر لوبانف و انتشار خبر پیوستن دوباره وی به تیم پاختاکور باعث شد تا هواداران تیم پرسپولیس پیگیر سرنوشت نهایی دروازه بان ازبکستانی شان باشند. 
 
مهدی سلطانی و امیرحسین رستمی بازیگران مطرح سینما و تلویزیون و بهروز افخمی کارگردان مطرح سینما و تلویزیون صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در خانه کشتی شماره یک از نزدیک ناظر تمرین فرنگی‌کاران المپیکی بودند.
 
نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛

 
 
دستمزد سرمربیان ۱۶ تیم لیگ برتری اعلام شد و ۷ سرمربی دستمزدی میلیاردی می‌گیرند. 
 
در این هفته، بازی‌های لیگ برتر تنها 14 گل داشت، یعنی کمتر از 2 گل درهر بازی و البته به دلایل مختلف تعداد تماشاگران حاضر در بازی‌ها به طرز محسوسی کاهش پیدا کرده بود. در هفته اول پرسپولیس  تنها تیم مدعی بود که موفق به پیروزی شد. 
 
جامعه
 
 
رم افزار موبایلی تلگرام از ساعت 6 و سی دقیقه صبح امروز دچار اختلال شدید شد و به طور کل دسترسی به این پیام رسان امکان نداشت.

هنوز علت این اتفاق اعلام نشده اما از ساعت 8 و سی دقیقه سرویس دهی این پیام رسان به حالت عادی بازگشت. 
 
اقبال به بازی پوکمون گو به ابداع شیوه های جدید کسب درآمد انجامیده و در تازه ترین تحول در این زمینه دختری آمریکایی با انتشار یک اگهی آنلاین اعلام کرده به ازای دریافت 20 دلار در ساعت برای دیگران پوکمون شکار می‌کند.
 
چنین مؤسسه‌ای برای خدمات بسیار گسترده خود به متقاضیان جویای همسر که صرفا در معرفی یک اسم و آدرس از همسر پیشنهادی خلاصه می‌شود، رقم ناقابل و ناچیز ۲۵۰ هزار تومان را مطالبه می‌کند!
 
نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛

 
 
معاون درمان وزیر بهداشت ضمن تشریح جزییات استانداردهای ویزیت و مدت زمانی که پزشک باید برای ویزیت و مشاوره بیماران زمان بگذارد، گفت: بالا بودن تعداد تقاضا برای ویزیت، باعث می‌شود که بیماران در نوبت‌های طولانی انتظار قرار گیرند و این موضوع سطح کیفی خدمات را کاهش می‌دهد. 
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
    0 0
    هر کی مسول میشه سریع به فکر طایفه خودش می افته
  • ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
    0 0
    قرار بود روحانی از ظرفیت نامزدهای رقیبش استفاده کنه چی شد>؟
  • ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
    0 0
    بودجه نویسی ما مشکل داره و الا انقدر مملکت هر کی هرکی نمیشد
  • ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
    0 0
    چطور طرف عکس قرانو انداخته تو تصویرش بعد نفهمیده؟ یکم یه جوریه ماجراش
  • ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
    0 0
    تلگرامم دیده مردم ایران خرابشن گفته بزار ناز کنم :)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس