یک منبع ویژه اعلام کرد رژیم صهیونیستی به گروه تروریستی جبهة النصره و متحدان آن در جنوب سوریه دستور داده است تا دور جدیدی از حملات را در جنوب سوریه علیه ارتش و شهرها آغاز کنند.

 به گزارش مشرق، منابع ویژه خبر دادند که اسرائیل به گروه تروریستی جبهة النصره و متحدان آن در جولان اشغالی، حومه دمشق، قنیطره و حومه غربی درعا دستور دستور داده است تا حملات خود را به مراکز ارتش سوریه و شهرهای دیگر افزایش دهند.

این منابع تصریح کردند: «دشمن صهیونیستی قصد دارد این مناطق را از ساکنان آن خالی کند و آن را مکانی برای گروه‌های تروریستی قرار دهد. حوادث اخیر در جبهه القنیطره و جولان خبر از دور جدید حملات گسترده تروریستی در این چندین جبهه را می‌دهد.»

بر اساس این گزارش، منابع موثق اعلام کردند گروه تروریستی جبهة النصره در چند منطقه از جمله شهرهای «الحمیدیه»، «برقیه»، «بیرعجم» و «مسحره» واقع در حومه القنیطره متمرکز و خودروهای زرهی حامل تیربار و موشک انداز را در نزدیکی شهر القنیطره مستقر کرده‌اند.

شهر «البعث»، «خان ارنبه» و «حضر» واقع در حومه القنیطره در چند وقت اخیر شاهد حملات خمپاره‌ای تکفیری‌ها بوده است. در این حملات اعضای یک خانواده در شهر البعث به شهادت رسیدند.

همچنین منطقه «تل البزاق» و «تل کروم جبا» مورد حمله قرار گرفتند که این حمله از سوی ارتش سوریه دفع شد. حملات گروه‌های تروریستی با تجاوز بالگردهای رژیم صهیونیستی به یک مرکز نظامی در القنیطره همراه بود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
    0 0
    باید بالگرد های بیشتری به سوریه برای دفاع نزدیک داده بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس