توضیح نماینده مجلس درباره علت جدایی از فراکسیون امید، اتهام‌زنی به ایران این بار به ادعای یهودی‌ستیزی در کوزوو و... از دیگر عناوین خبری مهم روز است.

به گزارش مشرق، مهمترین عناوین خبری سه‌شنبه پنجم مرداد ماه به شرح زیر است:
 
سیاست
 
 
سخنگوی شورای نگهبان از پیشنهاد وزارت کشور به این نهاد برای برگزاری انتخابات سال ۹۶ به صورت الکترونیکی خبر داد. 
 

استانداران استان‌های ایلام، لرستان و آذربایجان شرقی به طور جداگانه با رئیس جمهوردیدار و گزارشی را از روند اجرای تصمیماتی که در جریان سفر کاروان تدبیر و امید به این استان‌ها اتخاذ شده بود، ارائه کردند. 
 

نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛سخنگوی فراکسیون‌ مستقلین گفت: من نه می‌توانم کنار جبهه پایداری باشم و نه کنار کسانی که کار خودشان را می‌کنند و توجهی به رهبری و حاکمیت ندارند. 
 
 

سخنگوی دولت گفت: بنده فکر می‌کنم آن بخشی از انتقادات منصفانه‌ای که رسانه‌ها می‌کنند، حق آنان است و ما موظفیم اگر این اشکال در ما هست خودمان را اصلاح کنیم و نسبت به وجود آن اشکال عذرخواه باشیم. 
 
 
فرهنگ و هنر
 

سازمان میراث فرهنگی عصر امروز میزبان برخی هنرمندان و مخاطبان آن جهت برگزاری جشن هنر پهلوانی و نکوداشت برترین هنرمندان خادم فرهنگ پهلوانی بود.
 

بازیگری که بعد از بازی در فیلم سینمایی پرویز با نگاه مثبت منتقدان و جشنواره های خارجی نیز روبرو شد و هنوز هم در بخش هنر و تجربه سینمای ایران و بعد گذشت این زمان از کارش استقبال می شود.
 
نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛ 
 

قرار گرفتن خواست طبیعی غریزه جنسی در مسیر غلط، می تواند سرنوشت شوم و جبران ناپذیری را برای انسان به ارمغان آورد. 
 

مدیرعامل بیمارستان جم درباره پرونده مرحوم کیارستمی گفت:کار درمان آقای کیارستمی را تیم درمان متشکل از جراحان در رشته‌های مختلف که بیمار به آن نیاز داشت انجام می‌داد اما باید توجه کرد که جراحی عوارض دارد. 
 
 
اقتصاد
 

اگر خود دولت حساس سازی کافی افکار عمومی نسبت به اقتصاد مقاومتی را در دستور کار انجام ندهد هیچ بعید نیست که این ۸۸ برنامه عملیاتی و آن ۱۲ برنامه ملی هم بدون هیچ اثری به بایگانی سپرده شود.


بر اساس صورت‌های مالی شرکت فولاد مبارکه، در سال گذشته این مجموعه ۳۰ میلیارد تومان صرف آگهی و تبلیغات کرده است، در سال ۹۳ هم فولاد مبارکه بیش از ۳۰ میلیارد تومان صرف تبلیغات کرده بود.
 
نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛ 
 

رویای امضای توافقنامه هسته‌ای اکنون به خاطره تبدیل شده، ورود هیات‌های تجاری فروکش کرده و چند قرارداد آن هم با شرایطی جذاب با خارجی‌ها به امضا رسیده؛ گویا دولت می‌خواهد بگوید بفرمایید بازار! 
 

مدیرکل دفتر هدایت نیروی کار و کاریابی های وزارت کار با اشاره به اینکه در ۴ماهه امسال ۲۲۰ هزار نفر در کاریابی‌ها ثبت نام و حدود ۵۴ هزار نفر مشغول به کار شدند گفت:بیشترین میزان به کارگماردگان از بین دیپلمه‌ها بوده اند.
 
 
بین الملل
 

ارتش رژیم صهیونیستی بار دیگر به بهانه‌هایی غیر واقعی مناطقی در جنوب سوریه در جولان اشغالی را هدف قرار داد.
 

آمار قربانیان در حملات تروریستی اروپا حاکی است سال جاری میلادی خونبارترین سال قاره سبز بوده است. 
 

رسانه های عراقی با انتشار تصاویری از قتل عام اعضای یک خانواده ساکن شهر الشرقاط توسط گروه تروریستی تکفیری داعش خبر داده اند. 
 
نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛ 
 

در ادامه اتهام‌زنی‌های غربی‌ها به ایران، دادستانی کوزوو یک ایرانی را به یهودی ستیزی، غرب ستیزی و تامین مالی تروریسم متهم کرده است. 
 
ورزش
 

استقلال در حالی به هفته اول لیگ پا گذاشت که هم خریدهای جدیدش چنگی به دل نزدند و هم منصوریان هم از دل دعوا برای زمین تمرین و کنعانی‌زادگان بیرون آمده بود و تمرکز نداشت.
 

با مثبت شدن تست دوپینگ ورزشکاران روس، عادل مجللی المپیکی شد. 
 
نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛ 
 

سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: خط زدن یک وزنه بردار از میان سه مدعی برای من خیلی سخت بود، بنابراین از بزرگان وزنه برداری کمک خواستم. آنها نیز نزدیک به تیم ملی هستند و از شرایط وزنه برداران خبر دارند. 
 

دروازه‌بان ازبکستانی پرسپولیس به‌دنبال توافق با مسئولان این باشگاه برای جدایی از جمع سرخپوشان است. 
 
 
جامعه
 

ویلا پناهی، یک بنای تاریخی در خیابان انقلاب تهران، همچون خانه تاریخی توران تحت مالکیت کمیته امداد است، اما آیا قرار است این خانه هم به دور از تمام دغدغه‌های فرهنگی مثل خانه توران با خاک یکسان شده و بلندمرتبه‌سازی شود؟
 
نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛ 
 

کارشناسان حج با عزت را به زائران توصیه می‌کنند، اما سودجویان با کنترل بازار شایعات سعی در گمراه کردن زائران و پر کردن جیب‌های خود دارند. 
 

در حالی که اخبار متعددی از جمع‌آوری گوشی‌های موبایل قاچاق از پاساژ علاء‌الدین و ممانعت کسبه از بازگشایی مغازه‌ها منتشر شده که شواهد از غیر موثق بودن این اخبار حکایت دارد و مغازه‌های پاساژ نیز باز است. 
 

مردی که اقدام به سرقت از بیماران خانم در یک مرکز درمانی می‌کرد، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد. 
 
نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛ 
 
 
دفاع و امنیت
 

وزیر دفاع با تأکید بر اینکه توان دفاعی خود را متناسب با تهدیدها افزایش می‌‌دهیم گفت: ما توان و دانش ساخت موشک‌های با برد بیشتر را داریم که در زمان مقتضی این‌ کار را می کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
    0 0
    بهفکر معیشت وجوانان باشید
  • ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
    0 0
    گزارش اینا از جنس مهار تورمه. ندن بهتره
  • ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
    0 0
    چه گزارشی بهتر از وضع امروز اقتصاد؟ رکود مسکن و گرانی اجاره مسکن و ...
  • ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
    0 0
    این فریدون کیه؟ نکنههمون مشائیه جلد عوض کرده؟!
  • ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
    0 0
    کاش برادر منم رئیس جمهور بشه :)
  • ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
    0 0
    فیتیله ای ها حیف شدن با یه اقدام غافلانه و آشی که شور شد تیشه به ریشه خودشون زدن
  • ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
    0 0
    نوبخت جان عذرخواهی هم هی صوری صوری انجام بشه لوث میشه عذر کسی ارزش داره که چهار چشمی مراقبه بعد یه سوتی هم میده اما کسی که هی اشتباه می کنه عذرش به چه کار میاد؟ شده مث اون راننده ای که سر یه چاره از عقب زد به یکی بعد عذرخواهی کرد. سر چارراه بعدی هم دوباره زد به طرف اینبار هم عذرخواهی کرد و گفت منم همون قبلی دیگه پیاده نشو!
  • ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
    0 0
    فولاد که مشتری هاش معلومه بین مردم عادی نیستن که بخواد تبلیغ سنگین کنه پس این سی میلیارد چرا خرج تبلیغ شه؟!
  • ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
    0 0
    دیدن اون بچه های بی پناه دل ادمو به درد میاره خداازداعش نگذره ادم با هیچ منطقی نمیتونه بچه کش باشه مگر با شیطان هم کاسه باشه
  • ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
    0 0
    قاچاق مث سرطان به جان اقتصاد افتاده صرفا جمع اوری از بازار چاره نیست باید مبادی ورودی هم کنترل بشن
  • ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
    0 0
    تو رو خدا این مسکن مهرم تموم کنیددیگه خستمون کردید
  • ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
    0 0
    هزینه آگهی و تبلیغات در شرکتهای خودروسازی خیلی از این بیشتره و همش هم هپولی میشه. این قوانین کی درست میشه خدا میدونه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس