کد خبر 608717
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۴

دبیر شورای اطلاع‌رسانی سازمان بازرسی کل کشور گفت: در برخی از رسانه‌های دولتی به دروغ و به نقل از آقای سراج گفته‌اند تخلف مدیران بانک دی از جمله آقای زریبافان ثابت شده و پرونده در مراجع ذی‌صلاح در حال پیگیری است.

به گزارش مشرق، محمدحسین صیرفی افزود: ضمن تکذیب خبر این رسانه‌ها که به نقل از آقای سراج مدعی شده‌ بودند تخلف مدیران بانک دی از جمله آقای زریبافان ثابت شده و در مراجع ذی‌صلاح در حال رسیدگی است حق پیگیری قضایی این گونه شایعه‌پراکنی‌ها را که متأسفانه قبلاً نیز توسط همین رسانه‌های مدعی اخلاق‌مداری و حرفه‌ای‌گری رخ داده بود، برای خود محفوظ می‌دانیم.

وی با اشاره به تماس خود با آقای سراج در این خصوص گفت: آقای سراج علاوه بر این‌که این خبر را تکذیب کردند، یادآور شدند که سازمان بازرسی کل کشور به این شایعه پراکنی‌ها واکنش نشان خواهد داد.

این در حالی است که خبرگزاری میزان نیز در این خصوص نوشت: ناصر سراج، رئیس سازمان بازرسی کل کشور روز دوشنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رییس دیوان محاسبات کشور در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آن‌ها پاسخ داد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور درباره موضوع پرونده بنیاد شهید گفت: ما نیت خوان نیستیم که مطمئن شویم که در این موضوع تخلفی شده یا خیر اما درباره پرونده بانک دی گزارش تهیه و به مراجع مربوط ارسال شده است.

وی رسیدگی سازمان بازرسی کل کشور به تخلفات بانک دی را به تحقیق و تفحص نمایندگان مرتبط ندانست و افزود: هنوز بررسی گزارش مربوط به مدیران بانک دی است ادامه دارد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا تخلفاتی از مدیران بنیاد شهید مانند مسعود زریبافان رییس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون رئیس‌جمهور در دولت محمود احمدی‌نژاد برای سازمان بازرسی اثبات شده است یا خیر؟ گفت: این حوزه ربطی به سازمان بازرسی ندارد، این امر مربوط به کمیسیون تحقیق و تفحص بوده و از آنها باید سوال کنید. البته در صورت ثابت شدن هم ما حق نام بردن از هیچ شخصی را نداریم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس