کد خبر 608712
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۹

سازمان غیر دولتی شیلیایی 'فلسطین آزاد' در گزارشی فاش ساخت که بر اساس برخی شواهد می شود تائید کرد که رد پای موساد در کشتار نیس و مونیخ دیده می شود .

به گزارش مشرق، سازمان غیر دولتی شیلیایی 'فلسطین آزاد' در گزارشی نوشت :موساد اسراییل یک سابقه کیفری گسترده ای از حملات و جنایات در اروپا و در دیگر مناطق جهان دارد .در این رابطه ، بر اساس شواهدی ، موساد این حملات در نیس و مونیخ را فیلمبرداری کرده موردی که می تواند ثابت کند که این سازمان در رودیدادهای مذکور دست داشته است.

این نهاد مردمی ادامه داد :پایگاه خبری VeteransToday آمریکا ، روز جمعه اسنادی را فاش کر که نشان می دهند که یک روزنامه نگار مرتبط با سرویس اطلاعات اسراییل موسوم به موساد، نخستین کسی بوده که حملات نیس در جنوب فرانسه و مونیخ در جنوب آلمان را فیلمبرداری و سپس آنها را در اینترنت پخش کرده است.

نهاد شیلیایی افزود :به گفته این منبع ، ریچارد گوتجاهر (Richard Gutjahr )، عکاس آلمانی که تصاویر حمله نیس را پخش کرد روز جمعه نیز نخستین ویدئو را در توئیتر در مورد حمله مونیخ پخش کرد .این عکاس در یک توئیت و در زیر تصاویر حمله نوشته بود "من بیرون از مرکز خرید المپیا هستم”.

در این گزارش آمده است :گوتجاهر ، شوهر اینات ویلف (Einat Wilf )، یکی از ماموران موساد است .ویلف به عنوان ستوان در نیروهای خودخوانده 'دفاع رژیم اسراییل' خدمت کرده است .افزون بر آن ، ویلف مشاور سیاست خارجی «شیمون پرز» معاون سابق نخست وزیری اسراییل بین سالهای 2004 تا 2007 بود .

از سوی دیگر ، سایت دیجیتالی نهاد غیر دولتی Gearoidocolmain.org ، اشاره کرد که حمله مونیخ همزمان با هفتاد و دومین سالروز حمله پرچم دروغین که باعث ایجاد رژیم اسراییل در خاورمیانه شد ، رخ داد .

منظور این منبع ، حمله 22 ژوییه سال 1946 است هنگامی که یک سازمان نظامی اسراییلی با بمب گذاری در هتل 'کینگ دیوید' مقر ستاد فرماندهی نظامی اداره قیومیت بریتانیا بر فلسطین و بخش تحقیقات جنایی بریتانیایی ها در بین المقدس ، 92 نفر را کشت.

پایگاه اینترنتی ادامه داد :هدف حمله مونیخ می تواند یک جنگ پنهان صهیونیستی در آلمان باشد که به دنبال تحریک نفرت و عدم اعتماد بین مسلمانان و مسیحیان در این کشور اروپایی است و همه این اینها ، به نفع رژیم صهیونیستی است.
 
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
    0 0
    خب معلومه بخدا هر کسی این فیلمها را باور کند خیلی ساده لوح است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس