ارتباط طلاق توافقی با فیش‌های حقوقی، اصلاح‌طلبان فعالیت انتخاباتی را کلید زدند و... از دیگر عناوین خبری مهم روز است.

به گزارش مشرق، مهمترین عناوین خبری دوشنبه چهارم مرداد ماه به شرح زیر است:
 
 
سیاست
 

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات ضمن بررسی و آسیب شناسی شورای شهر چهارم، فعالیت انتخاباتی برای شورای شهر آتی را کلید زد. 
 

نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛عضو ارشد حزب کارگزاران با پذیرش تلویحی اختلاف پدید‌آمده میان اعضای ارشد حزب‌کارگزاران تصریح کرد که افراد یک حزب باید از تصمیم نهایی حمایت کنند. 
 
 

معاون وزیر تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی با بیان این که یارانه افراد پردرآمد را صرفاً بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی حذف کرده ایم گفت: ۵۰ نفر از پذیرفته شدگان جدید مجلس شورای اسلامی قبلاً یارانه دریافت می کردند که پس از نمایندگی، یارانه آنان حذف شد. 
 

برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری حدود 160 میلیارد تومان هزینه شد. 
 
 
فرهنگ و هنر
 

رضا عطاران در شانزدهمین جشن حافظ وقتی برای اهدای جایزه ویژه هیات داوران روی صحنه رفت،ماجرای خنده داری را تعریف کرد که حاضران سالن را به وجد آورد.
 

فیلم «قاتل اهلی» به کارگردانی مسعود کیمیایی و با بازی پرویز پرستویی در حال ساخت است. 
 
نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛ 
 

تهیه‌کننده سریال «گشت ویژه» که قرار است در هفته نیروی انتظامی راهی آنتن شود، به بیان توضیحاتی درباره مراحل تولید این سریال پرداخت. 
 

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: سامانه سماح قابلیت‌های بسیار وسیعی دارد به نحوی که زائران می‌توانند از محل کار یا از منازلشان وارد سامانه شوند و از 16 قابلیتی که برای آن در نظر گرفته شده استفاده کنند. 
 
اقتصاد
 

طرح تسهیلات ۱۶ هزار میلیاردی برای احیای صنایع کوچک و متوسط با ایجاد اختلاف در پرداخت بین وزارت صنعت و بانک مرکزی در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته و بیم آن می‌رود که این طرح هم قربانی اختلافات شود و این در حالی است که بسیاری از صنایع انتظار دریافت این تسهیلات را می‌کشند. 
 

معاون بازرسی اتاق اصناف از آغاز برخورد با سوپرمارکت‌های فروشنده نوشیدنی‌های غیرالکی خبرداد و گفت: حتی اگر مغازه‌ها، آبمیوه‌هایی با برندهای معروف تولیدکننده مشروبات دنیا را بفروشند، متخلفند. 
 
نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛ 
 

هنوز از یادها نرفته است که، سال ۱۳۸۶، طرح مسکن مهر برای خانه دار کردن اقشار ضعیف جامعه تصویب شد و بر مبنای قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن، به صورت پیوسته در دستور کار قرار گرفت.
 

نفوذ و سیطره فرانسوی‌ها در بازار خودرو ایران در حالی هر روز بیشتر می شود که در کنار کارنامه سیاه همکاری با خودروسازان ایرانی باید نگاهی هم به تعاملات سیاسی آنان با گروهک‌های تروریستی از جمله منافقین داشت. 
 
بین الملل
 
 

یک روزنامه آلمانی یک سال پس از توافق هسته‌ای ایران با غرب از اختلاف در بین احزاب دولت آلمان درباره چگونگی موضع گیری در برابر این مسئله خبر داد.
 

گفته می‌شود، جبهه النصره قصد دارد از القاعده اعلام جدایی کند؛ گویی در زمانیکه گروههای تروریستی در حال شکست هستند، بهترین راه برای برداشتن صفت تروریسم و حمایت آشکار از آن است. 
 

نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛« ایلی الفرزلی» نائب رئیس سابق پارلمان لبنان معتقد است « نزاع بین سعودی و ترکیه بعداز کودتای نافرجام اوج می گیرد». 
 
 

یک ایستگاه مترو در پایتخت انگلیس به دلیل وجود خودروی مشکوک در مقابل آن تخلیه شد. 
 
 
ورزش
 

درحالی که همه نگاه‌ها به شفاف‌سازی در مورد قرارداد بازیکنان معروف معطوف شده است، به نظر می‌رسد قراردادهای اشتباه با بندهای غلط ضررهای میلیاردی را متوجه استقلال و پرسپولیس کرده است.
 

نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛وحید شمسایی با دو گلی که در جام باشگاه‌های آسیا به ثمر رساند رکورد تازه‌ای را به نام خود ثبت کرد.
 
 

ITC بازیکن برزیلی استقلال هنوز به ایران نرسیده است. 
 

با توجه به اینکه تیم‌ملی والیبال به عنوان اولین گروه راهی ریو می‌شوند، لباس‌های جدید آنها برای مراسم رژه هنوز آماده نیست و این احتمال وجود دارد آنها در رژه روز افتتاحیه غایب باشند.
 
جامعه
 

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه به رئیس شورای شهر تهران پیشنهاد کاهش قیمت بلیت مترو در ساعات غیر پیک را داد.
 

نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛ماجرا از یک بازی موبایل هم فراتر رفته و در واقع با یک پدیده فرهنگی طرفیم. اما شاید برای‌تان جالب باشد بدانید شرکت سازنده این بازی هر دقیقه چقدر از پوکمون‌گو پول درمی‌آورد. 
 
 

تشویق دادگاه‌های خانواده به طلاق توافقی، بی‌انگیزه شدن زوجین با شنیدن فساد‌های مالی در کشور، نبود آموزش زندگی مشترک در دبیرستان‌ها و دانشگاه‌ها و ریخته شدن قبح برخی ناهنجاری‌ها از جمله دلایل افزایش طلاق توافقی از نگاه مخاطبان است. 
 
 
 
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با اشاره به آمار متوفیان شهر تهران در 3 ماهه اول سال95 گفت: ایست قلبی همچنان اولین دلیل فوت پایتخت نشینان است. 
 
 
دفاع و امنیت
 
 
هدف اصلی شبیه‌سازی «قادر ۵» آموزش مهارت‌های اصولی و اصلی پروازی و آموزش شلیک و هدف‌گیری با موشک تاو توسط دانشجو قبل از ورود به بالگرد واقعی است.
 

سیاسیون پشت صحنه و عوامل رسانه‌ای آنها، برای رهایی از چنگ قانون و عدالت، جنجال‌ها به پا خواهند کرد و برای آلوده کردن فضا به اتهام‌زنی علیه دستگاه قضایی، سپاه و... می‌پردازند و در مسیر مبارزه با فساد سنگ‌‌اندازی می‌کنند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
    0 0
    :/
  • ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
    0 0
    به فکر معیشت جوانان باشید
  • ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
    0 0
    درود بر مشرق فقط وقت ما را نگیر
  • ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
    0 0
    ورزشی هم کار کن
  • ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
    0 0
    اصلاح طلبا خودشونم نمیدونن با خودشون چند چندن
  • ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
    0 0
    خوب بود مشرق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس