مهران‎مدیری و رامبدجوان آخر هفته‌ها به هم می‌رسند، واکنش‌های مجازی به اظهارنظر عجیب وزیر بهداشت و... از دیگر عناوین خبری مهم روز است.

به گزارش مشرق، مهمترین عناوین خبری یکشنبه سوم مرداد ماه به شرح زیر است:

 
سیاست
 

اصلاح‌طلبان نمی‌توانند نسبت به شکل گیری فراکسیون اعتدال خشنود باشند. اعضای این فراکسیون از طریق عضوگیری از فراکسیون امید خواهد بود. این فراکسیون با افزایش تعامل با دولت، می‌تواند زمینه‌ساز واگرایی اصلاح‌طلبان و دولت شود.
 

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس گفت: در فرآیند تعیین حقوق افراد در صندوق توسعه ملی هیأت امنا وجود دارد که باید حقوق تعیین شده به تأیید آنها برسد در حالی که در دولت جدید این طور نبوده است. 
 

نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد: عضویت در فراکسیون‌های مجلس شورای اسلامی ملاک عمل این شورا برای بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات نیست و معیار ارزیابی‌های شورای نگهبان شرایطی مطرح‌شده در قانون انتخابات است. 
 
 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بر لزوم تغییرات اساسی در کابینه دولت و بکارگیری افراد جدید تاکید کرد. 
 
 
فرهنگ و هنر
 

حجت الاسلام شیرمردی رئیس سابق ستاد نماز جمعه تهران به اظهارات اخیر رحیم پور ازغدی واکنش نشان داد.
 

تولیت آستان علوی از کارگاه آبکاری و روند پیشرفت پروژه ترمیم خشت‌های مطلای گنبد مطهر علوی بازدید کرد. 
 
نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛ 
 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به آقای مرادخانی گفتم یک یک خواننده‌های پاپ را صدا کند و بگوید در حال اجرا مردم را تحریک نکنند. ما با نیروی انتظامی همکاری داریم، جای دیگر هم گفتم لغو کنسرت‌ها کمترینش به نیروی انتظامی برمی‌گردد. 
 

شبکه نسیم قصد دارد برای جذب مخاطب بیشتر سهم دو برنامه پربیننده خود یعنی «خندوانه» و «دورهمی» را افزایش دهد و از دو هفته آینده، هر دوی این برنامه‌ها روزهای آخر هفته روی آنتن خواهند رفت. 
 
 
اقتصاد
 

اذهان عمومی فراموش نکرده اند که در دوران قحطی های جنگ تحمیلی بسیاری از مردم بزرگوارانه در خدمت انقلاب، صبر انقلابی می ورزیدند اما در دوران رفاه کنونی کمتر کسی را می توان یافت که از تبعیض های مالی و سیاسی موجود اظهار نارضایتی نکند.
 

پژو 405 GLX دوگانه سوز به مبلغ 30 میلیون و پانصدو 80 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد. 
 
نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛ 
 

بدهی خارجی کشور در پایان دومین ماه سال جاری با کاهش ۷۵ میلیون دلاری نسبت به ماه قبل از آن مواجه شد و به ۷ میلیارد و ۵۹۷ میلیون دلار رسید.
 

رئیس سابق اتحادیه صنف مشاوران املاک با اشاره به اینکه سال آینده، مسکن رونق می‌گیرد، گفت: پول‌ها به جای اینکه در تولید هزینه شوند در بانک‌ها بلوکه می‌شوند. 
 
بین الملل
 

پلیس آلمان اعلام کرد که عامل تیراندازی مرگبار در مونیخ فاقد هدف سیاسی بوده و ظاهرا به افسردگی مبتلا بوده است.
 

نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛روزنامه رای الیوم جزئیات بیشتری از سفر اخیر هیئت سعودی به ریاست انور عشقی افسر سابق سازمان اطلاعات عربستان را فاش کرد. 
 
 

یکی از افسران ترکیه‌ای که در کودتای نافرجام ارتش علیه دولت شرکت کرده بود، در یکی از زندان‌های این کشور خودکشی کرد. 
 

انفجاری در میدان «عدن» کاظمین در شمال بغداد پایتخت عراق دست‌کم 21 کشته و زخمی بر جای گذاشت. 
 
ورزش
 

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال برخورد گرمی داشت. 
 

مسوول کمیته درمان ورزشکاران اعزامی به المپیک ریو گفت: رضا یزدانی کشتی‌گیر آزادکار وزن 97کیلوگرم در سلامتی کامل به المپیک اعزام نمی‌شود. 
 

نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛برنامه شب های فوتبالی در اولین روز آغاز لیگ برتر شانزدهم فوتبال ساعت 22:45 روی آنتن شبکه ورزش می رود. 
 
 

رئیس حراست فدراسیون فوتبال اعلام کرد که سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از تعهد حُسن انجام کار راهی سازمان لیگ شده است تا کارهای مربوط به دریافت کارت مربیگری‌اش را انجام دهد. 
 
 
جامعه
 

عضو گروه مطالعات اعتیاد مرکز تحقیقات پزشکی قانونی گفت: در پی اعلام هشدارهای مکرر مبنی بر وجود ناخالصی‌های سرب در مواد مخدر مصرف شده در معتادان به تریاک، شاهد فوت 8 نفر در اثر مسمومیت با سرب در شهر تهران بوده‌ایم.
 

هفته پیش وقتی داشتم اخبار ژاپن را از وب‌سایت ان.اچ.کی (تلویزیون ملی ژاپن) پی می‌گرفتم، به این خبر برخوردم که می‌گفت بازی ژاپنی «پوکه‌مون‌گو» در آمریکا طرفداران زیادی پیدا کرده است. 
 

پس از اظهارات وزیر بهداشت مبنی بر این که «زمانی که ما آمدیم مردم کف زمین زایمان می‌کردند» موجی از انتقادها در فضای مجازی نسبت به این اظهارنظر به راه افتاد. 
 
نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛ 

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 10 از اجرای طرح ازدواج آسان با ارائه تخفیف استفاده از مراکز برگزاری مراسم جشن خبر داد. 
 
 
دفاع و امنیت
 

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تا پایان سال ۱۷ رزمایش تخصصی و ۳ رزمایش بزرگ خواهیم داشت که اولین رزمایش در جنوب شرق کشور برگزار می‌شود.
 

معاون ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به نمایش مضحک منافقین و آل‌سعود در پاریس تأکید کرد: انگشت اتهام اقدامات احتمالی تروریستی در ایران به سمت ریاض و پاریس است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
    0 0
    چه تیتر جنجالی زدی مشرق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس