مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: قسمتی از مرکز توانبخشی جانبازان نخاعی خوزستان به مرکز درمان شبانه‌روزی جانبازان شیمایی و نخاعی تبدیل خواهد شد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، عبدالرضا فرجیان در حاشیه بازدید از روند پروژه احداث تنها مرکز توانبخشی جانبازان نخاعی خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از سال 78 پیگیری احداث این مرکز صورت گرفت و مکانی به وسعت بیش از 2 هزار مترمربع و با 1500 مترمربع زیربنا جهت راه‌اندازی این مرکز اختصاص داده شد.

وی افزود: ایجاد آسایشگاه و مرکز فرهنگی برای تشکل‌های جانبازان و پایش‌های سلامت در این مرکز پیش‌بینی شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: با توجه به این‌که 100 جانباز نخاعی، 3400 جانبازان شیمایی و 8700 جانباز اعصاب و روان در استان وجود دارد، نیاز بود که یک مرکز درمان تخصصی برای جانبازان راه‌اندازی شود. قسمتی از این مرکز توانبخشی به مرکز درمان شبانه‌روزی جانبازان شیمایی و نخاعی تبدیل خواهد شد.

فرجیان عنوان کرد: بیش از 2 میلیارد تومان جهت ساخت و 2 میلیارد تومان جهت تامین تجهیزات برای راه‌اندازی این مرکز لازم است که استاندار قول پیگیری تامین این اعتبارات را دادند. همچنین  آیت‌الله شهیدی نماینده ولی فقیه در بیناد شهید و معاون رییس جمهور در سفر به اهواز، بر افتتاح این مرکز تاکید کردند.

وی گفت: در نشست با استاندار خوزستان قول اختصاص 2 دستگاه آمبولانس مجهز برای بیمارستان روان‌پزشکی جانبازان بوستان اهواز و مرکز توانبخشی جانبازان نخاعی استان داده شد؛ امیدواریم در هفته دولت و یا در هفته دفاع مقدس شاهد افتتاح این مرکز باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس