کد خبر 607728
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۹

در ادامه عملیات نیروهای مقاومت اسلامی لبنان "حزب الله" برای تامین امنیت مناطق مرزی این کشور با سوریه، روز گذشته مراکز تجمع گروه های تروریستی تکفیری القاعده و داعش هدف حملات آنها قرار گرفت.

گروه بین الملل مشرق- در ادامه عملیات نیروهای مقاومت اسلامی لبنان "حزب الله" برای تامین امنیت مناطق مرزی این کشور با سوریه، روز گذشته مراکز تجمع گروه های تروریستی تکفیری القاعده و داعش هدف حملات آنها قرار گرفت.

{$sepehr_media_1671648_400_300}

بنابر این گزارش، رزمندگان حزب الله پس از رصد فعالیت های تروریستهای تکفیری القاعده و داعش در ارتفاعات منطقه بقاع شمالی در مرز لبنان با سوریه موسوم به القلمون مراکز تجمع و سنگرهای دیده بانی آنها را با موشک های ضد زره هدف قرار دادند که به هلاکت 11 تن از آنها منجر گردید. منطقه القلمون از ابتدای بحران سوریه در سال 2011 بمدت سه سال یکی از بزرگترین مسیرهای اصلی انتقال تروریست و تدارکات نظامی برای گروه های القاعده، ارتش آزاد و داعش به داخل این کشور بود اما در عملیات های پی در پی مشترک ارتش سوریه و حزب الله در دو سوی خط مرزی تقریبا بطور کامل مسدود شده و بخش اعظم توان نظامی تروریستها نابود گردید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    0 0
    خیلی این موشکا حجم آتشش کمه باید اینا رو جوری درست کنن که نفوذش کم بشه ولی حجم بیشتری از آتش و موج رو توی اطراف ایجاد کنه اینکه با کورنت یا تاو میان نفر میزنن جالب نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس