جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمالغرب کشور گفت: دو تیم از تروریست‌ها در شمال‌غرب کشور به صورت کامل متلاشی شده است.

به گزارش مشرق، سردار مجید ارجمندفر شنبه‌شب در حاشیه یادواره شهید پرویز عطایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انهدام گروه‌های تروریستی در شمالغرب کشور در حال انجام است.

وی با اشاره به جزئیات انهدام گروه‌های تروریستی در شمالغرب کشور گفت: از سال گذشته به صورت متمرکز شبکه اطلاعاتی عربستان و آمریکا برنامه‌ای را برای ایجاد ناامنی در ایران آغاز کردند.

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمالغرب کشور در این رابطه تصریح کرد: این دو کشور ارتباطاتی را با گروه‌های سنتی و پژاک برقرار کردند، به گونه‌ای که شبکه اطلاعاتی عربستان با حاج‌ احمدی در آلمان جلسه‌ای را برگزار می‌کند.

ارجمندفر ادامه داد: در این جلسه وعده تجهیز و تامین منابع مالی برای این گروه‌ها داده می‌شود و در همین راستا همچنین در اقلیم کردستان نیز جلسات دیگری توسط کنسولگری‌های خود این شکورها برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جلسات در راستای ایجاد انسجام بیشتر بین گروه‌های سنتی برگزار شده است، گفت: گروه‌های سنتی با حدود 36 سال فعالیت این شبکه‌های اطلاعاتی دور یکدیگر جمع می‌شوند.

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمالغرب کشور در رابطه با ماموریت‌ این گروه‌ها ابراز کرد: این گروه توسط کشورهای عربستان و آمریکا، پشتیبانی تسلیحاتی و تجهیزاتی می‌شد.

ارجمندفر در رابطه با ماموریت این گروه‌ها نیز اظهار کرد: ماموریت این گروه‌ها نیز ایجاد و توسعه ناامنی در ایران اسلامی بوده است.

وی با تاکید بر اینکه گروه‌های تروریستی در قالب پنج تیم قصد ایجاد ناامنی داشتند، افزود: یک تیم از این پنج تیم سال گذشته، برای بررسی اوضاع وارد منطقه شد و سپس از کشور خارج شد که  با اشراف بر این موضوع اقدامی در این راستا انجام ندادیم.

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمالغرب کشور با بیان اینکه این گروه‌ها در سال جاری با هدف کار عملیاتی وارد کشور شده بودند، اضافه کرد: این گروه‌های تروریستی برای ثبت و ضبط صحنه‌ها، حتی از شبکه تلویزیونی نیز نیرو آورده بودند تا در تبلیغات خود از این صحنه‌ها استفاده کنند.

ارجمندفر ادامه داد: دو تیم از این پنج تیم به صورت کامل در شمالغرب کشور متلاشی شده است که از این دو تیم یک تیم در آذربایجان غربی و تیم دیگر نیز در استان کردستان بوده است.

وی با تاکید بر وارد کردن ضربات مهلکی بر دیگر گروه‌های تروریستی، اظهار کرد: این گروه‌ها نیز پس از وارد شدن ضربات سهمگین و با داشتن کشته‌ها و مجروحان، اقدام به فرار کردند.

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمالغرب کشور با تاکید بر اراده قوی سربازان اسلام در منطقه شمالغرب کشور، گفت: در درگیری‌های صورت گرفته، 23 کشته از این گروه‌های تروریستی گرفته شده است که در همین راستا همچنین به پایگاه‌های نزدیک جدار مرز که این گروه‌ها در آنجا مستقر بودند نیز ضربات هوشمندانه‌ای وارد شده است.

ارجمندفر ادامه داد: در هر نقطه‌ای که این گروه‌های تروریستی حضور داشته باشند و قصد ناامنی داشته باشند، اگر ما اراده کنیم، عملیات تروریست‌ها و نقشه‌های آنها را در نطفه خفه خواهیم کرد.

وی با اشاره به به لطف خداوند متعال در حال حاضر نیروهای ما با اقتدار تمام در مرزها مستقر هستند، افزود: در عملیات‌های هوشمندانه ما آن گروه تروریستی که نیرو اعزام نکرده بود را رها و درست در نزدیکی آن، مقر فرماندهی گروهی که نیرو اعزام کرده بود را گلوله‌باران کردیم.

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمالغرب کشور با بیان اینکه این کار برای آن صورت گرفت تا آنها به اشراف اطلاعاتی، توانمندی و اراده ما به صورت کامل پی‌ببرند، در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ‌به صورت کامل بر تحرکات گروه‌های تروریستی اشراف اطلاعاتی داشته و نیروهای آماده به رزمی نیز در اختیار داریم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 22
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • حسام ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    0 0
    انشااله که همه تروریست ها نابود بشن وامنیت کشور ضربه نخوره
    • IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
      0 0
      ان شاءالله اصله
    • IR ۰۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
      0 0
      سلام ان شاءالله اصله
  • صادق ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    0 0
    بله.ولی حالا وقتش رسیده تا حامیان پشت پرده این تروریست ها مخصوصا عربستان به سزای اعمال خصمانه و بی شرمانه خود در مورد ایران و کشورهای منطقه برسند.
  • ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    0 0
    درود بر سپاه
  • عدنان ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    0 0
    دمتون گرم خداقوت
  • ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    0 0
    درود بر پاسداران اسلام
  • ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    0 0
    تروریستها رو زنده بگیرید بیارید جلو تلوزیون ازشون اعتراف بگیرید بدونیم از کجا دستور میگیرن مرگ بر آل سعود
  • ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    0 0
    احسنت به دلاوران عرصه جهاد
  • ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    0 0
    چه طوری میشه عضو سپاه شد کسی میدونه؟
  • عرشیا فرزند شهید ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    0 0
    ماهیت عربستان همیشه برای مردم ایران معلوم بود و گویا این دولت ال یهود عربستانی هر روز که میگذرد نقشه تازه ای برای ملت ایران میکشد مگر همین مفتی های مافنگی عربستان نبودند که میگفتند اگر ترس از مجامع بین المللی نبود ما گوشت ایرانیان را خام خام میخوردیم اینان از نسل همان هند جگر خوار هستند از زمانی که من کودک بودم و دیدم که دایی من با دست شکسته از سفر حج امده و برایمان گفت که چقدر از ایرانی ها کشته و مصدوم و مفقود شدند حدود 20 سال پیش در مراسم حج و هزاران شیطنت و دیگر از همان اوایل جنگ با ارسال انواع کمک ها به دشمنان ایران و همینطور مرتب توطئه توطئه تا الان و مطمئن باشید تمامی ندارد و هر روز جسور تر هم میشود این عربستان ال یهوداین وهابی کودک کش این مارمولک متجاوز باید ادب شود اما باز هم ما یاد گرفتیم همچون پدرشهیدم که گوش به فرمان رهبرم باشم پدرم رهبرش خمینی ره بود و من رهبرم خامنه ایست پس ما گوش جان میسپریم به فرمان او تا ببینیم صلاح و مصلحت نظام در چیست اما رهبرم قداست حج را این نالایق های کثیف شکستند و در این دوساله اخیر بدتر از هر گونه بدی نارواترین جسارت ها را به مردم ما روا داشتندو حج را تبدیل به عزای اخلاقی و جانی کردند و حالا علنا میخواهند وارد مرزها شده و مردم مارا با بمب و گلوله های رگبار بی هدف نابود کنند
  • ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    0 0
    داعش را چنان بکوبیم به گرز گران که دیگر نیابد به سمت ایران ...
  • ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    0 0
    اللهم احفظ جیوشنا بالقرآن
  • ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    0 0
    دم شیر بچه های ایرانی گرم که تو لباس سپاه و بسیج و ارتش و ناجا همواره افتخار می افرینند
  • ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    0 0
    ارزش کار سخت بچه های اطلاعاتی و نظامی این روزها که اروپای پر مدعا ناامن شده بیشتر روشنه میشه دورتون بگردیم
  • ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    0 0
    خلوص نیت
  • کاربر مهمان ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    0 0
    درود بر شیر مردان سپاه اسلام
  • رسول ایران ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    0 0
    خدا خودش حافظ همه ی نظامی های ما علی الخصوص بچه های گمنام مولا باشه که امنیت وطن عزیزمون رو با زحمات شبانه روزی و حتی فدا کردن جونشون تامین میکنن...... اما واسه پشت صحنه ( آل سیرابی و ایالات انشا ال... در آینده نزدیک غیر متحد )،ی تروریستایی که میخوان امنیت ما رو خدشه دار کنن ، باید یه دست نوازش و یه تو دهنی محکم ( اونم با زانو ) کنار بزاریم تا از جفتک انداختن بیفتن و رام بشینن تو طویله هاشون.....
    • IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
      0 0
      ان شاءالله اصله
    • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
      0 0
      سلام ان شاءالله اصله
  • ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
    0 0
    عادت داریم به امار های دروغ
    • IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
      0 0
      مغزت پوکه احمق جان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس