کد خبر 607490
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف 2 تن و 29 کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری 11 قاچاقچی طی 3 عملیات جداگانه در استان خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار حسین رحیمی امروز از کشف 2 تن و 29 کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان خبر داد.
 
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این میزان کشفیات طی سه عملیات جداگانه صورت گرفته است و 11 قاچاقچی در این زمینه دستگیر شدند.
 
وی ادامه داد: در راستای مبارزه شبانه‌روزی با قاچاق مواد افیونی و کنترل باندهای توزیع کننده مواد مخدر، ماموران انتظامی شهرستان‌های نیمروز و زاهدان و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طی عملیاتی موفق با توقیف یک دستگاه کامیون و دو دستگاه خودروی سواری، یک تن و 165 کیلوگرم تریاک کشف کردند و در این زمینه هشت قاچاقچی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
 
رحیمی افزود: ماموران انتظامی ایرانشهر نیز اعضای یک باند بزرگ که مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را برای انتقال به استان‌های مرکزی کشور در ارتفاعات سینگ دپو کرده بودند، شناسایی کردند.
 
وی اضافه کرد: ماموران پس از شناسایی محل دقیق دپوی مواد مخدر منطقه را تحت نظر قرار داده و در عملیاتی غافلگیرانه، دو نفر از اعضای این باند را دستگیر کردند، همچنین در بازرسی از محل، 610 کیلوگرم تریاک، یک قبضه سلاح کمری و یک دستگاه موتورسیکلت کشف شد.
 
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران انتظامی در ادامه این عملیات، دو دستگاه خودروی پژو متعلق به قاچاقچیان را در منطقه بزپیران شناسایی و پس از مدتی درگیری با قاچاقچیان مسلح، ضمن توقیف دو دستگاه خودرو و دستگیری یک قاچاقچی، 254 کیلوگرم تریاک را کشف و ضبط کردند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس