کد خبر 607454
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹

مرزیه در ارتباط با خبر دستگیری اعضای یک تیم خرابکاری در شهرستان خاش گفت: یک سری اقلام جنگی از محل مورد نظر کشف شده و در مجموع 7 نفر در این رابطه دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، «محمد مرزیه» دادستان عمومی و انقلاب زاهدان، با اشاره به انتشار خبری مبنی بر دستگیری اعضای یک تیم خرابکاری در شهرستان خاش و جزئیات انهدام این تیم گفت: افرادی در یک منزل مسکونی با حفر گودالی به عمق 20 متر، در حال ایجاد تونلی با دستگاه برقی برای حرکت به سمت محل استقرار نیروهای نظامی و سپاه پاسداران بودند.
 
وی ادامه داد: یک سری اقلام جنگی نیز در این محل پیدا شده است و تحقیقات پیرامون این موضوع ادامه دارد چراکه هنوز قصد و نیت این افراد مشخص نشده است و در مرکز استان سیستان و بلوچستان پرونده در دست بررسی و پیگیری است.
 
دادستان عمومی و انقلاب زاهدان در پایان خاطرنشان کرد: در مجموع 7 نفر در این رابطه دستگیر شدند و تحقیقات پیرامون این پرونده ادامه دارد.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
    0 0
    جان هر كي دوست داريد بياييد يه حمله به عربستان بكنيم و شر آل صهيو- سعود را از منطقه بكنيم
  • ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
    0 0
    منم موافقم ولی همپیماناش میان جلوکلکمونومیکنن. بزارتاریخ وزمان به جلوبره همه چیزطبق عزم وحکمت خداپیش بره مطمئن باش نابودی ظالمین بخصوص آل سقوط که ازنوادگان معاویه هستندبسیاربسیارنزدیکه..
  • ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    0 0
    اگر بمب اتم ساخته بودیم حالا آل سعود جرات چنین گستاخی هایی را نداشت. من جای حکومت ایران بودم ولو شده بود قاچاقی از کره شمالی بمب اتم می گرفتم. نگویید بمب ام امنیت نمی آورد و پاکستان که دارد چه کرد. بدانید که داشتن این بمب برای یک کشور مستقل یعنی امنیت.
    • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      0 0
      خیر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس