کد خبر 607374
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵

بی‌بی‌سی فارسی چندی پیش در قالب مستند «مدافعان اسد» بخشی را با عنوان اعترافات چند اسیر فاطمیون که در اسارت تکفیری‌ها بودند منتشر کرد.

 به گزارش مشرق، عباس و حیدر، 2 رزمنده عضو لشکر فاطمیون هستند که اوایل ماه مبارک رمضان امسال در جریان تبادل اسرا آزاد شدند.
 
اسرایی که اعترافاتشان از بی‌بی‌سی پخش شد +فیلم 

این دو رزمنده، اوایل اردیبهشت ماه سال 94 در جریان یک عملیات در جنوب سوریه، در استان درعا و منطقه بُصر الحریر به اسارت تکفیری‌های جیش الحر درآمده و پس از تحمل 14 ماه اسارت، در اوایل ماه مبارک رمضان امسال (سال 95) آزاد شدند.

اسرایی که اعترافاتشان از بی‌بی‌سی پخش شد +فیلم
عباس (راست) و حیدر (چپ) در دوران اسارت تکفیری‌ها

همراه این 4 رزمنده، 5 رزمنده دیگر نیز حضور داشتند که تکفیری‌ها چند تن از این رزمندگان را در دم به شهادت رسانده و 2 تن نیز موفق به فرار می‌شوند.

{$sepehr_media_1670364_400_300}


بی‌بی‌سی فارسی چندی پیش در قالب مستند "مدافعان اسد" بخشی را با عنوان اعترافات چند اسیر فاطمیون که در اسارت تکفیری‌ها بودند منتشر کرد. این اسرا می‌گفتند به‌خاطر پول و به‌زور ایران به سوریه آورده شده‌اند. عباس و حیدر دو تن از این اسرا بودند که سخنان آنها از تلویزیون بی‌بی‌سی پخش شد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • رحمن ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
    2 1
    اسیر بودن در دست این خونخوار ها همه چیز را توجیح می کند زیر شکنجه هر اسیری ممکن است تقیه کند حرف اسیر و اعترافاتش در اسارت هیچ ارزش قانونی و دادگاه پسند نیست آنها شجاعند و تا لحظه آخر به وظایفشان عمل کرده اند .درود بر لشگر فاطمیون افغانی.اینها شرف موءمنین و موءمنات و فخر اسلام هستند
  • ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
    1 1
    درود بر مدافعان حرم افغان
  • ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
    1 1
    این عزیزان مرد میدانهای سخت هستند ، خدا حفظشون کنه ، ای خاک بر سر من ای خاک بر سر بی عرضه من که نشستم اینجا و حتی نمی تونم خودمو جمع کنم .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس