کد خبر 606803
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۵

در ادامه سلسله کمینهای رزمندگان مقاومت علیه واحدهای نظامی گروه های تروریستی تکفیری، ساعتی پیش مجموعه ای از فرماندهان گروه ارتش آزاد در شمال استان درعا هدف قرار گرفته و به هلاکت رسیده اند.

گروه بین الملل مشرق- در ادامه سلسله کمینهای رزمندگان مقاومت علیه واحدهای نظامی گروه های تروریستی تکفیری، ساعتی پیش مجموعه ای از فرماندهان گروه ارتش آزاد در شمال استان درعا هدف قرار گرفته و به هلاکت رسیده اند.

{$sepehr_media_1668425_400_300}

بنابر این گزارش، در این کمین گروهی از فرماندهان گروه "الویه عمری" وابسته به گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد در جاده ارتباطی میان دو شهرک "الکریم شمالی و جنوبی" واقع در حاشیه شمالی استان درعا (جنوب سوریه) هدف 3 بمب کنار جاده ای نصب شده از سوی رزمندگان حزب الله سوریه و لبنان قرار گرفتند که به هلاکت 6 تن منجر شده است. در دو هفته اخیر این سومین کمین دقیق نصب شده از سوی نیروهای مقاومت علیه واحدهای نظامی گروه های تروریستی تکفیری می باشد. گروه های تروریستی تکفیری فعال در جبهه جنوبی سوریه هفته گذشته از آغاز عملیات وسیع خود علیه ارتش سوریه خبر داده بودند اما با مخالفت اتاق عملیات مشترک مستقر در اردن موسوم به موک مواجه شده و مجال اجرا نیافته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
    0 0
    تکفیری ارتش آزاد !
  • ایرانی ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۱
    0 0
    خداییش این حزب الله خیلی تخصصی هست نحوه جنگیدن شون یعنی با توجه به محاسبات من 90 درصد عملیات هاشون تلفات میگیره از دشمن حتی یبار دیدم موشک رو طرف با محاسبه ذهنی خودش طوری شلیک کرد که رفت خورد به خودروی تروریست هایی که در حال حرکت بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس