سفارت ایران در ترکیه به دنبال تمدید حالت فوق‌العاده در این کشور از هموطنانمان خواست تا پیش از انجام هر فعالیت اقتصادی با وکلای معتبر و آشنا به قوانین جمهوری ترکیه مشورت کنند.

به گزارش مشرق، در اطلاعیه سفارت ایران در آنکارا آمده است: «بدینوسیله به هموطنان مقیم و مسافران گرامی اکیدا توصیه می‌گردد به دلیل برقراری حالت فوق‌العاده در جمهوری ترکیه، ضروری است پیش از انعقاد هرگونه قرارداد و فعالیت اقتصادی که دارای بار مالی و حقوقی می‌باشد، ضمن کسب اطلاع از مقررات و قوانین ناظر به وضعیت فوق‌العاده با وکلای معتبر و آشنا به قوانین جمهوری ترکیه مشورت‌های لازم انجام شود.»

این سفارتخانه با اشاره به تمدید سه ماهه حالت فوق‌العاده در ترکیه تاکید کرد که به دلیل برقراری حالت فوق‌العاده در جمهوری ترکیه، ضروری است ضمن توجه به اطلاعیه‌های مقامات امنیتی، مقررات خاص این ایام را مد نظر قرار دهند.

ضمنا ضروری است هموطنان به منظور آشنایی با مجموعه قوانین «حالت فوق‌العاده»، قبل از عزیمت به جمهوری ترکیه از طریق مراجع ذیصلاح کسب اطلاع کنند. در حالت فوق‌العاده قوانین عادی تحت تاثیر قوانین و مقررات حالت فوق‌العاده قرار می‌گیرد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس