کد خبر 606646
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱

نیروهای ارتش سوریه و گروه های هم پیمان آن صبح امروز چهارمین تلاش تروریستهای تکفیری برای بازگشایی اتوبان استراتژیک کاستلو را بسختی در هم کوبیدند.

گروه بین الملل مشرق- نیروهای ارتش سوریه و گروه های هم پیمان آن صبح امروز چهارمین تلاش تروریستهای تکفیری برای بازگشایی اتوبان استراتژیک کاستلو را بسختی در هم کوبیدند.

شکست سنگین پاتک تروریستها در شمال حلب+عکس

بنابر این گزارش، حملات تروریستها از عصر روز گذشته با انفجار نفربر بی ام پی بمبگذاری شده تروریستهای ارتش آزاد در نزدیکی یکی از مواضع نیروهای ارتش سوریه در مزارع ملاح آغاز شده و بلافاصله هجوم 1500 نفر از تروریستهای گروه های "فیلق الرحمن، جبهه النصره و احرارالشام برای بازپس گیری آن آغاز گردید. همزمان، بارانی از گلوله توپ، موشک و خمپاره مواضع نیروهای دولتی سوریه را در منطقه هدف قرار داده تا شرایط لازم برای پیشروی نیروهای زمینی تروریستها فراهم آید. 

شکست سنگین پاتک تروریستها در شمال حلب+عکس

در مقابل ارتش سوریه با هوشیاری کامل ضمن شناسایی خطوط انتقال نیرو و هجوم تروریستها آنها را حملات دقیق توپخانه ای و بمبارانهای ویرانگر هوایی بشدت زیر آتش خود قرار داده و بخش اعظم نیروهای مهاجم را نابود کرد. بنابر آمارهای اولیه بیش از 120 تروریست در این درگیری ها به هلاکت رسیده اند. رزمندگان یگان های ضد زره ارتش سوریه نیز حداقل 10 خودروی زرهی، نفربر و تانک تروریستها را که قصد نزدیک شدن به خاکریز نظامیان سوری را داشتند رهگیری و منهدم کردند. گروه های تروریستی تکفیری که روز گذشته با تبلیغات رسانه ای فراوان خبر از هجوم به مواضع ارتش سوریه داده بودند، ساعتی پیش ضمن پذیرش شکست سنگین خود، مدعی توقف عملیات به "دلائل فنی" شده اند. این چهارمین توقف به دلائل فنی! تروریستها طی یک ماه گذشته می باشد.

شکست سنگین پاتک تروریستها در شمال حلب+عکس

شکست سنگین پاتک تروریستها در شمال حلب+عکس

شکست سنگین پاتک تروریستها در شمال حلب+عکس

شکست سنگین پاتک تروریستها در شمال حلب+عکس

شکست سنگین پاتک تروریستها در شمال حلب+عکس

شکست سنگین پاتک تروریستها در شمال حلب+عکس

شکست سنگین پاتک تروریستها در شمال حلب+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
    0 0
    آمریکا هدف فعلی کوتاه مدت خود نه سرنگونی اسد که بلکه وصل کردن سه کانتون کردی به هم قرار داده تا تمام مرزهای سوریه با ترکیه به کنترل کردها در آمده و زمینه رسیدن آنها به دریای مدیترانه فراهم شود و در وهله دوم از این منطقه زمینه حمایت از پ ک ک و تجزیه ترکیه بصورت رسمی فراهم شود- حالا که اردوغان به تجزیه سوریه و در ادامه تجزیه ترکیه در پشت پرده راضی شده به بهای ادامه زندگی ننگین خودش و خانواده اش حالا دولت سوریه با تصرف رقه باید از رسمیت گرفتن دولت کردی باید جلوگیری بعمل آورد 5- باید نیروهای حزب الله و ارتش سوریه نیروی مقاومت در داخل شهرها و روستاهای سوریه ایجاد کنند واحدهای اطلاعات و ضداطلاعات همانند پارتی زن ها و نیروهای مقاومت متفقین در جنگ جهانی دوم- موقعی که ارتش سوریه به شهری قصد حمله دارد آنها وارد عملیات شبانه بشوند و خطوط ارتباطی دشمن را مختل کنند یا از پشت به خطوط دفاعی دشمن حمله کنند کمترین آسیب خودی ها بیشترین خسارت به دشمن 6- حشدالشعی عراق 150000 نیرو دارد باید با اندکی هزینه 10000 نیروی اضافی سازمان بدر یا حشدالشعبی عراق را نیمی را روانه حندرات حلب جهت تکمیل محاصره شهر حلب و نیم دیگر را روانه داریا تنها پایگاه تروریستها در غوطه غربی دمشق کنند و این مقدار قطعا مازاد است این خیلی مهم است الان تمام تروریستها ملیتهای غیر سوری دارند
  • ۰۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۱
    0 0
    احسنت تحلیل فوق العاده بود...بسیار هوشمندانه...احسنت...درود به این همه ذکاوت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس