گروه های تروریستی تکفیری القاعده و ارتش آزاد ساعتی پیش یک تونل بمبگذاری شده را در مناطق تحت سیطره نیروهای دولتی سوریه در شهر حلب منفجر کرده اند.

گروه بین الملل مشرق- گروه های تروریستی تکفیری القاعده و ارتش آزاد ساعتی پیش یک تونل بمبگذاری شده را در مناطق تحت سیطره نیروهای دولتی سوریه در شهر حلب منفجر کرده اند.

{$sepehr_media_1667776_400_300}

بنابر این گزارش، این تونل توسط گروه تروریستی "کتائب ثوار الشام (گردانهای انقلابیون! شام) و در زیر ساختمان سابق مدیریت راهنمایی و رانندگی شهر حلب حفر شده و در ساعات ابتدایی صبح امروز با چندین تن مواد منفجره تجهیز شده بود. هنوز هیچ آماری از خسارات احتمالی این حمله منتشر نشده است. گروه کتائب ثوار الشام چند روز پیش پس از اعلام جدایی از ارتش آزاد با گروه تروریستی بین المللی القاعده اعلام بیعت کرده بود. انفجار تونلهای بمبگذاری شده یکی از روشهای مرسوم گروه های تکفیری در بحران سوریه است. این عملیات در حالی اتفاق افتاده است که نیروهای دولتی سوریه از 15 روز پیش جاده کاستلو آخرین مسیر تدارکاتی تروریستهای تکفیری از مرز سوریه با ترکیه را مسدود کرده و انها را در محاصره خود قرار داده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
    0 0
    تونل هایی که چند سال هست دارن میکنن برای انتقال تجهیزات و فرار حالا اونها رو منفجر میکنن. فکر میکنم اگه اسنادی از جنایات اونها در حلب و رقه باشه قطعا از سو استفاده ای که هیتلر از اسرا در جنگ جهانی میکرد اینها بد تر خواهند بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس