تکذیب شایعه دستگیری گروهک تروریستی در خاش/ آغاز ثبت نام بیمه تکمیلی هنرمندان و خبرنگاران و... از دیگر عناوین خبری مهم روز است.

به گزارش مشرق، مهمترین عناوین خبری چهارشنبه 30 تیر ماه به شرح زیر است:
 
سیاست
 
 
هیأت دولت در جلسه روز چهارشنبه به ریاست رئیس جمهور، تعدادی از آیین‌نامه های اجرایی قانون بودجه سال ۱۳۹۵ کل کشور را بررسی و به تصویب رساند.
 

محمد هاشمی‌رفسنجانی گفت: آنچه به خاطر دارم، حقوق رئیس مجمع‌تشخیص‌مصلحت‌نظام 7 میلیون تومان است.
 
 

مصطفی کواکبیان در حاشیه جلسه علنی پارلمان در حال جمع آوری امضا برای ایجاد فراکسیون دیپلماسی است.
 
 

مدیرکل زندان‌های استان تهران گفت: زنجانی واقعاً بیمار است و در حال حاضر هم دارو مصرف می‌کند اما شرایط‌ متهم به گونه‌ای نیست بخواهد در بیمارستان بستری شود.
 
فرهنگی و هنر
 

وزیر ارشاد در اظهار نظر تازه‌ای درباره تبلیغ محصولات فرهنگی در شبکه‌های ماهواره‌ای سخن گفته است که با طرح پرسش‌هایی همراه است.
 

در برنامه شب گذشته «خندوانه»، حامد کمیلی مهمان رامبد جوان شد و از بازی در نقش شیطان در سریال تلویزیونی «اغما» گفت. 
 
«جناب‌خان» از سفر خود به تركیه در زمان كودتا و هنرنمایی‌های خود در آنجا و برگرداندن مهدی طارمی از تیم تركیه‌ای به ایران گفت. 
 
 
 

نام نویسی بیمه درمان تکمیلی ویژه نویسندگان، روزنامه نگاران و هنرمندان عضو صندوق اعتباری هنر در سطح کشور آغاز شد.
 
 در استمرار خدمات بیمه درمان تکمیلی اعضاء و براساس قرارداد منعقد شده با "شرکت بیمه ایران" اعضای این صندوق در سراسر کشور می توانند از تاریخ 30 تیر لغایت 20 مرداد ماه 1395با مراجعه به پایگاه اینترنتی صندوق به نشانی www.honarcredit.ir نسبت به ثبت نام و بهره مندی از خدمات بیمه تکمیلی اقدام نمایند.
 

در آخرین روز تیر ماه و اولین روز مرداد ماه، با فیلم های سینمایی و تلویزیونی شبکه های سیما همراه باشید.
 
اقتصاد
 

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: بنای ما بر افتتاح 100هزار واحد مسکن مهر در هفته دولت است و تا پایان سال جاری نیز تمامی پروژه ها به پایان خواهد رسید.
 
 
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: یکی از دلایل رد لایحه اصلاحیه قانون بودجه دولت در کمیسیون، شفاف نبودن آن بود.
 

قیمت انواع پیکان در بازار به این شرح اعلام شده است: 
 
ماجرای دخالت «جناب خان» در کودتای ترکیه/ وام «کارت خرید کالا» ۱۰ میلیون تومان شد/  ماجرای ارتباط پسر اسطوره فوتبال با برنج‌های آلوده
 
 

طی جلسه ای در سازمان مدیریت و برنامه ریزی طرح کارت اعتباری خرید کالای با دوام ایرانی اصلاح شد. 
 
بین الملل
 
 
دادگاهی در آلمان یک تبعه ایرانی را به اتهام گردآوری اطلاعات از مخالفان دولت ایران از جمله منافقین، به سپری کردن 2 سال و نیم زندان محکوم کرد.
 

گروه تروریستی تکفیری داعش با انتشار ویدئوی مهاجم 17 ساله به یک ایستگاه قطار شهری در شهر وورتسبورگ آلمان گمانه زنی های رسانه ای در رابطه به انتساب وی به این گروه را مورد تایید قرار داد. 
 
 

رهبران ترکیه پس از کودتای نافرجام این کشور دست به بازداشت، برکناری و تسویه حساب گسترده‌ای در بین مخالفان خود زده‌اند که گفته می‌شود یکی از بی‌سابقه‌ترین موج دستگیری‌ها در این کشور است.
 

کارشناسان عقیده دارند که کودتای نافرجام جمعه شب گذشته در ترکیه در واقع اولین مرحله از سلسله کودتاهای گروهی است که از 30 سال پیش در ارتش و پست های کلیدی نفوذ کرده اند و ادعا می شود هم اکنون نیز 50 درصد کادر ارتش ترکیه را تشکیل می دهند. 
 
ورزش
 

ماجرای فروش برنج‌های تاریخ گذشته شرکت بازرگانی دولتی موسوم به برنج آلوده با به میان آمدن پای پسر اسطوره فوتبال به عنوان بدهکار و تهدید بازرگانی دولتی برای به اجرا گذاشته شدن وثیقه این بدهکار ابعاد تازه‌ای پیدا کرده است. 
 

یکی از افراد پرنفوذ در وزارت ورزش که دوستی نزدیکی با علی رستگار دارد، از وی خواسته بود تا در ترکیب هیات مدیره باشگاه پرسپولیس حضور داشته باشد که به هر دلیلی این اتفاق روی نداد. 
 

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس از شرایط فعلی‎اش‎ در این تیم چندان راضی به نظر نمی‌رسد.
 
 

کاپیتان سابق تیم ملی ایران که به عنوان مدیر فنی در خونه به خونه فعالیت می‌‌کرد از این تیم جدا شد. 
 
جهاد و مقاومت
 

عملیات «فتح 8» که عمیق‌ترین عملیات کماندویی ایران در خاک دشمن شناخته می‌شود، در روز 28 تیر ماه 1366 در منطقه‌ شمالی‌ استان‌ «موصل‌» عراق‌ که عقبه‌ محور شمالی‌ جبهه‌ دشمن‌ شناخته می‌شد و با هدف انهدام‌ اماکن‌ تاسیساتی‌ و پایگاه‌های‌ نظامی‌ دشمن‌ و حمایت‌ از معارضان‌، کُرد عراق‌ انجام شد. 
 

پسرانم برای اینکه بتوانند خود را افغانستانی معرفی کنند از مهاجرین پرسیده بودند چه اسم‌هایی بگذاریم که طبیعی تر باشد؟
 
ماجرای دخالت «جناب خان» در کودتای ترکیه/ وام «کارت خرید کالا» ۱۰ میلیون تومان شد/  ماجرای ارتباط پسر اسطوره فوتبال با برنج‌های آلوده

 
 
اجتماعی
 

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر و شایعه منتشر شده در شهرستان خاش مبنی بر دستگیری تیم خرابکار وابسته به گروهک های تروریستی را تکذیب کرد.
 
باند بزرگ جعل گواهی‌های تحصیلی منهدم شد +جزییات

ماجرای دخالت «جناب خان» در کودتای ترکیه/ وام «کارت خرید کالا» ۱۰ میلیون تومان شد/  ماجرای ارتباط پسر اسطوره فوتبال با برنج‌های آلوده

سردار بخشعلی کامرانی‌صالح در نشست خبری با اصحاب رسانه که صبح امروز در پلیس آگاهی استان البرز برگزار شد، با اشاره به پیگیری‌های پلیس آگاهی در حوزه جعل اسناد اظهار داشت: پلیس آگاهی باند 3 نفره‌ای در این زمینه با تجهیزات و کارگاه آنها شناسایی و دستگیر کرد.
 

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با تأکید بر ممنوعیت ثبت نام و اعزام گردشگر به ترکیه گفت: با دفاتر مسافرتی متخلف برخورد قانونی خواهد شد. 
 

این قرار داد تقریباً یکساله است و یکسال انتظار برای پیدا کردن متخلفان در مراکز، زمان بسیار مناسبی برای جولان متخلفان احتمالی خارج از مراکز خواهد بود. دارو در بازار سیاه گران و جولان قاچاقچیان بیشتر هم خواهد شد؛ چرا که همه مسئولین، رسانه‌ها، منتقدین نشت و … منتظر خروجی یکساله بازرسی از مراکز باقی می‌مانند اما در پس پرده این مافیای داروست که بازار را همچنان در قبضه خود نگه می‌دارد.
  
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس