اکبر باقری دولابی رئیس ستاد کنگره یادواره شهدای لشکر۱۰ سیدالشهدا گفت: دومین یادواره شهدای عملیات دفاع سراسری لشکر ۱۰ سیدالشهدا با حضور مقامات رزمندگان و فرماندهان حاضر در عملیات روز جمعه یکم مرداد برگزار می‌شود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، اکبر باقری دولابی رئیس ستاد کنگره شهدای لشکر 10 سیدالشهدا(ع) با اشاره به برگزاری دومین یادوراه شهدای عملیات دفاع سراسری، گفت: پس از قبول قطعنامه 598 توسط ایران، حمله سراسری توسط عراق صورت گرفت که از غرب منافقین و از جنوب نیروهای خود را وارد مرزهای ایران کرد.

وی افزود:  تیپ حضرت زهرا(س) لشکر 10 سید الشهدا با نزدیک شدن نیروهای عراقی‌در یکم مرداد به اهواز، در مقابل آن‌ها مقاومت کرده و در این عملیات رزمندگان موفق می‌شوند با رشادت و ایستادگی و تقدیم تعداد زیادی شهید، عراق را وادار به عقب نشینی تا پشت مرزها کنند.

باقری دولابی در خاتمه بیان کرد: به دلیل اهمیت این موضوع دو سال است که یادواره شهدای عملیات دفاع سراسری لشکر 10 سید الشهدا(ع)  برگزار می‌شود که امسال نیز این یادواره در روز جمعه یکم مرداد از ساعت 9 الی 12 به صورت تخصصی با حضور سردار اردستانی، سردار فضلی, سردار خادم، خانواده شهدا, رزمندگان و آزادگان در سالن همایش‌های بهشت زهرا(س) برگزار خواهد شد و فرماندهان عمل‌کننده در این عملیات، توضیحات و مراحل عملیات دفاع سراسری را شرح خواهند داد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس