با گذشت چند ساعت از حملات ویرانگر هواپیماهای آمریکایی به محلات مسکونی شهر منبج تحت کنترل داعش، گروه های تروریستی تکفیری وابسته به القاعده و ارتش آزاد با صدور بیانیه های به این مساله اعتراض کردند.

گروه بین الملل مشرق- با گذشت چند ساعت از حملات ویرانگر هواپیماهای آمریکایی به محلات مسکونی شهر منبج تحت کنترل داعش، گروه های تروریستی تکفیری وابسته به القاعده و ارتش آزاد با صدور بیانیه های به این مساله اعتراض کردند.

اعتراض تروریستها به آمریکا+عکس

بنابر این گزارش، در بیانیه های منتشر شده حملات بمب افکن های ائتلاف مبارزه با داعش به محلات مسکونی شهر منبج بشدت محکوم شده و آمریکا به جنایت علیه غیرنظامیان متهم کرده اند. گروه هایی همچون، جیش العزه، احرارالشام (القاعده)، جیش الاسلام (القاعده)، فیلق الرحمن و ... از جمله امضا کنندگان بیانیه های صادر شده می باشد. لازم به ذکر است که در بمباران شدید هوایی شهر منبج تحت سیطره داعش حداقل 100 نفر غیر نظامی کشته شده اند. برخی منابع رسانه ای آمار تلفات این حملات را با 300 نفر نیز عنوان کرده اند.

اعتراض تروریستها به آمریکا+عکس

اعتراض تروریستها به آمریکا+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پويا ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
    0 0
    آمريكا همه اقوام و مذاهب و اديان را به وسيله تسليحات نظامي و دارو و هر آنچه مورد نياز بشر است براي از بين بردن انسانها مرود استفاده قرار ميدهد فرقي نميكند كه همپيمان باشد يا رقيب يا دشمن . براي آمريكا حتي شهروندان آمريكا هم وسيله اي هستند براي رسيدن به هدف ، چرا چون دولت آمريكا دربست در اختيار يك عده معدود از سرمايه داران صهيونيست قرار دارد از بين بردن افراد از طريق جنگ و بيماريهاي واگيردار و حتي مواد غذايي تغيير شكل يافته راههاي آمريكا براي نيل به هدف كثيفش مي باشد نگاهي به دوستان نزديك آمريكا بياندازيد تا ببينيد چه بلايي به سرشان مي آيد ، دوستي با آمريكا چيزي جز سراب نيست...
  • ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
    0 0
    چه فیلمین اینا ؛ خودشون بچه ۱۲ ساله رو سر میبرن بعد آمریکا رو محکوم میکنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس