کد خبر 606198
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا صبح امروز در پاسخ به سوال خبرنگاران رسانه ها پیرامون واکنش کشورش به انتشار تصاویر ذبح نوجوان 12 ساله فلسطینی توسط عناصر گروه تروریستی تکفیری میانه روی "ارتش آزاد" آن را محکوم کرد.

گروه بین الملل مشرق- سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا صبح امروز در پاسخ به سوال خبرنگاران رسانه ها پیرامون واکنش کشورش به انتشار تصاویر ذبح نوجوان 12 ساله فلسطینی توسط عناصر گروه تروریستی تکفیری میانه روی "ارتش آزاد" آن را محکوم کرد.

محکومیت جنایت تروریستهای میان هرو از سوی آمریکا+عکس

بنابر این گزارش، مارک تونر با اشاره به اینکه شخصا تصاویر این جنایت فجیع را مشاهده کرده از آمادگی آمریکا برای تجدید نظر در ارسال کمکهای مالی و تسلیحاتی ارائه شده به گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد خبر داده است. روز گذشته شبه نظامیان گروه "حرکت نورالدین زنکی" وابسته به ارتش آزاد در جنایتی فجیع یک کودک مجروح 12 ساله را از روی تحت بیمارستان میدانی اردوگاه آوارگان فلسطینی "حندرات" ربوده و در میدان مرگزی آن با چاقو سر بریدند. 

محکومیت جنایت تروریستهای میان هرو از سوی آمریکا+عکس

محکومیت جنایت تروریستهای میان هرو از سوی آمریکا+عکس

انتشار تصاویر این جنایت موج وسیعی از واکنش های داخلی و بین المللی را بدنبال داشته است. گروه نورالدین زنکی با انتشار بیانیه ای از تشکیل کمیته رسیدگی ویژه خبر داده است. به گفته شاهدان عینی عناصر این گروه در انتقا کشته شدن یکی از فرماندهان میدانی خود در درگیری با رزمندگان ارتش سوریه دست به این جنایت زده اند. علی رغم تلاش های اولیه رسانه های وابسته به تروریستها در شبه نظامی و سرباز معرفی کردن این کودک 12 ساله، منابع مطلع سوری این موضوع را قاطعانه رد کرده اند.

محکومیت جنایت تروریستهای میان هرو از سوی آمریکا+عکس




نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
    0 0
    بابا همه این مانکی ها رو با شهاب 3 بزنید صافشون کنید این بیشعورای خل مغز روی هرچی وحشیه رو بردن این چه دین مسخره ایه که همش بکش بکش بابا زندگیتون رو بکنید بعدش کلتون بزارید بمیرید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس