کد خبر 606092
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴

جنگنده بمب افکن های ارتش آمریکا شب گذشته با بمباران محلات مسکونی شهر منبج تحت سیطره گروه تروریستی تکفیری داعش یکصد غیر نظامی سوری را قتل عام کرده اند.

گروه بین الملل مشرق- جنگنده بمب افکن های ارتش آمریکا شب گذشته با بمباران محلات مسکونی شهر منبج تحت سیطره گروه تروریستی تکفیری داعش یکصد غیر نظامی سوری را قتل عام کرده اند.

قتل عام روستائیان سوری توسط آمریکا+عکس

بنابر این گزارش، در این بمباران محلات مسکونی بخش شمالی منبج هدف "بمباران فرشی" هواپیماهای ائتلاف آمریکایی به اصطلاح مبارزه با داعش قرار گرفته و بطور کامل نابود شده است. بیش از 85 تن از کشته های این حملات زنان و کودکان و افراد سالخورده ای بودند که پیش از تکمیل محاصره شهر منبج از سوی شبه نظامیان چند ملیتی مورد حمایت آمریکا موفق به خروج از آن نشده بودند. منبج طی دو ماه گذشته در محاصره کامل قرار داشته و حملات شبه نظامیان برای سیطره بر آن با مقاومت شدید داعش همراه شده است. این شهر از سال 2014 به اشغال داعش درآمده است.

قتل عام روستائیان سوری توسط آمریکا+عکس

قتل عام روستائیان سوری توسط آمریکا+عکس

قتل عام روستائیان سوری توسط آمریکا+عکس

قتل عام روستائیان سوری توسط آمریکا+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • شهرام ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
    0 0
    یا صاحب الزمان ادرکنی. خدایا پرورگارا. مردم بی گناه رو از دست این حکومت های ظالم و فاسد نجات بده. الهی آمین
  • رضا تقی ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
    0 0
    چرا جنازه ها رو دفن نمیکنن مثل شهدا؟دارن میندازن تو گودال؟من فک میکنم اهالیه این شهر همه عقاید تکفیری دارن و با قبر و دفن کردن مشکل دارن....البته اینا خانواده تروریستهایه تکفیری ان و به خاطر تبلیغات بر علیه امریکا تو این گزارش شدن مردم سوریه...
  • ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
    0 0
    اللهم العن حمیع الدواعش و التکفیریین..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس