کد خبر 605814
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹

معاون اول رئیس جمهور در افتتاحیه طرح پتروشیمی شیراز گفت: بخشی از تحریم‌ها علیه ملت ایران برچیده شده و بخش دیگر نیز باید لغو شود.

به گزارش مشرق، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور پیش از ظهر امروز در آئین افتتاح واحد اوره و آمونیاک شرکت پتروشیمی شیراز گفت: اقتصاد کشور هم‌اکنون با برداشته شدن یک به یک موانع، در مسیر صحیحی قرار گرفته و در ریل واقعی خود و مسیر رشد و توسعه قرار گرفته است.

وی با تأکید بر حرکت پر سرعت اقتصاد ایران عنوان کرد: چالش‌های پیش روی اقتصاد ایران جدی است و این در حالی است که باید اقتصاد کشور پاسخگوی اقتدار ایران در منطقه حساس خاورمیانه به عنوان کشوری مقتدر و با ثبات باشد و کمک کند تا منطقه خاورمیانه نیز به سمت آرامش حرکت کرده و تروریسم از بین برود.

وی افزود: اقتدار اقتصاد ایران باید متناسب با شأن مردمان آن باشد و پیشرفت ایران به نقطه‌ای برسد که مسأله مهم بیکاری حل شده و جوانان از کار مناسب برخوردار شوند.

جهانگیری با بیان اینکه اقتصاد ایران باید امکان افزایش رفاه و درآمد مردم را داشته باشد، گفت: مردم ایران باید از زندگی در شأن خودشان برخوردار شوند، یکی از موانع پیش روی کشور تحریم‌ها و فشارهای ظالمانه علیه ملت بوده که بخشی از آنها لغو و باید بخش دیگر آن نیز با توجه به تعهدات غربی‌ها در توافق برجام لغو شود.

به گفته وی، بخش خصوصی باید از حضور قدرتمندی در ایران برخوردار باشد. باید زمینه‌ای به وجود آورد که از نظر فرهنگی بخش خصوصی وجود داشته باشد که فضای امن کار را احساس کند و فضای مطمئنی بر اقتصاد کشور حاکم باشد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
    0 0
    مشرق تصحیح کنید لطفا این پتروشیمی در 55 کیلومتری شیراز و 5 کیلومتری شهرستان مرودشت(تخت جشید) هست .... و اسم واقعی اون پتروشیمی شهدای مرودشت می باشد....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس