کد خبر 605569
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۰

مرد جوان که به اتهام ربودن دوستش بازداشت شده، درحالی که منکرآدم ربایی است درعین حال مدعی است شاکی برایش پاپوش درست کرده است.

به گزارش مشرق، مرد ربوده شده دیروز به بازپرس آرش سیفی از شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران گفت: من از اراذل و اوباش تهران بودم و مدتی هم در کار مواد مخدر فعالیت می‌کردم. اما خیلی وقت است که توبه کرده و دور کار خلاف را خط کشیده‌ام.

 مرد جوان که وحید نام دارد در ادامه اظهارداشت: چند روز قبل سوار خودروی 206 خودم در حال عبور از محله گیشا بودم که یکی از دوستانم را با همسرش دیدم.
 
آنها منتظر تاکسی بودند و من نیز به رسم رفاقت قدیمی آنها را سوار کردم. هنوز مسافت زیادی نرفته بودم که ناگهان دوستم ساسان اسلحه‌ای را از جیبش درآورد و به طرفم گرفت.
 
درحالی که با دیدن اسلحه خیلی ترسیده بودم ابتدا فکر کردم شوخی می‌کند. اما وقتی متوجه شدم اوخیلی جدی است به ناچارتغییر مسیردادم. بعد هم با تهدید اسلحه مرا در غرب تهران وارد خانه‌ای کرد.

پس ازورود به خانه آنها دست و پایم را بستند و مرا تحت شکنجه قرار دادند و با زور مدارک ماشین و پول‌های نقدی را که همراه داشتم ، گرفتند.
 
در تمام این سه روز نوچه‌های ساسان در مخفیگاه مخوف‌شان مراقبم بودند و همزمان ساسان با خانواده‌ام تماس می‌گرفت و در قبال آزادی‌ام درخواست پول می‌کرد.
 
اما از آنجا که من سابقه خوبی نداشتم و از طرفی وضع مالی خانواده‌ام هم خوب نبود به تهدیدهایش توجه نکردند.مرد جوان درخصوص نحوه آزادی‌اش از دست آدم ربایان نیز گفت: روز سوم اسارتم زمانی که ساسان در خانه نبود و نوچه‌های او یا بهتر بگویم نگهبانان من خواب بودند، از فرصت استفاده کردم و پا به فرار گذاشتم.

دستگیری مرد هزار چهره

بدین ترتیب با شکایت مرد جوان، پرونده‌ای در شعبه 4 بازپرسی دادسرای جنایی پایتخت تشکیل شد.کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی نیزمتهم را در مخفیگاهش شناسایی کردند.

مرد 36 ساله که خود را در محاصره پلیس می‌دید، فرار کرد اما درنهایت کارآگاهان با شلیک تیرهوایی موفق به دستگیری‌اش شدند.

متهم وقتی در دادسرای ناحیه 27 تهران مقابل بازپرس سیفی ایستاد منکر آدم ربایی شد و ادعای عجیبی مطرح کرد. او گفت: آدم ربایی انجام نداده ام، بلکه بابت تعمیر ماشینم مبلغ یک میلیون تومان به او بدهکار بودم و به همین خاطر برایم پاپوش درست کرده است.

درحالی که ساسان مدعی بود مرتکب آدم ربایی نشده، بازپرس به تحقیق از همسر او پرداخت. زن جوان که در زمان حادثه همراه همسرش بود در این خصوص گفت: شوهرم مرد خطرناکی است و به خاطر کارهای خلافی که مرتکب شده، چند بار خواستم از او جدا شوم.
 
اما او هر بار مرا تهدید کرد و اجازه نداد طلاق بگیرم. آن روز هم با تهدید همسرم سوار خودروی 206 شاکی شدم.
 
حتی ساسان چند روز قبل هم خانه دوستم را آتش زد تا ثابت کند هر کاری بخواهد از دستش برمی آید.

در ادامه تحقیقات مشخص شد ساسان ازاراذل و اوباش تهران است و در چندین دادسرا پرونده دارد.

 به این ترتیب، بازپرس جنایی دستور بازداشت متهم را صادر کرد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بشیر ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
    0 0
    اینا که گفتید مال تهران بود یا شیگاگو؟!!!!!!!!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس