کد خبر 605474
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۶

جوزپه ماروتا، مدیر ارشد باشگاه یوونتوس، تاکید کرد که این باشگاه قصد ندارد مبلغ 94 میلیون یورو که در قرارداد گونسالو ایگواین در نظر گرفته شده را بپردازد.

به گزارش مشرق، به تازگی شایعات زیادی در مورد انتقال این ستاره آرژانتینی به یوونتوس منتشر شد اما ناپلی ها تمایلی برای فروش او ندارند.

امروز ماروتا در حاشیه اولین جلسه فصل مدیران باشگاه های سری A با آئورلیو دی لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی دیدار کرد و اکنون تایید کرد بیانکونری شانس چندانی برای به خدمت گرفتن ایگواین ندارد.

او به خبرنگاران گفت:" پرونده انتقال ایگواین در حال حاضر بسته شده است. می توانم تایید کنم که مبلغ قید شده در قرارداد را پرداخت نخواهیم کرد."

دی لورنتیس هم تایید کرد که هیاهوی رسانه ای در مورد انتقال قریب الوقوع ایگواین به یوونتوس، واقعیت نداشته است:" ماروتا به من گفت که یوونتوس نمی تواند مبلغ 94 میلیون یورویی که در قرارداد ایگواین قید شده، بپردازد. هیچ باشگاهی تا به حال پیشنهاد 94 میلیون یورویی نداده است و تنها گزارش های بی اساس رسانه هاست که هواداران را ناراحت کرده است.

یوونتوس بسیار باهوش است و درک می کنند که نمی توانند این کار را انجام بدهند. آنها به خوبی می دانند که در این مبارزه شکست می خورند."
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس