نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت : تغییر الگوی کشت و تجهیز سیستم های نوین آبیاری زمینه افزایش تولید و رونق اقتصادی را در این شهرستان فراهم می کند.

به گزارش مشرق، ابولفضل حسن بیگی شنبه شب در حاشیه بازدید استاندار سمنان از شهرهای کلاته رودبار و دیباج این شهرستان افزود:در سال جاری دولت برنامه های مناسبی را در جهت مکانیزاسیون بخش کشاورزی اتخاذ کرده است.
 
وی اظهار داشت : مسیر اقتصاد مقاومتی با احیا صنعت دامداری و جذب گردشگر فراهم خواهد شد و همه مسئولان باید در راستای کاهش بیکاری در عملیاتی کردن شعار سال جاری پیشگام باشند.
 
وی خاطرنشان کرد :حاصلخیزی خاک ، جاده های مناسب برای حضور گردشگر و آب و هوایی معتدل و خنک از جمله شاخص های مهم شهر های کلاته رودبار و دیباج است که زمینه توسعه شهرستان دامغان را فراهم کرده است.
 
حسن بیگی با اشاره به بازدید سالانه بیش از 20 هزار نفر از طبیعت زیبای کلاته رودبار و دیباج گفت : این 2 شهر الگوی سایر شهرهای استان سمنان در جذب گردشگر است.
 
نماینده مردم دامغان درمجلس شورای اسلامی ادامه داد : معماری منحصر به فرد و طبیعت زیبای این شهرها سالانه تعداد زیادی از گردشگران داخلی و خارجی را به شهرستان دامغان می کشاند که این امر زمینه رونق اقتصادی را فراهم کرده است.
 
وی تاکید کرد : احداث سیل بند در منطقه چنگی شهرستان دامغان و انتقال آب به شهر دیباج زمینه رونق اقتصادی و افزایش اشتغال پایدار را فراهم می کند و باید در جهت رفاه مردم و جذب گردشگر گام های موثری در جهت انتقال آب برداریم.
 
شهرهای دیباج و کلاته رودبار دامغان بیش از 20 هزار نفر جمعیت دارد.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس