عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دنیای استکبار باید دست از حمایت تروریستها بردارد، گفت: کشتن بی‌گناهان در هرکجای جهان را محکوم می‌کنیم.

آیت‌الله خاتمی: فرانسه چوب حمایتش از منافقین و تروریست‌ها را خورد
به گزارش مشرق، آیت‌الله سید احمد خاتمی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری درباره حوادث تروریستی شبهای گذشته در فرانسه، اظهار کرد: از قبل نیز قابل پیش‌بینی بود ماری که دنیای استکبار به‌نام گروهکهای تکفیری از جمله داعش در آستین پروروش داده، روزی به خود آنها آسیب می‌زند و من این مسئله را بارها در خطبه‌های نماز جمعه گفته بودم.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه کشورهای غربی گروهک‌های تکفیری را برای مقابله با نظام ایران شکل دادند، متذکر شد: امروز آنها لمس می‌کنند مارهایی که پرورش دادند در حال گزیدن خودشان هستند.

عضو  مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه کشتار بی‌گناهان در هر کجای جهان محکوم است، گفت: پرورش دادن چنین جانوارانی به‌دست قدرتهای استکباری را نیز محکوم می‌کنیم. اگر اراده جدی برای مقابله با تروریسم وجود دارد باید این خواسته به‌عنوان یک خواسته بین‌المللی مطرح شود. دنیای استکبار یعنی امریکا و اتحادیه اروپا باید دست از حمایت همه گروهکهای تکفیری بردارند. اگر آنها این گروهکها را مورد حمایت قرار ندهند، خواهند دید که سفره لعنتی تروریستها جمع می‌شود.

امام جمعه موقت تهران درباره نشست منافقین چند روز پیش از حادثه تروریستی در فرانسه و رفتار دوگانه دولت این کشور در قبال تروریستها خاطرنشان کرد: دولت فرانسه نمی‌تواند خود را از این افتضاحی که در فرانسه به نام نشست منافقین شکل گرفت، تبرئه کند. قطعاً دولت فرانسه در این مسئله دست داشته و باید دست از این شیطنتها بردارد. منافقین گروهکی تروریستی هستند که 17 هزار نفر را در ایران ترور کرده و به شهادت رساندند.

وی افزود: معتقدم وزارت خارجه باید در این عرصه قوی‌تر عمل و اعلام کند هر کشوری که از منافقین حمایت کند یا به آنها دفتر دهد، این حمایت به‌عنوان یک نقطه منفی در روابط ما با آن کشور به حساب می‌آید.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس