کد خبر 602395
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵

نامزد ناکام انتخابات 2016 آمریکا و برادر جورج بوش، ضمن تاکید بر اینکه در انتخابات برای تعیین رئیس‌جمهور جدید شرکت نمی‌کند، از عدم صلاحیت ترامپ و کلینتون سخن گفت.

به گزارش مشرق، در ادامه اظهارنظرها درباره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، پسر رئیس‌جمهور اسبق و برادر رئیس‌جمهور سابق گفته که در انتخابات سراسری ریاست جمهوری سال جاری شرکت نمی‌کند.
 
«جب بوش» که به دنبال ناکامی، از رقابت‌های مقدماتی جمهوریخواهان در انتخابات ریاست انصراف داد، در یک مصاحبه تاکید کرده که به هیچ کدام از دو نامزد پیشتاز جمهوریخواه و دموکرات در انتخابات سراسری رای نداده و در انتخابات شرکت نخواهد کرد.
 
او در مصاحبه با ام اس ان بی سی ابتدا از ناکامی خودش در مبارزات مقدماتی سخن گفت و تاکید کرد که در شرایط موجود سیاسی و اجتماعی در میان رای دهندگان جمهوریخواه او نتوانسته حمایت انها را جلب کند.
 
او در این مصاحبه چند بار در اظهاراتی دو پهلو هم از توانایی دونالد ترامپ برای جلب حمایت‌ها برای نامزدی‌اش در مبارزات مقدماتی سخن گفت اما از سوی دیگر تاکید کرد که «آقای ترامپ» بارها از مشکلات موجود حرف زده اما نگفته چگونه آنها را حل خواهد کرد
 
پسر رئیس‌جمهور اسبق و برادر رئیس‌جمهور سابق آمریکا درباره ترامپ گفت که به راحتی مواضعش درباره موضوعات مختلف را تغییر می‌دهد و او «یک محافظه‌کار و جمهوریخواه واقعی نیست».
 
جب بوش در بخش دیگری از این مصاحبه تاکید کرده که او در انتخابات سراسری امسال ریاست جمهوری برای تعیین رئیس‌جمهور جدید شرکت نخواهد کرد چرا که نه ترامپ و نه کلینتون صلاحیت لازم را ندارند.
 
برادر رئیس‌جمهور سابق با هشدار به حامیان ترامپ هم گفته که در صورت پیروزی او در انتخابات سراسری ریاست جمهوری، طرفدارانش «احساس خواهند کرد که به آنها خیانت شده است».
 
جب بوش تصریح کرد که ببینید پس از انتخابات ریاست جمهوری، «ورود مسلمانان به آمریکا ممنوع نخواهد شد و هیچ دیواری که مکزیک بهای آن را بدهد، در مرز آمریکا با این کشور ساخته نخواهد شد».
 
فرماندار پیشین فلوریدا با اشاره به مواضع جنجالی ترامپ افزود: «اینها شبیه به یک جهان آلترناتیوی هستند که او ساخته اما واقعیت آن است که چنین مسائلی حادث نخواهد شد و مردم این کشور به شدت دچار رنجش خواهند شد و چنددستگی و تفرقه در کشورمان بیشتر خواهد شد».
 
بوش درباره هیلاری کلینتون هم گفت که فکر می‌کند وزیر خارجه سابق آمریکا نشان داده که او صلاحیت و قضاوت درستی برای پیشبرد منافع آمریکا در جهان ندارد.
 
برادر رئیس‌جمهور سابق برای تاکید بر عدم صلاحیت هیلاری کلینتون، از مواضع او در قبال جنگ لیبی و همچنین استفاده از ایمیل‌های شخصی برای استفاده سازمانی مثال زد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
    0 0
    بی شرف و بی غیرت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس