در این فیلم شاهد افشاگری تکان دهنده ناصر سراج، رئیس سازمان بازرسی کل کشور، درباره حقوقهای نجومی هستید.

گروه فیلم و صوت مشرق، ناصر سراج در تازه ترین خبرها درباره فیشهای حقوقی در برنامه تیترامشب گفت:همین الان 50 پرونده تخلف همراه بنده است، البته تعداد این شرکتها بیش از این حرفهاست، البته این شرکتها بایستی از قانون تمکین می کردند که نکردند، مدیرعامل بانکی درآمد ماهانه اش تنها 40 میلیون تومان است و از وام دریافتیش 300 میلیون تومان آن هم با سود 1 درصد باقی مانده است؛ با این مورد چه کار باید کرد؟
 
حال این بانکها هلدینگهایی هم دارند که هرکدام فعالیت اقتصادی خاص خود را دارند، متاسفانه بسیاری از گزارشهای ما با بی توجهی کامل روبرو شده و همین امر موجب سرخوردگی تیم ما می شود.
 
{$sepehr_media_1653229_400_300}
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 16
  • ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
    0 0
    جناب سراج وقتی می بینی هشدار میدید و کسی گوش نمیده، موظف به اقدام انقلابی هستید! این فیش های حقوقی رو خودتون باید منتشر می کردید!
  • طاهر ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
    0 0
    همانطور که آقای سراج گفتند در صندوق توسعه ملی حقوق بالا که دریافت شده مطابق قانون تاسیس صندوق بوده که در سال 90 به تصویب هیات دولت وقت و مجلس وقت رسیده که پس از تایید شورای نگهبان قانون شده و همانگونه که خودشان هم در شبکه خبر گفتند تمام موارد دریافتی قا نونی بوده که اگر دولت کاری نکند قوه قضائیه هیچ کاری نمی تواند بکند چون خلافی طبق قانون صندوق صورت نگرفته - مشکل کشور ما قانون های است که بی توجه و بدون کار کارشناسی تصویتب و قانون می شود الان مدیران صندوق و سایر جاها زیاد می گیرند و قبلا هم می گرفتند و باید دانست مشکل قانون است اگر قانونهای شل و آبکی در این کشور مصوب نشود هیچ اختلاس و سو استفاده صورت نمی گیرد . دیشب آقای سراج فریاد برآورد مجلس شما چرا این قوانین را تصویب می کنید
  • ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
    0 0
    سلام خدا بر جوانان شهید خفته در گلستانهای سراسر کشور . سوره مبارکه الحج آیه ۳۸ إِنَّ اللَّهَ يُدافِعُ عَنِ الَّذينَ آمَنوا ۗ إِنَّ اللَّهَ لا يُحِبُّ كُلَّ خَوّانٍ كَفورٍ﴿۳۸﴾ خداوند از کسانی که ایمان آورده‌اند دفاع می‌کند؛ خداوند هیچ خیانتکار ناسپاسی را دوست ندارد!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس