کد خبر 602094
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۴

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در پروژه مسکن مهر گفت: بیش از دولت قبل تحویل مسکن مهر داشتیم و قصد تحویل صوری نداریم.

به گزارش مشرق، احمد اصغری‌مهرآبادی عصر امروز در جلسه‌ای با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس و دیگر مسؤولان استانی و شهرستانی در پردیس اظهار داشت: وزارت راه و شهرسازی مشکلی با وزارت نیرو ندارد و هجمه‌های واردشده، بی‌انصافی است.

وی افزود: علی‌رغم تمام مشکلات و تنگناهایی که داشتیم، بیش از 705 هزار واحد را در کمتر از 30 ماه افتتاح کردیم و امیدواریم در هفته دولت نزدیک به 150 هزار واحد دیگر را نیز آماده افتتاح کنیم.

اصغری‌مهرآبادی تصریح کرد: طبق آمارها، طی هر سال بیش از 250 هزار واحد را تکمیل کردیم و تحویل متقاضیان دادیم؛ این در صورتی است که در 77 ماه دولت قبل، یک میلیون و 10 هزار واحد افتتاح شده و در 30 ماه دولت تدبیر و امید بالای 705 هزار واحد و تا پایان شهریورماه این عدد را به بیش از 850 هزار واحد خواهیم رساند.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در پروژه مسکن مهر ادامه داد: این آمار نشانگر این است که کار در حال پیشرفت و انجام شدن است؛ اما متأسفانه تبلیغات ما کمتر از کارهای انجام‌شده بود؛ مردم تا از افتتاح‌ها و تحویل مسکن مهر مطلع نشوند، هجمه‌ها کم نمی‌شود.

اصغری‌مهرآبادی افزود: با همکاری استانداران، فرمانداران، دستگاه‌های خدمات‌رسان، بانک‌های عامل و... توانستیم به این عدد برسیم و امروز یک میلیون و 900 هزار واحد را از 2 میلیون و 200 که بانک‌های عامل قرارداد مشارکت مدنی بستند، به اتمام رسانده‌ایم.

وی اضافه کرد: حدود 300 هزار واحد مسکونی را در حال ادامه عملیات ساخت داریم که با تلاش دستگاه‌های خدمات‌رسان و شرکت‌های عمران به‌زودی به اتمام خواهد رسید.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در پروژه مسکن مهر ادامه داد: خواسته و توقع ما افتتاح واقعی مسکن مهر است و قصد تحویل صوری نداریم؛ سال گذشته با تمام مدیران عامل شهرهای جدید و راه و شهرسازی در خصوص برنامه افتتاح صحبت کردیم تا عدد ارائه‌شده صحیح باشد.

اصغری‌مهرآبادی ادامه داد: اجباری در افتتاح و تعداد بالای تحویلی وجود ندارد؛ نگوییم 3 هزار واحد در صورتی که 2 هزار واحد آماده است و باقی را یک ماه بعد افتتاح می‌کنیم.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در پروژه مسکن مهر تصریح کرد: در پردیس نیز افتتاح‌هایی در گذشته بوده که هنوز آسانسورهای آن نصب نشده است و این موارد درست نیست؛ زیرا هنگام افتتاح باید تمام امکانات زیربنایی و روبنایی تکمیل و سپس واحد مسکونی تحویل داده شود.

اصغری‌مهرآبادی افزود: تعداد واحدهای تحویل‌شده در دولت تدبیر و امید، بیشتر از دولت قبل بوده که طبق بررسی سامانه‌ها، تعداد سندهای گرفته‌شده بیش از 52 درصد است و دولت با عزمی راسخ درصدد است تا این پروژه‌ها را به پایان برساند.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در پروژه مسکن مهر ادامه داد: کار ساخت 43 هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس به اتمام رسیده و با هماهنگی که با بانک مسکن شده، امیدواریم تا پایان سال به 70 هزار واحد برسد؛ اما فقط 8 هزار واحد افتتاح شده است بنا داریم امسال با کمک همه مسؤولان، بخش عمده‌ای از این واحدها را افتتاح کنیم.
 
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس