جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد: پیامک‌های تعیین تکلیف برای متقاضیان پرداخت قسطی جریمه ریال سربازی از فردا ارسال خواهد شد.

به گزارش مشرق، سردار ابراهیم کریمی اظهار کرد: از صبح دوشنبه پیامک‌های تعیین تکلیف برای متقاضیان پرداخت قسطی جریمه ریالی سربازی برایشان ارسال خواهد شد و براین اساس این افراد با معرفی به بانک، مراحل دریافت وام را طی خواهند کرد.

وی با اشاره به تمدید مهلت زمان ثبت‌نام برای معافیت از سربازی با پرداخت جریمه ریالی در سال جاری اظهار کرد: بنابر تصمیمات اتخاذ شده مهلت پرداخت جریمه ریالی تا 15 مردادماه امسال تمدید شده و از این رو افرادی که در موعد قبلی موفق به ثبت‌نام نشده بودند می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس 10+ برای این طرح ثبت‌نام کنند البته متقاضیان توجه داشته باشند که باید تا پایان سال 95 حداقل 8 سال غیبت مداوم از سربازی داشته باشند.

جانشین رییس سازمان وظیفه ناجا با بیان اینکه بیش از 30 هزار نفر برای بهره‌مندی از جریمه سربازی ریالی ثبت نام کرده‌اند، گفت: تاکنون وضعیت 18 هزار نفر بررسی شده و برای اغلب این افراد نیز پیامک تعیین تکلیف صادر شده است، اما با توجه به اینکه نحوه جریمه ریالی سربازی به شکل اقساطی به تازگی تعیین شده است، از این رو پیامک تعیین تکلیف برای این افراد نیز از فردا ارسال خواهد شد.

به گفته کریمی سازمان وظیفه عمومی ناجا در تلاش است تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به صدور کارت معافیت متقاضیان اقدام کند.


منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس