خبرها حاکیست که نامزد اصلی جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، علاوه بر گزینه های سیاسی به احتمال معرفی یک نظامی در مقام معاونت خود، فکر می کند.

 به گزارش مشرق، به نقل از رویترز، «دونالد ترامپ» نامزد احتمالا نهایی حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ظاهرا به  ژنرال بازنشسته «مایکل فلین» به عنوان گزینه ای محتمل برای همراهی خود در ادامه مبارزات انتخاباتی فکر می کند.

یک منبع آگاه که نامی از وی برده نمی شود، مدعی است که فلین، یکی از گزینه های ترامپ برای عهده دار شدن پست معاونت ریاست جمهوری است.

ترامپ پیشتر نیز به طور واضح در کنار گزینه های سیاسی از احتمال معرفی یک فرد نظامی به عنوان معاون خود در مقام رئیس جمهور آینده آمریکا سخن گفته بود.

ادعا می شود فلین که در کارنامه خود سابقه ارائه مشاوره به ترامپ در زمینه سیاست خارجی را دارد، می تواند در حوزه هایی چون امنیت ملی آن هم در مواقعی که کشور در معرض تهدید های داعش قرار دارد، کارآمد باشد. وی در سالهای ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ میلادی رئیس آژانس اطلاعات دفاعی آمریکا بوده است.

از دیگر گزینه های احتمالی برای همراهی ترامپ در ادامه راه مبارزات انتخاباتی، «نیوت گینگریچ» سخنگوی اسبق مجلس نمایندگان آمریکا، «مایک پنس» فرماندار ایندیانا و «کریس کریستی» فرماندار نیوجرسی را می توان نام برد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس