نایب رئیس شورای اجرائی حزب الله لبنان با اشاره به ادامۀ حمایت عربستان از گروه تروریستی جبهه النصره در سوریه و لبنان اعلام کرد : نظام آل سعود حزب الله را تروریست و برای جهان عرب و اسلام خطرناک معرفی می کند، ولی با این فریبکاری مرتکب اشتباه راهبردی بزرگی شده است.

 به گزارش مشرق، شیخ نبیل قاووق روز شنبه در منطقه الدویر در جنوب لبنان اعلام کرد: حملات تروریستی جده، قطیف و مدینه منوره نشان می دهد که آل سعود تعریف اشتباهی از تروریسم به جهانیان ارائه می دهد.

خبرگزاری رسمی لبنان به نقل از قاووق خاطرنشان کرد: آیا حزب الله امنیت عربستان را به خطر انداخته است یا تروریست های تکفیری امنیت منطقه را به خطر انداخته اند؟ عربستان سعودی پس از انفجارهای اخیر باید در سیاست ضد مقاومت خود بازنگری کند تا جبهه مقابله با تروریست های تکفیری که به اسرائیل خدمت می کنند، قدرت بگیرد.

نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله اعلام کرد: تکفیری هایی که در بیروت، هرمل و بقاع بمب گذاری کردند و نظامیان لبنانی را ربودند و سر بُریدند و هنوز اراضی حومۀ شهر عرسال و رأس بعلبک را تصرف کرده اند، دار و دستۀ القاعده و جبهه النصره هستند. جبهه النصره امروز با سلاح های دریافتی از عربستان جرم و جنایت می کند. عربستان تا کی به حمایت تسلیحاتی خود از جبهه النصره در سوریه و لبنان که مردم و نظامیان را می کشد و بخشی از بقاع را تصرف کرده است، خواهد پرداخت؟

قاووق اعلام کرد: تداوم حمایت تسلیحاتی عربستان از جبهه النصره امنیت ملی لبنان را واقعاً به خطر انداخته است و این سؤال را باید از آل سعود پرسید که چرا حملات انتحاری عربستان را حملات تروریستی می خواند ولی از تروریست های فعال در سوریه حمایت می کند؟

قاووق گفت: اکثر مردم لبنان ، ملل عرب و جهانیان از تروریسم ستیزی حزب الله در سوریه حمایت می کنند. حزب الله خطر تروریست های تکفیری را از لبنان و منطقه دور کرده است و بیش از پیش براساس اوضاع و شرایط حاکم به مبارزات خود در میدان جنگ با تروریسم ادامه خواهد داد. حزب الله به وظیفه ملی خود برای خدمت به مردم و کشور لبنان همچنان عمل خواهد کرد و به هیاهوی حامیان جنایتکاران فعال در سوریه توجهی نخواهد کرد. داعش 35 کشور جهان را از جمله لبنان به عنوان کشورهای خلافت خود اعلام کرده است و لبنانی ها چاره ای بجز مقابله با این گروه تروریستی و تکفیری ندارند.
منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس