نامزد جنجالی جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در تازه ترین اظهارات خود، به شدت از عملکرد نامزد دموکرات انتخابات انتقاد کرد.

به گزارش مشرق به نقل از نشریه پلیتیکو، دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سخنانی در واکنش به رسوایی استفاده هیلاری کلینتون از ایمیل شخصی اش برای انجام کارهای رسمی و محرمانه دولتی، تاکید کرد: هیلاری کلینتون به خاطر این رسوایی با هیچ گونه اتهامات فدرال از سوی اف بی آی روبرو نشده است.

وی در ادامه تصریح کرد: این در شرایطی است که جیمز کومی مدیر اف بی آی پیش از این به شدت از عملکرد کلینتون در دوره‌ای که وزیر خارجه آمریکا بوده به خاطر سهل انگاری شدید در حفاظت از اطلاعات طبقه بندی شده، انتقاد کرده است.

ترامپ افزود: کلینتون نمی تواند ایمیل های خود را ایمن نگه دارد، پس او چگونه می تواند امنیت کشور ما را تامین کند.

وی در ادامه ضمن انتقاد شدید از عدم طرح اتهام علیه هیلاری کلینتون به خاطر رسوایی استفاده از ایمیل شخصی، گفت: این مساله نشانگر یک سیستم دستکاری شده و متقلب است.

وی درباره جنگ عراق نیز صحبت کرد و مدعی شد که "من همواره با جنگ عراق مخالف بوده‌ام و می‌دانستم که این جنگ موجب بی ثباتی بیشتر حاورمیانه خواهد شد."

ترامپ در این باره اظهار داشت: صدام حسین یک آدم بد بود، درست است؟ بله او یک آدم بد بود ولی آیا شما می دانید او چه کار خوبی انجام می داد؟ صدام تروریست ها را می کشت.

ترامپ در ادامه خواستار اتحاد حزب جمهوریخواه و رهبران آن در انتخابات ریاست جمهوری شد و گفت: ما به اتحاد واقعی رهبران حزب جمهوریخواه نیاز داریم و اگر آنها حامی من در انتخابات نباشند، ما باید تحت هر شرایطی پیروز شویم. البته نگران نباشید. من می توانم بدون چنین حمایتی نیز عملکرد بهتری در انتخابات داشته باشم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس